|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-28, 00:55 | #16 | |
Citat:
Är det ändå värt att boka tycker du? |
||
2011-08-28, 18:38 | #17 | |
Citat:
Om oddset att boka oavgjort till 1.80 är spelbart eller inte beror förstås på. Oftast tycker jag inte det är spelbart, men ibland kan man ju se matcher där det spelas en riktig hawaii-fotboll och då är det helt klart spelbart. För några veckor sedan spelades en match mellan HBK och Norrköping som slutade 5-4 och där blev det 7 mål i andra halvlek. I en sådan match bokar jag oavgjort även om oddset på oavgjort är upp till 2 ggr pengarna. |
||
2011-08-29, 17:28 | #18 | |
Citat:
Annars ett bra tillfälle med en tydlig fördel för Helsingborg som ju dessutom behövde seger i toppen och ofta vinner hemma och inte sällan gör mål i andra halvlek. Mycket som talade för mål med andra ord. Värt att tänka på apropå att sitta och vänta är att inte göra det om du har ett spel vid liv. Lätt hänt att man sitter och väntar in lite bättre odds/mer pengar innan man bokar och vips så kommer målet och förstör allt. Har gått i "girighetsfällan" mer än en gång och man blir lika irriterad varje gång då det är så onödigt. Har du läget att kliva ur grönt så gör det. Många bäckar små osv och det finns alltid fler matcher och marknader att trada vidare på istället för att jaga lite mer/bättre och riskera att bli av med allt.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2011-08-30, 09:16 | #19 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Citat:
En annan grej förutom att boka x i slutet är matchen är ju att spela över x mål, brukar ligga lite högre generellt tycker jag.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
2011-10-28, 14:07 | #20 |
Finns nog inget som 100% ger utdelning. Lyckades iofs precis nu att säkra en vinst innan matchen börjat. Har exprimenterat lite med att spela över 1.5 och det blir inga större summor men om man dessutom letar på en match där 0-0 ger bra odds så kan du ha vinsten klar innan matchen börjar om det inte blir 1-0 eller 0-1 vill säga. Många matcher slutar ju så. Nu hittade jag en match där det var bra odds även på 1-0 och 0-1 som jag spelade lite på så den matchen är klar innan den börjar. Känns bra!
Min plan var egentligen att ev spela på 1-0 eller 0-1 beroende på vilket lag som gör första målet också beroende på när målet kommer. Ev kan det gå att gröna ut redan vid ett mål också men det har jag inte gjort. Ligger lite i exprimentstadiet än så länge. Har prickat 5 matcher i följd nu. Kan bli problem om det blir ex 0-1 på stopptid.... |
|
2012-01-30, 02:44 | #21 |
Bettade tidigare ganska mycket men blev limiterad av bolagen och sökta andra vägar att vinna på sport. Kollade upp Betfair och mina främsta marknader är fotboll och till viss del tennis.
I fotboll gäller det att spela ut marknaderna mot varandra. Tex att spela en Ö/U-marknad mot Rätt resultat för att garantera en vinst. Eller dutcha flera resultat med försäkring på matchodds. Finns en rad olika kombinationer som har jag har hög träffprocent med. Det kommer per spel inte att ge lika mycket i vinst som traditionellt bettande men du kontrollerar variansen på ett helt annat sätt än genom att köra strategier som i princip bara går ut på att lägga ett SPEL eller BOKNING och hoppas på att det faller väl ut. Har startat en blogg (igen) där jag kommer att diskutera lite runt främst trading på fotboll så kika in om du är intressarad av att börja tradea fotbollsmarknaden. Senast redigerad av _mowgli_ den 2012-01-30 klockan 02:46. |
|
|