|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-02-18, 14:31 | #1 |
Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 202Speldagboken (Avslutad) Stats: 139 - 109 - 10 ROI: 101.48% Vinstprocent: 56.05% |
Becker -Lopez
Match imorgon i Memphis mellan Becker och Lopez. Förstår mig inte alls på oddssättningen här. Lopez borde vara relativt stor favorit i denna matchup men är istället dog.
Lopez startade som ordentlig favorit men oddset har sedan rusat uppåt. Någon som sitter på någon info som kan ge en rimlig förklaring? Vad jag har kunnat läsa mig till så har Lopez varit i Memphis i några dagar och förberett sig för turneringen. |
2013-02-18, 15:20 | #2 |
Har inte läst något speciellt om matchen men Lopez kommer från en skada och becker har varit i en ganska OK form. Semifinalist här förra året dessutom. 50/50 känns rimligt med mer edge på Becker skulle jag vilja lägga det på
2013-02-18, 16:12 | #3 |
Är ju inte grus detta
Vristskador är väll ganska jobbiga också.
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." |
|
2013-02-18, 17:02 | #4 |
Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 202Speldagboken (Avslutad) Stats: 139 - 109 - 10 ROI: 101.48% Vinstprocent: 56.05% |
Grovbenstomme: Lopez trivs alldeles utmärkt på hardcourt så vet inte om jag missförstår dig på något sätt.
zimzelen: Håller med om att Becker sett förhållandevis bra ut på senaste. Tycker trotts förutsättningarna att Lopez bör ha minst 50% här vilket gör att 2.09 oddset lockar mig till spel. Tack för svaren. |
2013-02-18, 22:33 | #5 |
Tänkte väll mer att Lopez skulle vara klar favorit på grus.
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom." Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bourne (+2) |
|
|