![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() WTA 1 maj
I. Benesova vs S. Halep (-3.5) for Match @ 2.01 3U
Simona är den spelare som imponerat mest hela veckan. Hon slog Benesova 6-4 6-1 i Marbella på gruset i början på April och har ett total record på grus på 14-2 på grus i år. Dem två förlusterna har kommit mot spelare som är top10 på en grusranking. Benesova har 8-2 på grus i år och hon funkar väldigt bra på gruset men jag tycker hon har blivit väldigt svajig. Hon hade 4-0 i tredje igår på Cornet , tappade till 4-5 för att sen vända igen. Det är väldigt mycket upp och ner och när nu Simona lirar så tugnt och stabilt så tror jag hon kommer täcka handikappet. A. Lapushchenkova/S. Stosur (U 19.5) for Match @ 1.971 3U Anna har överraskat alla hela veckan och jag har cashat in på henne vid två tillfällen. Men idag blir Stosur FÖR tung för henne. Stosur gick igenom matchen mot Li utan att erbjuda henne en enda breakboll. Anna lirar väldigt mycket med små marginaler och hennes dubbelfel är många, blir det många andra servar dessutom så kommer hon inte vinna mer än 20% av dem mot Stosur. Jag tror inte Stosur släpper åtta games till Anna. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Kul att du släpper rekar. Det gillar vi.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Sådärja, 3 units lost på halep, Stosur får radera ut den förlusten senare.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Stosur verkar skita sig rejält också...hon vakna för sent
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
haha jag gillar denna dagen
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Ba å bryt ihop å kom igen
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Hehe, här satt jag med elva raka bets och hade en bra känsla inför dagen så tänkte dela med mig så bara kukar sig allting rakt av.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|