|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-06-12, 20:40 | #76 | |
Citat:
Riktigt synd att jag jobbade idag och inte fortsatte på min strategi att spela första set emot storfavoriterna nu när både Nadal och Federer förlorade första set som gigantiska favoriter....
2014-07-18, 09:39 | #77 | |||||||||||||||||||||
Ett par tankar om dagens matcher
Rosol har hittat form och har spelat riktigt bra de senaste veckorna. Möter Kohlschreiber som alltid är bra och går långt i turneringarna när han spelar hemma i Tyskland. Spelarna möttes förra veckan och då vann Rosol med 7-5, 7-6. Bör bli jämnt även idag och även spel på Rosol kan vara aktuellt då jag tycker att bolagen övervärderar Kohlschreiber här. Spelar även
Spelades igår men odds finns kvar på något bolag. Möjligen tar det slut för den unga talangen idag men tycker oddset är något högt.
Två spelare som servar bra men som även är ojämna. Tycker Pospisil borde kunna spela jämnt med Tomic här. Ingen av dem som besitter någon större kunskap vad gäller returnerande och funkar spelarnas serve ok idag borde matchen gå över många games.
2014-07-18, 12:40 | #78 | ||||||||
Citat:
edit: och så vinner han andra set med 7-5. Kul med tennis. Överkörning i första set liknade Tyskland - Brasilien i första halvlek men i tennis kan man ju faktiskt komma tillbaka från en sådan start.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-07-18 klockan 13:37. |
|||||||||
2014-07-18, 13:41 | #79 | |
Citat: