![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Vintersport?
Hallåba
Har en fundering på vilken sport man skall inrikta sig på under vintersäsongen?Under sommarhalvåret så är det MLB som gäller på heltid så då har man ju sitt på det torra. Har under den senaste månaden kommit till insikt att det är bättre att försöka plocka spelen själv så gott det går. Att hålla på att rygga är iofs lönsamt ibland men man blir så bunden till datorn för att hinna med allting som läggs ut. Så min fundering är. Vilken sport/liga skall man läsa in sig på som kan vara hyfsat lönsamt att spela på. Har en förkärlek till hockey men de flesta jag har pratat med säger att det inte finns något värde i att spela NHL och Elitserien. Själv skulle jag vilja göra ett försök på NHL. Om det inte finns nå mycket värde i att spela på hockey vad skall man då spela på? Kom gärna med argument och tankar... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
![]()
Längskidor! ... många utövare .. många parametrar ... bolagen skiljer sig rätt ofta åt i H2H-oddsen etc etc.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Iceeman (+7) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
![]()
Varför skulle inte hockey vara lönt att spela på? Är argumenten att de själva förlorar på det eller?
![]() Kom dock ihåg att det är svårt att gå in i en liga och börja vinna direkt, det kan behövas en/ett par säsonger för att få kött på benen.
![]() |
#4 |
![]()
Tack Qirren
Du är den förste som har rekommenderat att prova spela på hockey. Alla jag har pratat med säger att det skall vara omöjligt, men då växer ju hornen på en själv. Såg ditt håkky-sheet...inte illa jobbat. Du är helt klart en förebild. Du får gärna PM:a lite tips på vad man skall titta på när man pickar hockeymatcher. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Det går alldeles utmärkt att spela på hockey.. MEN, det kanske inte är det smartaste att göra det i NHL, KHL och ES där iaf NHL borde vara totalt sönderläst av oddssättarna och man själv har inte mycket utrymmer?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Om man inte spelar på hockey, vad skall man ta då? Fotboll??
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Längdskidor sa jag ju
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Fotboll är bra för att det finns så jävla mycket olika ligor, man kan lätt hitta smala marknader med mycket felsatta odds. Det gäller bara att läsa på ordentligt och inte försöka att vinna genom att endast läsa statistik.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Sandy helt korrekt, längdskidor och framförallt damer så skiljer det ofta en hel del mellan åkarna och är man lite påläst så går det hitta otroligt fina överodds. Skidskytte går att göra deg på med men där gäller det att väga in väder och vind.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
![]() Citat:
Längskidåkning på damsidan e ofta rätt så enkelt, helt enig med dig. Lindsey Vonn gillar jag i snabba grenar alpint jag har lirat henne till 1,85 expekt i dagens störtlopp spelstopp om 38 minuter.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Boyd Tennis To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|