Munchies |
2010-12-03 12:36 |
Man får ett pdf-dokument varje månad med recensioner där de recenserar tjänster med kriterier som profit, hur snabbt oddsen droppar, hur hjälpsamma/seriösa ägarna till tjänsten är, och så vidare. Typ 40-50 sidor långt. Man får även med en excel-fil där man hittar statistik för tjänsterna graderat in i olika flikar så som 'last 6 months', 'last 12 months' och 'all time'.
Man får tillgång till ett forum där tjänster/spelbolag diskuteras.
Man får rabatter på en rad olika tjänster om man nämner att man är medlem, och det finns även 'stängda tjänster' som endast släpper in medlemmar från SBC.
Wallez, relativt liknande tjänster till Football Elite som skickar sina spel till SBC är Football Value samt Football Investor.
Citat:
Ursprungligen postat av tino
(Inlägg 85296)
På vilket sätt då? Kännedom om vilka tjänster som ingår i "Hall of fame" och/eller diverse matnyttig information kring betting/fallgropar mm.?
|
Fick mig att använda mycket mer restriktiv BRM med en mer professionell syn på saker och ting, samtidigt som jag hittade en rad tjänster som jag aldrig hört talas om vidare, dels genom deras nyhetsbrev samt genom tips på deras forum. Kanske viktigast är dock att de har fått mig att undvika tjänster som är skit med som sett bra ut när andra pratat om det. Här har jag haft det svart på vitt om det faktiskt är bra eller inte.
Kan ju dock tillägga att den här informationen ofta går att ta reda på gratis om man så vill, det är mest att de samlar ihop allt och samordnar statistiken för dig för att allt ska vara lättillgängligt. Något som är positivt är ju också att alla tjänster måste skicka spelen till SBC i förväg och att de tjänster som finns med i deras register inte ljuger med statsen.
|