![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#196 |
Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 0Barney´s tennis Stats: 10 - 5 - 1 ROI: 143.20% Vinstprocent: 67.00% |
![]()
Jaha dementieva gav upp, trist då jag tycker hon spelade ut Schiavone. Slog bort för många enkla bollar och lite för mkt dubbelfel, men oddset 2.05 var ännu mer galet efter att ha sett ett set. En fit Dementieva hade vunnit denna matchen 8/10.
Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-06-03 klockan 15:27. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#197 |
![]()
men jävla tant! ger upp alla mina spel efter första set jävla miffo :(
Edit: fick tydligen tillbax cashen trots att det var efter första set... nån som har koll på vilka regler dem kör med på bet365?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2010-06-03 klockan 15:31. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#198 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#199 |
![]()
Ehh, va? Såg vi samma match? Skulle säga att det var ganska tight uppgörelse :S
![]() ![]() |
![]() |
#200 |
![]()
Då såg vi nog inte samma match, blev tighta siffror för att Dementieva gjorde för många enkla misstag och dubbelfel, som jag skrev. I övrigt hade schiavone inte mkt att säga till om.
Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-06-03 klockan 16:54. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#201 |
![]()
Att dementievas serv inte är så stabil är väl ingen nyhet? Hon har ju servat ganska dåligt hela turneringen, servade bättre denna matchen än hon gjort tidigare matcher. Schiavone hade breakbollar i nästan samtliga dementievas game. Många av hennes "enkla" misstag framtvingades ju av schiavone.
![]() ![]() |
![]() |
#202 |
![]()
Hon gjorde fler dubbelfel nu än hon gjort under turneringen, men nej det var ingen nyhet. Och det var inte bara dom jag pratade om, om du kan läsa. Dementieva styrde otroligt många bollar men avslutade dom med enkla misstag, hon slog ut och nätade väääääldigt många enkla slag, och då pratar jag inte om några misstag som var framtvingade av Schiavone... Och btw så tvingade inte Schiavone fram speciellt mkt överhuvudtaget.
Förstår om det är svårt för dej att erkänna att Schiavone var underlägsen i matchen när du hade spelat på henne. Men matchen bröts ändå så det spelar nu ingen roll. Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-06-03 klockan 16:54. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#203 | |
![]() Citat:
![]() 32 dubbelfel hade hon i turneringen innan den här matchen, att skylla på faktorer som får anses som självklara när man rekar är lite konstigt, hon har som sagt servat dåligt hela turneringen, ingen överraskning. Dementieva lyckades inte ta sig förbi schivaones försvar och hennes spel idé höll inte, dem där stoppbollarna t.ex. Och förstår inte varifrån du får att jag inte skulle kunna läsa eller varför jag skulle ha svårt att erkänna något jag inte delar uppfattningen om, försök gärna hålla nivån ovan sandlådan eller kryp tillbaka till RoK. Mitt spel var vinnande, det är det som är poängen i slutändan.
![]() ![]() |
![]() |
#204 | |
![]() Citat:
![]() Hon kände ju uppenbarligen av sin skada under matchen, eftersom hon bröt. Troligtvis var det därför hon slog bort så många bollar och försökte med stoppbollar som inte fungerade på slutet, för att få slut på duellerna så fort som möjligt. Har du sett en tennismatch före denna eller var det första gången? Kan säga att det är en rolig sport att titta på och kan rekomendera dej att se fler tennismatcher i framtiden ![]() En mod kan ju rensa upp denna löjliga diskussion som jag inte förstår varför Fuzzy skulle starta från början. Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-06-03 klockan 16:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#205 |
![]()
Just agree to disagree...
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#206 | |
![]() Citat:
![]() ![]() Nej du, jag har sett en del tennis jag, men det är irrelevant i den här tråden. Vill du diskutera hur mycket tennis jag har sett eller något annat off topic så kan du kontakta mig i PM. I den här tråden diskuterar vi franska öppna. ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#207 |
![]()
Grabbar, det är vi mot bolagen. Glöm inte detta..
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#208 | |
![]() Citat:
![]() OT: Är väl inget fel att diskutera en tennismatch i en tennistråd?
![]() ![]() |
![]() |
#209 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#210 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1167lodmajsters MMA Stats: 2 - 3 - 0 ROI: 80.65% Vinstprocent: 40.00% |
![]()
Någon som vet när NB kommer ut med sina spel på matchen Melzer-Nadal?
Bet365 har lagt sin lina på +9.5 och det känns sjukt högt. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|