Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-10-05, 08:34   #1
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 718
Sharp$: 2736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Obegränsad/alltid tillgång till alla Spelbörser


Obegränsad och alltid tillgång till alla spelbörser! Vet hur man gör och kan vet inte hur man ska förmedla detta, för det är inte gratis men man förlorar inget heller utan med lite tankekraft och kreativitet så slipper man alltid 30% skatt och cloner och mäklare samt behöver inte oroa sig för nya licenser varje år.

Vet inte om jag ska sälja det som en manual efter attt jag själv genomfört processen och validerat alla steg och ser att allt går smidigt och problemfritt.

Och vill bara tillägga att det är hur lätt som helst att lära någon annan bli vinnande med enkla steg att följa, nu har jag äntiligen gjort mitt och är på uppgång samt ta klivet över till andra sidan.

Märker hur det har ändrat mig som person och värdegrund och humör.
Optimisit och tar inte ett nej och lyssnar inte på andra utan går min egen väg för jag vet bättre och litar på min instinkt för den har gjort den jag är och hur jag listat ut hur man skaffar en EDGE och hur allt fungerar.

Vill minnas att jag en gång för länge sedan skrev att det är som att ta ett svart bälte i karate, men i själva verket räcker det med ett blått eller brunt bälte.
Och vem vet kanske man en dag skriver en sådan guide för folk att avancera från missuppfattningar, okunskap samt fördomar.

Ha en fin lördag.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td