|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-22, 07:13 | #16 | |
Citat:
|
||
2010-12-22, 08:25 | #17 | |
Citat:
Jag har sedan första december börjat spela egna basketspel och är 8-2 där, med mindre insatser än dom jag ryggar och enligt mig för lite spel. Även om det skulle fortsätta såhär i denna vinnande bana så har jag svårt o se att jag ska kunna lita på mina egna spel fullt ut i nuläget och en bra bit framåt. Men jag kommer fortsätta i den här stilen ett bra tag till, ha tålamod och inte få hybris Förövrigt (såg att en del östgötar skrivit i denna tråd) för er basketintresserade, kul att dolphins är vidare i eurochallenge, stort! |
||
2010-12-22, 13:00 | #18 |
Självklart ska du fortsätta att spela dina egna spel. Som du säger, 10 spel ger ingen indikation om hur det ser ut i slutet av säsongen, men kör på som du gör nu, går det bra framöver kommer du antagligen "lita mer på dina egna spel", och du kan ju, om du vill, höja insatserna allt eftersom.
Är ju inte östgöte, men tycker ändå att det är riktigt kul att Dolphins gick vidare i Eurochallenge:-) |
|
2010-12-22, 13:27 | #19 | |
Citat:
Nä precis, 10 spel är ju ingenting man kan gå på rent statistiskt. Utan det är ju bara att fortsätta. Och som du säger, går det bra framöver så blir det ju automatiskt att jag får större förtroende för mig själv (om man kan säga så) och då kommer jag givetvis öka insatserna också