Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-14, 10:24   #16
ALA

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1527
Standard

http://www.oncourt.info

Även om det inte står på hemsidan så går det att ladda ner programmet och testa i 15dagar men man kan inte uppdatera databasen. Jag laddade ner igår och den databas som ingår uppdaterades 9 mars
Gammal 2011-03-14, 12:43   #17

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag köpte faktiskt en 1-års licens till oncourt i förra veckan. Jag tycker det är ett bra program men jag saknar verkligen ett forum för oncourt där man kan diskutera olika filter och andra funktioner med andra.
Gammal 2011-05-15, 22:48   #18

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2463
Standard

Har inte direkt hunnit testa något av det jag nämnt tidigare i tråden, men har lirat en del tennis på sistone och tycker att som tidigare nämnt av andra att Tennis är en väldigt trade-vänlig sport.

Jag registrerade alla (nästan) poängrörelser i kvällens match mellan Nadal - Djokovic för att hitta samband och försöka se när marknaden överreagerar/läge för att tredja.

Samtliga odds är från Bet365.

Nadal startodds: 1.44x
Djokovic startodds: 2.75x

Några intressanta situationer listade nedan som jag är mycket tacksam för synpunkter kring.

3-4 gem, 0*-15, odds på Nadal 1.61 när han tappar första poäng när han servar
3-4 gem, 15*-30, odds på Nadal 1.72 när han tappar poäng vid serve vid ställning 15-15

Om vi tittar på 15*-30 situationen har vi ett odds på 1.72 mot startodds 1.44, dvs. närmare 64% högre vinst i en situationen där Nadal i snitt skall vinna 70% av sina servepoäng och fortfarande rent statistiskt sett är favorit att vinna sin serve. Även om han lyckas torska gem, har han en chans att bryta tillbaka. Även om han torskar första set kan han vinna nästkommande två.

Den tidigare situationen med 1.61 i odds har en vinst på 42% högre än vid odds 1.44 och är nästan intressantare med tanke på mindre risk att förlora eget serve-game. Jag har massvis med liknande situationer från enbart denna match, och det känns ju som att man kan sätta i system att hitta dessa situationer och betta utan tanke att trejda ut, bara med syfte att få ett mycket bättre startodds där den ökade risken inte är motiverad.

En annan intressant aspekt som jag har noterat i dom flesta tennismatcherna man sett på senare tid händer det väldigt ofta att när brytning sker, kommer det ofta en till eller flera i rad direkt efteråt såvida brytning ej ledde till avslutat set. Exempel från kvällens match bara:

Set 1:
*3-4, Djoko bryter (första brytning i aktuellt set har skett, nu satsar man på brytning i nästa gem)
3-5*, Nadal bryter
4*-5, Djoko bryter till 4-6 och set avslutat

Set 2:
0*-1, Djoko bryter (första brytning i aktuellt set har skett, nu satsar man på brytning i nästa gem)
0-2*, Nadal bryter tillbaka till 1-2
1*-2, Nadal håller serve (förlorat bet)

I kvällens fall 3/4 vinster vid spel på brytning vid odds på ca 3.5-3.75x. Psykologiskt eller inbillar jag mig?

Ser fram emot era synpunkter.

Tack på förhand!
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-16, 17:12   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Jag köpte faktiskt en 1-års licens till oncourt i förra veckan. Jag tycker det är ett bra program men jag saknar verkligen ett forum för oncourt där man kan diskutera olika filter och andra funktioner med andra.
Nu så här ca 2 månader efteråt, vad är dina erfarenheter och pro's n con's vs TennisInsight?

Tack på förhand!
Gammal 2011-05-16, 18:29   #20

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tino Visa inlägg
Nu så här ca 2 månader efteråt, vad är dina erfarenheter och pro's n con's vs TennisInsight?

Tack på förhand!

Jag använder tennisinsight, det är helt klart värt pengarna.
3 månader för 150sek

Mycket statistik, som uppdateras ofta.
Användbart om man tradar.

Såhär ser det ut

bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-16, 20:14   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Jag använder tennisinsight, det är helt klart värt pengarna.
3 månader för 150sek

Mycket statistik, som uppdateras ofta.
Användbart om man tradar.

Såhär ser det ut

Köpte ett 14-dagars konto under helgen faktiskt och har fått ett väldigt bra intryck so far, tack för din feedback!

En fråga som du kanske kan svara på: Går ju att "recappa" deras Match Previews, men vet du om det finns någon lista där man kan få en översikt över flera matcher på samma vis som du ser kommande? T.ex. alla matcher i en avslutad turnering där man ser minimum buy-in och current odds? Är sugen på att undersöka hur bra deras predictions är om du inte har erfarenhet av det också?

Senast redigerad av tino den 2011-05-16 klockan 20:17.
Gammal 2011-05-16, 21:23   #22

bftraders avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1996

Standard

Tyvärr vet jag inget om det.
Kollar bara statsen. Service och Return Pts w% tycker jag är viktigast att ha koll på när man tradar.
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-22, 09:16   #23
AL

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1233

Standard

Se om www.fracsoft.com eller data.betfair.com har det du söker.

Du lär hitta att det finns överodds väldigt ofta. Dina exempel är nog ganska populära ingångar för boll-till-boll tradern. Exempel 15-15, vid 15-30 ger det fina vinst-ticks medan 30-15 ger mig en hanterlig förlust. Just där och då skiter många i hur stor chans Nadal har att vinna hela matchen.

Lycka till!
AL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-22, 09:51   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AL Visa inlägg
Se om www.fracsoft.com eller data.betfair.com har det du söker.

Du lär hitta att det finns överodds väldigt ofta. Dina exempel är nog ganska populära ingångar för boll-till-boll tradern. Exempel 15-15, vid 15-30 ger det fina vinst-ticks medan 30-15 ger mig en hanterlig förlust. Just där och då skiter många i hur stor chans Nadal har att vinna hela matchen.

Lycka till!
Tack för svar!

Jag har kikat igenom dessa tidigare men har inte hittat att det finns points-by-points odds då oddsen inte är märkta med någon poängställning alls. Det närmaste jag har kommit detta är Bet365 Resultatservice från Live-evenemang.

Hur som helst, tack för feedback kring konkreta exempel
Svara

td