![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]()
Chatbox (closed forum)
Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]()
...
Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449albygårlös Stats: 15 - 15 - 0 ROI: 115.51% Vinstprocent: 50.00% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Intressant match idag i Grekland; Levadiakos - Giannina.
Den öppnade att hemmalaget var -0.25 runt 2.00 i odds, men droppade sedan neråt så smått. Igår var hemmalaget nere i -0.25 @ 1.75 innan den inatt blev bombad ner till riktigt låga nivåer och man stog då i -0.5 @ runt 1.60! Under morgonen har någon fått nog och valt att spela på bortalaget, men om man tittar på hur oddsen rör sig ser man hur någon hela tiden spelar hemmalaget så fort någon tagit sig ett klick på Giannina. Matchen omsätter på Betfair 10 ggr så mycket som den andra matchen i samma liga som spelas idag. Om man ska gå på min rigg-erfarenhet känns den här matchen absolut något lurt med. Förmodligen kommer Giannina dra på sig ett rött kort, en straff eller släppa ett tidigt mål. Blir intressant att följa, avspark kl 16:00! (jag tror på hemmavinst ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Levadiakos fick mycket riktigt en straff innan halvtid och baljade in en ettnolla. Då jag inte ser matchen vet jag inte hur situationen såg ut, men straffen kom i vilket fall lite som ett brev på posten...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]() Fusk=det enda jag frukar !
när jag lägger 1 lir på denna sport , i övr så slipper jag ju X-risken som ju förstör så mkt inom lagsport. Kan bara de bästa inom sporten så här långt, visste inte ens ngt om Tsonga när jag spela mot hnm i mötet med Del Porto förra helgen. Del Potros odds var mkt lägre, om jag känt till Tsongas styrka(5 på Atp) hade ja nog lirar ett annat spel. Kan redan mkt mer än för 1 vecka sen, Del Potro åter av intresse, 3-0 i set mot 64 på Atp ger 1,25 just nu. Om jag kör detta lir , blir jag ju tvungen kompl med minst 1 spel. Vet faktiskt inte än hur det blir, finns alltid risk med 3-0 o det lär ta tid innan jag blivit hyfs på sporten. Åter till rubriken , för c:a 15-20 år satt Borg hos Guillo på tv o berättade om sitt liv, då nämnde han att medvetet la sig i !:a omg i mgn mindre turn i Tyskland-78 o därmed fixade 1 hel nöjesvecka. Det hände ngn till oxå innan han la av o händer säk många spelare än idag , sånt kan du ju aldr skydda dig mot som spelare. Förh-vis = dock oddset så lågt på fav att det inte lockar till spel.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|