Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-05, 07:44   #1
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Statistikprogram?

Som rubriken avslöjar så undrar jag ifall det finns några bra statistikprogram inom betting. Det jag är ute efter är något program där man t ex kan lägga in ett lags alla resultat, eller en ligas alla resultat och vidare där jag kan föra in information om vilken tid mål har gjorts och där man sen på ett smidigt sätt kan jämföra två lag som ska mötas för att se hur det gått bakåt i tiden eller snabbt kunna få fram ett lags senaste åtta matcher där det kommer upp i vilken tid ett mål har gjorts eller liknande.

Finns inte det borde det skapas en grupp som programmerar ihop ett sådant som personerna sen internt matar med information kontinuerligt och på så vis får en fördel.

Detta för att jag märker när jag ska ta fram information nu så är det tidskrävande och väldigt mycket klickande fram och tillbaka samt får jag skriva ner en massa. Det tar mer tid än det ger frukt.

Så jag är intresserad av alla tips angående detta eller folk som vill vara med och utveckla ett sådant.

Öppet för diskussion!
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 08:00   #2

Pohjans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rovfisken666 Visa inlägg
Som rubriken avslöjar så undrar jag ifall det finns några bra statistikprogram inom betting. Det jag är ute efter är något program där man t ex kan lägga in ett lags alla resultat, eller en ligas alla resultat och vidare där jag kan föra in information om vilken tid mål har gjorts och där man sen på ett smidigt sätt kan jämföra två lag som ska mötas för att se hur det gått bakåt i tiden eller snabbt kunna få fram ett lags senaste åtta matcher där det kommer upp i vilken tid ett mål har gjorts eller liknande.

Finns inte det borde det skapas en grupp som programmerar ihop ett sådant som personerna sen internt matar med information kontinuerligt och på så vis får en fördel.

Detta för att jag märker när jag ska ta fram information nu så är det tidskrävande och väldigt mycket klickande fram och tillbaka samt får jag skriva ner en massa. Det tar mer tid än det ger frukt.

Så jag är intresserad av alla tips angående detta eller folk som vill vara med och utveckla ett sådant.

Öppet för diskussion!
Soccerway.com har väl redan all tänkbar statistik med mellan vilka tider lag gör mål mm. Bara trycka på matchen så får du fram all tänkbar statistik lagen emellan inbördes måltider mm..
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 08:14   #3

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Det låter som en genväg som inte finns

som tidigare talare sa: soccerway är bäst. i kombination med lagens hemsidor och bbc (t. ex för engelska matcher) så har du allt du behöver.

att tyda statistik tar också tid.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-05, 08:29   #4
ALA

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1527
Standard

Sidan www.betdevil.com har de funktioner du söker.

Det är en betalsida som har 149st olika valbara parametrar som kan sparas i egna profiler för snabb åtkomst.

td