Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-08, 21:27   #16

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cocacolaman75 Visa inlägg
Ehhh, låt mig bara flika in här i all enkelhet att "rigget" inom fotbollen är GIGANTSIKT runt om i världen. Jag kan ju annars med varm hand rekommendera er som betvivlar detta (och alla andra också) att läsa boken "The Fix" av Declan Hill.....
Det är möjligt, tror dock det är mer utbrett inom tennisen... Men vad vet jag
clichan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-08, 23:41   #17

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 960
Standard

Chatbox (closed forum)
Citat:
cautious with all these friendlies from Antalya, many dodgy dropps in asia on their games
Steaua- Kuban 3-0 but with 3 missed penalties in 2nd half (last 2 penalties were comical)
today Vointa Sibiu- Mioveni 3-0 with 3rd goal in 90+10 (at 1-0 in min 65 over 2 was 1,28 !!! )
another comical penalty in CFR Cluj- Zilina...you cant' make any bets in this kind of matches because penalties come from nothing
once again very, very easy penalty for Zilina....and over 2,5 bet won (1,37 at the start of the game) !!!
3rd penalty in this game now (for handball 2 metres outside the area) )
cibby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-09, 16:11   #18

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 960
Standard

...

Citat:
here we go again
seems free money in the air: CFR- Kosice over 2,5 1,33 (1-0 min 50')
in last game of CFR (against Zilina) 3 penalties were awarded...
this time 1st goal was from doubtful penalty, referee is asian...
2-0
and 3-0 ....not necessary another penalty, but Kosice's gk was more than idiot.
also possibly need 4th
3-1 ft.... last goal was "clear", 1st was doubtful penalty, 2nd and 3rd were huge mistakes of Kosice's gk (let's say mistakes...)
these friendlies in Antalya are perfect moment for dirty things
honestly, I dont' understand why asians still have these games in thier offer
for me it's really unbelievable what I saw in last 2 weeks
cibby är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 22:54   #19

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

http://www.vamosrafa.se/blogs/vamosr...04/heja-balkan

Kan vara intressant att läsa.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-14, 13:04   #20

axelrooss avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Intressant match idag i Grekland; Levadiakos - Giannina.
Den öppnade att hemmalaget var -0.25 runt 2.00 i odds, men droppade sedan neråt så smått. Igår var hemmalaget nere i -0.25 @ 1.75 innan den inatt blev bombad ner till riktigt låga nivåer och man stog då i -0.5 @ runt 1.60!

Under morgonen har någon fått nog och valt att spela på bortalaget, men om man tittar på hur oddsen rör sig ser man hur någon hela tiden spelar hemmalaget så fort någon tagit sig ett klick på Giannina. Matchen omsätter på Betfair 10 ggr så mycket som den andra matchen i samma liga som spelas idag.

Om man ska gå på min rigg-erfarenhet känns den här matchen absolut något lurt med. Förmodligen kommer Giannina dra på sig ett rött kort, en straff eller släppa ett tidigt mål.

Blir intressant att följa, avspark kl 16:00! (jag tror på hemmavinst )
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-14, 16:51   #21

axelrooss avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Levadiakos fick mycket riktigt en straff innan halvtid och baljade in en ettnolla. Då jag inte ser matchen vet jag inte hur situationen såg ut, men straffen kom i vilket fall lite som ett brev på posten...
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-26, 22:04   #22

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 155
Standard

Fusk=det enda jag frukar !

när jag lägger 1 lir på denna sport , i övr så slipper jag ju X-risken som ju förstör så mkt inom lagsport. Kan bara de bästa inom sporten så här långt, visste inte ens ngt om Tsonga när jag spela mot hnm i mötet med Del Porto förra helgen. Del Potros odds var mkt lägre, om jag känt till Tsongas styrka(5 på Atp) hade ja nog lirar ett annat spel. Kan redan mkt mer än för 1 vecka sen, Del Potro åter av intresse, 3-0 i set mot 64 på Atp ger 1,25 just nu. Om jag kör detta lir , blir jag ju tvungen kompl med minst 1 spel. Vet faktiskt inte än hur det blir, finns alltid risk med 3-0 o det lär ta tid innan jag blivit hyfs på sporten. Åter till rubriken , för c:a 15-20 år satt Borg hos Guillo på tv o berättade om sitt liv, då nämnde han att medvetet la sig i !:a omg i mgn mindre turn i Tyskland-78 o därmed fixade 1 hel nöjesvecka. Det hände ngn till oxå innan han la av o händer säk många spelare än idag , sånt kan du ju aldr skydda dig mot som spelare. Förh-vis = dock oddset så lågt på fav att det inte lockar till spel.
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td