![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Är Phau helt horibel på grus eller varför ligger oddsen på över 3 emot Mathieu?
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Jag undrar om Azarenko gör till sig att spela så dåligt som hon gör just nu...?
Bedrövligt att se -världs etta och spelar som en fjortis.... Vågar ju knappt köpa henne till fantastiska odds just nu på betfair.... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
Brudar )!"/!"&!¤!)#(/"#)(¤?"¤?"
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Ul mannen - skicka damen på shopping så får du lugn o ro vid tradingen...:-)
jag tror att azarenka vänder så jag går in på henne....kunde inte motstå 6ggr... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
![]() Nej fan, jag tror att någon av troicki och Phau kan vinna sin match, Troicki mer än Phau men jag lägger 1 unt på båda så plussar jag lite om ngn vinner och mycket om bägge gör det.
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Vad håller Kukushkin på med då? Gick iväg vid 2-0 och break upp i 3e, kommer tillbaks och ser 2-1 och blir breakad direkt i 4e.. inte en till sån här jävla match :/
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Azarenka till dryga 6ggr satt som smäck - men hon spelade bra dåligt ett tag där så man undrade ju vad fan hon gjorde...
har en "freeroll" på Hewitt just nu och tänker inte göra mer där, bara ha det som ett spel och njuta av lite tennis. Det svåra dessa dagar är ju att välja rätt kanal och match då allt går ju samtidigt....:-) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() Blev lättvalt för in del, damen bestämmer Ellen Degeneres Show.. nästan lika intressant ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
![]() Citat:
Ja det är något av det vidrigaste jag sätt. Kukushkin har alltså 5-1 i tredje set egen serve och 40-15. Två matchbollar... Gulbis har i princip slutat spela och ser helt uppgiven ut då händer det här. Luktar väldigt väldigt illa... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Tråkigt att man ska sitta på fel sida :/ Spelar Under (till din stora förträt antar jag Over ![]() Sämre odds dock, ~1.50
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 552Kapitel II (avslutad) Stats: 286 - 388 - 21 ROI: 105.74% Vinstprocent: 42.43% |
![]()
Fick mail om att titanbet ger ett freebet på 100 SEK ifall man lägger ett spel på Franska Öppna för just denna summan.
Är inte vidare hemma i tennisen så tänkte höra ifall ni har något tips? Odds 1.5<. Federer vinnare till 10.00 låter ju högt? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Han tog sig i kragen och vann 5e.. SKÖNT!
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Tji fick jag, 4-4 i första sätter väl nästan P för mitt spel
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|