![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 |
![]()
Du ska ju bara rygga dem vinnande betsen, mina lir är som att gissa en gåta, har lagt in lite fallgropar för att ni ska tänka till lite.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Jag undvek iaf effektivt dom vinnande betsen!
Ana Ivanovic är dock för snygg för att inte betta på så blev nästan +-0. Tack för spelen iaf! mer tennis-rekar vore kul att se! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
tackar vi för niko! Har bara ryggat de vinnande idag
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Tackar! Ryggat alla utom Flipkens samt Voegele som inte verkar finnas på unibet, så där har ni andra nog 2 vinster!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]()
ryggovic
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#68 |
![]()
Tack så mkt Grezea!
![]() Följde Lemasive exempel från gårdagen och fixade matchbevakning på: http://scoreradar.aftonbladet.se/?al...guage=se&day=0 2-6 -just nu ![]() Senast redigerad av patz den 2010-05-05 klockan 17:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#70 |
![]()
Inte mycket till konstruktivt bidrag du. Cheer up, det vänder.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#71 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#72 |
![]()
Safarova lyckades vinna till slut i tiebreak i 3,e set. Det gjorde att det totalt blev 3-6. Hade man bara kunnat lite om tennis så kanske man kunnat undvika en fallgrop eller två
![]() Tack för spelet iaf Niko! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#74 |
![]()
Ni får sålla lite, jag drar till tåget runt 6 på morgonen, och jag kör inte så stora insatser så här på morgonen, jag har inte tillgång till några linor och handikapp så det kommer bli hackat och malet när man bara lirar ML - spel. Vissa ser dock bara ett spel i taget, och det är success om det "sitter" och sur smilie om det failar. Jag lägger säkert tusen tennislir på ett år så för mig så slår det här ut sig i slutändan, medan ni andra som lägger 20 vill ha winning bets varje gång.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#75 |
![]()
Niko, Hoppas du inte tyckte jag framstod som kritisk utan att det var mer riktat till den andra nissen! Jag tackar och tar emot för alla tennis rekar/picks så att jag själv kanske kan lära mig nån gång.
![]() "Tar man rygg på flocken och följer i blindo så kan man inte gnälla sen om man slutar upp i slakthuset!"-patz ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|