Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-30, 16:08   #46
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Instämmer med de andra. Välkommen hit Lucky!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 16:12   #47

Barney Gumbles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Jätteskoj att du är här Luckystrike! Vore ju kanon om du la upp dina spel
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 16:40   #48

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Och H2H resultat flera år tillbaka i tiden är ju inte så relevanta heller..
Det stämmer ibland och ibland inte. Tennis är en sport av spelstilar. Vissa spelartyper passar att möta andra. Dessutom är det sällan så att spelare gör drastiska omvälvningar av sitt spel under karriären. Det finns undantag för det självklart. Dessutom är det en självförtroendegrej å känna att man aldrig torskat mot någon. Så var det när jag lirade knattetennis å så e det på touren. H2H är inte allt, men det är en faktor väl värd att ta med i beräkningen.

LS: Tack för fina spel du har riktigt fin form i franska Skall bli skoj med en till som gillar tennis \o/

Barney: Vi tävlar inte med varandra här, de enda vi tävlar med/mot är spelbolagen, försök uppskatta att andra har andra åsikter än dig, det finns inget rätt eller fel utan bara vinnande spel och seger över Vegas
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 16:54   #49
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
Vi tävlar inte med varandra här, de enda vi tävlar med/mot är spelbolagen, försök uppskatta att andra har andra åsikter än dig, det finns inget rätt eller fel utan bara vinnande spel och seger över Vegas
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 17:06   #50

Barney Gumbles avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
Barney: Vi tävlar inte med varandra här, de enda vi tävlar med/mot är spelbolagen, försök uppskatta att andra har andra åsikter än dig, det finns inget rätt eller fel utan bara vinnande spel och seger över Vegas
Jag tävlar inte med ngn, säger någon något om ett dåligt spel säger jag till om jag tycker annorlunda. Har inget emot att man har olika åsikter jag gillar diskussioner.

Jag anser dessutom att man inte ska dra alltför stora paralleller av statistik när man spelar, när någon kommer med något som JAG anser vara irrelevant statistik säger jag också att jag tycker annorlunda. Har dock såklart inte något emot att någon annan tycker det är relevant, men jag måste väl också få säga vad jag tycker? Eller ska jag bara hålla med om allt?

Då behöver jag ju inte skriva några inlägg här på forumet, räcker med att jag läser vad ni andra skriver då.

Senast redigerad av Barney Gumble den 2010-05-30 klockan 17:12.
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-05-30, 17:30   #51
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Tjena

Petrova satt fint den med, kul ni lagt upp spelen här med så fler fått tillfälle att rygga spelen. Det har jag ingenting emot, och är ju inte bunden till bettingforce numera och är fri att reka var jag vill fram till den 1:e september.

Diskuterade lite med Gb igår på bf, där han undrade om det var okej om han lade upp spelen. Som jag nämnde ovan är det helt ok, men istället för att han ska behöva förmedla dem hela tiden, kan jag lika gärna skriva ner de här själv, om det finns intresse för det.

/ LS
Jarå, intresset ska det nog inte vara något fel på

Välkommen!
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-02, 09:27   #52
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

Instämmer med föregående.
Du startar ett spread med en kassa som representerar din nuvarande. Units helst för då vet man hur starkt du tror på ett spel.
Fördelen med att använda vårat spread är att den har en RSS funktion. Såfort den uppdateras så uppdateras även folks RSS läsare i mobilen/datorn etc och missar inte dina spel.
Enklare, mer överskådligt och den dagen ni väljer att gå över till betaltjänst så har ni ett facit i rygg.

edit: alternativt att du startar en speldagbok där du lägger upp dina spel. Denna tråd kommer att låsas senare då rekar postas här utan korrekt prefix eftersom den har bytt inriktning.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-02, 09:29   #53
AWESOME

iCashs avatar

Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike Visa inlägg
Robin Söderling - Thomas Berdych 2 2,92 @ Bwin (4 %)

Wall of text
Enklare om du startar en ny tråd samt sätter [REK]-prefixet på posten så loggas spelet på startsidan, reken når då ut till fler medlemmar

[Edit] KP påpekade det 2min innan!
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-06-02, 10:22   #54
KP
Sharpest

KPs avatar

Sharp$: 45582
Standard

https://www.sharps.se/forums/tennis/2...is-volleyboll/

Fortsätt där.

/MOD