Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-01, 23:34   #31

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
Jaså, det tror du?

Tips till dig, Wagner: Kolla antalet matcher som en bookie som Will Hill eller Expekt erbjuder och så googlar du fram antalet anställda. Av ett spelbolagsanställda sysslar max 15-20% med oddssättning. Sen kollar du hur många odds varje person på oddsavdelningen måste prångla ut.

Skulle vilja påstå att duktiga spelare har en stor edge mot spelbolagen.

Problemet är att hinna ta de fina oddsen innan någon annan tagit dem (och oddset har sänkts) och att undvika att bli limiterad.
Jag vet snarare. Nu vet inte jag hur det ser ut hemma hos dig men dom flesta spelare har inga anställda alls.

Arbetsbördan kan ju bli mindre om man självmant väljer att avstå vissa ligor till förmån för andra. Då kommer ju saken i en annan dager men det får bli en annan diskussion.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 00:24   #32

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Jag vet snarare. Nu vet inte jag hur det ser ut hemma hos dig men dom flesta spelare har inga anställda alls.

Arbetsbördan kan ju bli mindre om man självmant väljer att avstå vissa ligor till förmån för andra. Då kommer ju saken i en annan dager men det får bli en annan diskussion.
Nej, men en spelare har lyxen att inte behöva göra all research till en omgång av Elitserien eller kvartsfinalerna i en tennistävling, han kan plocka russinen ur kakan och spela på det han har koll på.

Ta första omgången i en Grand Slam tex, ett spelbolag erbjuder 128 matcher i singel och 64 matcher i dubbel, plus en massa sidospel. Hur mycket tid tror du de hinner lägga ned på en match mellan två relativt okända spelare?
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 01:07   #33

Wagners avatar

Standard

Låter som research till 192 matcher det där. Eller räcker det att skumma igenom oddsen för att kunna skilja på russin och konkelbär?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2011-02-02, 03:00   #34

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 1294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Låter som research till 192 matcher det där. Eller räcker det att skumma igenom oddsen för att kunna skilja på russin och konkelbär?
Tja, jag kan ju lova att om du gräver lite i 20 av matcherna kommer du hitta värde i åtminstonde 3-4 av dem, om man inkluderar hcp och o/u.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 08:41   #35

Wagners avatar

Standard

Låter ju bra det där. Själv hade jag röda siffror på tennis innan jag gav upp. Men då kanske vi kan få se en rek snart, eller ett spreadsheet åtminstone?
Svara

td