![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() safebet.se - Husse & Viola
Någon som följer dessa, eller har ngn koll på om de är bra eller dåliga?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Svar nej. Men om du jämför deras ROI och priser med valfria på betadvisor.com/tipsters/ så gör du nog en bättre affär på den senare.
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Misstänker att det kommer handla om marknader & bolag som han inte ens själv får spela på/hos. Så enda chansen att dra in några kronor är att sälja till andra. Men det här konceptet är döfött och har praktiserats, och lagts ner, av tipsters med betydligt bättre "ROI" än honom.
Han får väl göra som så många andra gjort när vackra siffror inte längre räcker till brödfödan, börja jobba för andra sidan. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jag föredrar att softa på balkongen.
![]() Men för många är det enda chansen att slå mynt av den kunskap dom trots allt besitter. Nu för tiden är det omöjligt att leva enbart på smala sporter hos dito spelbolag. Man har ingen större glädje av en ROI på 140 % på skidor/friidrott etc. om det inte går att omsätta tillräckligt mycket. Har man inte samlat i ladorna under dom goda åren är man tämligen rökt. Det är Asien/Betfair som gäller då och frisk omsättning. Når du upp i 105 % ROI så måste du omsätta 10 000 SEK per dag för att få ut 15 papp i månaden. Vill du försörja barn/familj och stoppa undan till pensionen så får du nog dubbla omsättningen.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
Får man fråga hur mycket ni (vet att du kanske inte vet om andra men ett hum kanske du har) gjorde under guldåren när en annan gick back verkar ni ha täljt guld. Balkongsolen var riktigt skön i Uppsala idag! Fast lite väl kallt för min smak..
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Det där är ju så olika. Själv är jag så billig i drift att jag knappt tror på siffrorna.
![]() Fast nog tycker jag 25K borde räcka. Själv har jag aldrig velat hålla på med något annat och är man i den sitsen så rättar man nog mun efter matsäcken. För att ha gått back tidigare måste man ha undvikit Svenska Spel och alla dess bjudningar i över 20 år. ![]() Men folk i gemen tänkte oftast trippelkrav & 80 % i payback och så spelade man hos Expekt till lägre odds. Inget ont om Expekt, om man var med från början vill säga. Brydde man sig om att leta utstick så var det en omöjlighet att inte göra sig en hacka på enbart oddsdiffar.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Enligt min mening en av få bra betaltjänster nuförtiden.
Viola rekar fotboll från de stora europeiska ligorna på bolag med limit som duger åt alla. Husse rekar till stora delar turkisk basket,fotboll.Turkisk basket har ju låga limits men rätt ofta rekas på Pinnacle där limiten är hyffsad samma dag som det spelas. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|