Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-12-21, 10:19   #1

Reg.datum: mar 2022
Sharp$: 39
Standard

SharpsGar2SvenskaSpel0_3b

Hejsan

Finns där någon nyare SharpsGar2SvenskaSpel att hämta hem??
SharpsGar2SvenskaSpel0_3b fungerar inte längre att hämta hem kupongerna
Peter
flashwebb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-12-31, 11:02   #2

Reg.datum: apr 2018
Sharp$: 2160
Standard

Hej Peter!

I din medelandebox hittar du en länk till 03c som bör fungera. Information om tabellplcering, gjorda mål, inbördes möten osv finns inte längre tillgängligt från Svenska Spel och jag har därför tagit bort detta samt "autmomatrankingen".

Jag har mailat Svenska Spel angående API-access för något år sedan och såg först i dag att jag fått svar där de önskar mer information angående projektet innan de släpper info.

Bl a efterfrågar de hemsida, telefonnummer mm. Jag uppgav den långa tråden om system som "hemsida" eftersom det trots allt är ett projekt vi är många som varit med att utveckla och de flesta finns representerade i någon form i tåden. Vi får se om det ger oss tilgång till API-access och därmed färre problem med "SharpsGar2SvenskaSpel".

Program för att beräkna garantitabeller för "Fullträff" samt vidare utveckling av Sharpsgar(2SvenskaSpel) förutsätter tillgång till API-nyckel känns det som.

I avvaktan på svar från Svenska Spel går det att ladda ner ver 03c här:https://www.mediafire.com/file/r8i3f...l0_3c.zip/file

Versionen är fullkomligt otestad men klarar av att ladda hem kuponger (tills dess att Svenska Spel gör ytterligare ändringar).

Ha det gott fram till dess,
Bosse
BosseEk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td