![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#241 |
AWESOME
|
![]()
hohohooo.. schiavone 2-0
![]() ![]() |
![]() |
#242 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#243 |
Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844arfert - speedway Stats: 145 - 115 - 4 ROI: 113.50% Vinstprocent: 55.77% |
![]()
Helvete, men hatten av till Schiavone som gjorde en smart och taktisk insats. Tillskillnad från Stosur var hon beslutsam i sitt spel och hade en "game plan".
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#244 |
![]()
idag smäller det! Jag är sjukt jävla taggad
![]() Vädret gynnar söderling idag enligt BBC Weather | Paris liten preview av matchen finns här: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=qZUXzoPx5A8]YouTube - Rafael Nadal vs. Robin Soderling - French Open 2010 Final[/ame] och såklart sammandrag av hur det gick sist: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=a43Q22VDP_U]YouTube - (HD) Highlights Soderling vs Nadal Roland Garros 2009[/ame] Måste säga grattis till Schiavone även om jag helt ärligt känner att Stosur skänkte bort matchen speciellt med sina idiotoska försök att springa runt sin backhand under returerna. Får hoppas att Söderling skräller idag med ![]() Det kommer hursomhelst vara en match i världsklass jag kommer iaf vara bänkad stream hittar ni här: livescorehunter.com BoL! Söderling ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#245 |
![]()
Glöm inte att SVT sänder den. No need for stream
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#246 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#247 | |
![]() Citat:
Kan nog kolla på matchen online på SVTs play-tjänst ![]() ![]() Tennis | SVT Play Hur som helst, oddsen på Söderlind är ju riktigt slashade! Var uppe i 4.70 igår-förrgår och nu är de nere i 3.50!! Får väl köra ett livebet om det finns något värde ist |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#248 | |
AWESOME
|
![]() Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#249 |
![]()
Då är det bara å tacka för en fint franska. Skoj att tråden blev större än hockey VM. Wimbledon är bara två veckor bort. Därimellan är det uppladdningsturneringar. Jag är rätt osäker om jag lirar på de i mellan. Men wimbledon skall bli sjukt skoj.
![]() Hoppas alla gick plus på franska ![]() Min kassa växte ca 40u totalt ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#250 |
![]()
Jo det blev två stora smällar på Stosur och Soda men trots allt overall rätt bra plus och uppåt 125% ROI på RG, Spreadsheetet buggar dock för min del att ta fram exakt stats.
Och precis som BiggieB säger...bara to uker till Wimbledon ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|