![]() |
Ju längre turnneringen går desto svårare får du med dina UNDERlir!
|
Citat:
Känns ganska bra va? |
lol, Gabba spela ju för fan ut Roddick!! Ska bli kul att se hur han klarar sig mot troligtvis Ferrer:yes:
|
Citat:
|
Roddicks serve funkade inte idag. Kul match att se på med lite spel. Inte bara serve på serve
|
Ferrer är för bra, ja, men ska ändå bli kul att se om han kan störa honom lite iaf:)
|
Fast Melzer börjar med att bryta;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag hade enorm flyt idag då jag livebettade på serena idag. Hon vinner första med 6-1 utan problem. Jag maxar 2a set på u8,5 games till 2,75 pengarna. När pavlyuchenkova leder med 3-0 tror man det är kört. Men hon tar och kör över Serena med 6-1, Den sitter ändå!
Max flyt :drunk: |
Haha, snacka om tur med både Ferrer o Roddick biggieb!!! synd man inte hann spela dom.. grr
|
Jisses, har aldrig sett någon naila 2 raka spel med god marginal tack vare att man är totalt ute och cyklar. Snyggt BiggieB/Flytnisse! (Jag hade överspel i Ferrer pga att jag trodde Melzer skulle störa, kanonkul).
|
Väldigt överraskande, med tanke på att Melzer aldrig har gått längre än till tredje omgången i en grand slam :ohmy:
|
Citat:
Men sjukt imponerad av honom idag, han spelade riktigt bra. Ferrer hade ingenting att säga till om i princip, visserligen spelade inte Ferrer på topp men ändå. :) |
det e det som e fint med underlir :) De kan gå in även om man har fel :). Dock e jag jävligt suprised båda på roddick å melzer skall jag säga :)
|