Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-16, 18:38   #1
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3903

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

safebet.se - Husse & Viola

Någon som följer dessa, eller har ngn koll på om de är bra eller dåliga?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 19:10   #2

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Svar nej. Men om du jämför deras ROI och priser med valfria på betadvisor.com/tipsters/ så gör du nog en bättre affär på den senare.
Gammal 2011-03-16, 19:44   #3

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Misstänker att det kommer handla om marknader & bolag som han inte ens själv får spela på/hos. Så enda chansen att dra in några kronor är att sälja till andra. Men det här konceptet är döfött och har praktiserats, och lagts ner, av tipsters med betydligt bättre "ROI" än honom.

Han får väl göra som så många andra gjort när vackra siffror inte längre räcker till brödfödan, börja jobba för andra sidan.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-16, 19:51   #4
zz

zzs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Misstänker att det kommer handla om marknader & bolag som han inte ens själv får spela på/hos. Så enda chansen att dra in några kronor är att sälja till andra. Men det här konceptet är döfött och har praktiserats, och lagts ner, av tipsters med betydligt bättre "ROI" än honom.

Han får väl göra som så många andra gjort när vackra siffror inte längre räcker till brödfödan, börja jobba för andra sidan.
Jobba för en bookmaker låter inte speciellt soft tycker jag... Jag antar att man inte får trada på betfair under tiden? :P
Gammal 2011-03-16, 20:39   #5

Wagners avatar

Standard

Jag föredrar att softa på balkongen.

Men för många är det enda chansen att slå mynt av den kunskap dom trots allt besitter. Nu för tiden är det omöjligt att leva enbart på smala sporter hos dito spelbolag. Man har ingen större glädje av en ROI på 140 % på skidor/friidrott etc. om det inte går att omsätta tillräckligt mycket.

Har man inte samlat i ladorna under dom goda åren är man tämligen rökt. Det är Asien/Betfair som gäller då och frisk omsättning. Når du upp i 105 % ROI så måste du omsätta 10 000 SEK per dag för att få ut 15 papp i månaden. Vill du försörja barn/familj och stoppa undan till pensionen så får du nog dubbla omsättningen.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-03-16, 20:47   #6
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Jag föredrar att softa på balkongen.

Men för många är det enda chansen att slå mynt av den kunskap dom trots allt besitter. Nu för tiden är det omöjligt att leva enbart på smala sporter hos dito spelbolag. Man har ingen större glädje av en ROI på 140 % på skidor/friidrott etc. om det inte går att omsätta tillräckligt mycket.

Har man inte samlat i ladorna under dom goda åren är man tämligen rökt. Det är Asien/Betfair som gäller då och frisk omsättning. Når du upp i 105 % ROI så måste du omsätta 10 000 SEK per dag för att få ut 15 papp i månaden. Vill du försörja barn/familj och stoppa undan till pensionen så får du nog dubbla omsättningen.
Dubbla tycker jag inte räcker.. Under 50k och de är inte lönt att hålla på som en huvudsyssla, så tycker jag iaf.

Får man fråga hur mycket ni (vet att du kanske inte vet om andra men ett hum kanske du har) gjorde under guldåren när en annan gick back verkar ni ha täljt guld.

Balkongsolen var riktigt skön i Uppsala idag! Fast lite väl kallt för min smak..
Gammal 2011-03-16, 21:08   #7

Wagners avatar

Standard

Det där är ju så olika. Själv är jag så billig i drift att jag knappt tror på siffrorna.

Fast nog tycker jag 25K borde räcka. Själv har jag aldrig velat hålla på med något annat och är man i den sitsen så rättar man nog mun efter matsäcken.

För att ha gått back tidigare måste man ha undvikit Svenska Spel och alla dess bjudningar i över 20 år.

Men folk i gemen tänkte oftast trippelkrav & 80 % i payback och så spelade man hos Expekt till lägre odds. Inget ont om Expekt, om man var med från början vill säga. Brydde man sig om att leta utstick så var det en omöjlighet att inte göra sig en hacka på enbart oddsdiffar.
Gammal 2011-03-16, 21:43   #8
zz

zzs avatar

ZZ

Standard

Citat:
Det där är ju så olika. Själv är jag så billig i drift att jag knappt tror på siffrorna.

Fast nog tycker jag 25K borde räcka. Själv har jag aldrig velat hålla på med något annat och är man i den sitsen så rättar man nog mun efter matsäcken.

För att ha gått back tidigare måste man ha undvikit Svenska Spel och alla dess bjudningar i över 20 år.

Men folk i gemen tänkte oftast trippelkrav & 80 % i payback och så spelade man hos Expekt till lägre odds. Inget ont om Expekt, om man var med från början vill säga. Brydde man sig om att leta utstick så var det en omöjlighet att inte göra sig en hacka på enbart oddsdiffar.
Hehe för 20 år sedan tvingades jag leka med My little Pony av min kusin.. Så var inte riktigt med då och under de tidiga internetåren var jag tvungen att lira med mammas kreditkort så det gick inget vidare. Sedan alltomspel.info åren har jag väl gått med vinst men det tog sin tid.
Gammal 2011-03-16, 22:05   #9

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1301
Standard

Enligt min mening en av få bra betaltjänster nuförtiden.
Viola rekar fotboll från de stora europeiska ligorna på bolag med limit som duger åt alla.
Husse rekar till stora delar turkisk basket,fotboll.Turkisk basket har ju låga limits men rätt ofta rekas på Pinnacle där limiten är hyffsad samma dag som det spelas.
haraldius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td