Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Finns det en möjlighet att någon kan konstruera ett U 2-6-system + garanti? 8 U-matcher. 12-rättsgaranti från 2 U-rätt. Möjlighet till 13 rätt vid 3 och 4 U, minst 20 %.
Finns det en möjlighet att någon kan konstruera ett U 2-6-system + garanti? 8 U-matcher. 12-rättsgaranti från 2 U-rätt. Möjlighet till 13 rätt vid 3 och 4 U, minst 20 %.
Även om jag tycker att s k UM- system oftast kan göras effektivare
så innehåller systemet U 3-5-123 allt som behövs.
Grundversionen består av 34 rader (halvgarderat) se nedan.
Vinstchansen 33% och 20% vid 3 och 4 U-tips verkar rimlig.
Gör om 2 till X2 för en match blir det 53 rader.
Gör det för två matcher blir det 85 rader.
Osv.
Alltså U 2-6-85
Vilka 2 matcher du väljer spelar ingen roll.
Här är en ny "uppgift". Vem på Sharps kan skapa ett sparsystem, R 3-6-000, på så få rader som möjligt? Systemet ska ha 12-rättsgaranti. Det skulle vara kul att se vad ni kan fixa fram?
Ibland är det skönt att slippa tänka på U-tecken. Det är nog svårt att få in "skiten" inom ramen. Med 12-rättsgaranti finns i alla fall en botten. Med mycket tur kan man pricka in 13:an någon gång.
Även om jag tycker att s k UM- system oftast kan göras effektivare
så innehåller systemet U 3-5-123 allt som behövs.
Grundversionen består av 34 rader (halvgarderat) se nedan.
Vinstchansen 33% och 20% vid 3 och 4 U-tips verkar rimlig.
Citat:
Ursprungligen postat av powerplay
Gör om 2 till X2 för en match blir det 53 rader.
Gör det för två matcher blir det 85 rader.
Osv.
Alltså U 2-6-85
Vilka 2 matcher du väljer spelar ingen roll.
Goddag! Jag har suttit och tjyvläst den här tråden sen i somras, måste säga att jag är imponerad även om systemen som producerats håller varierande kvalitet.
Jag har tankat ner Bosses program och fört över raderna från ovanstående system (2-6-85), men någonting blir fel. Om jag byter alla 2:or till x2 på de två första matcherna blir det 81 rader. Dessutom får jag inte tolva från 2 U-rätt. Jag får tolva vid 2,3,4,5 U-rätt men inte 6,7,8? ElvisP ville väl ha det?
ElvisP skrev: Hello again!
I övrigt håller jag nog med Bosse om att det är bättre att lägga pengarna på garderingar än fullträffschans, det är alltför ofta man missar i ramen och då spelar liksom inte fullträffschansen någon roll.
Om det bara skall vara chans till 13 vid 3-4 kan man förstås inte få tolva vid >6 u-rätt....
Men om man vill ha 12 från 2-U är det här ett alternativ 30% till 13 vid 3 utips i övrigt ganska låg chans:
U 2-6-83:
Hej spekulerarn. Jag fick också det till U 2-6-81. Lite billigare: :-) Det är okej att vinsterna trappas av. Att få 6, 7 eller 8 U-rätt av 8 är inte så sannolikt.
Hej spekulerarn. Jag fick också det till U 2-6-81. Lite billigare: :-) Det är okej att vinsterna trappas av. Att få 6, 7 eller 8 U-rätt av 8 är inte så sannolikt.
Det är sant, fast väldigt tråkigt att ha 12 rätt på enkelraden och "belönas" med 10 rätt. Eller ännu värre 13 och hamna helt utanför.....
Goddag! Jag har suttit och tjyvläst den här tråden sen i somras, måste säga att jag är imponerad även om systemen som producerats håller varierande kvalitet.
Jag har tankat ner Bosses program och fört över raderna från ovanstående system (2-6-85), men någonting blir fel. Om jag byter alla 2:or till x2 på de två första matcherna blir det 81 rader. Dessutom får jag inte tolva från 2 U-rätt. Jag får tolva vid 2,3,4,5 U-rätt men inte 6,7,8? ElvisP ville väl ha det?
ElvisP skrev: Hello again!
I övrigt håller jag nog med Bosse om att det är bättre att lägga pengarna på garderingar än fullträffschans, det är alltför ofta man missar i ramen och då spelar liksom inte fullträffschansen någon roll.
Byt ut de halva 12 till 1X så blir det rätt. Vart fel för mig också först med 12 som halv. Halva ska vara sist (längst till höger) men det vet du kanske redan?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2018-11-20 klockan 13:30.
Byt ut de halva 12 till 1X så blir det rätt. Vart fel för mig också först med 12 som halv. Halva ska vara sist (längst till höger) men det vet du kanske redan?
Tack Tord. Det var mer att jag ville få det bekräftat att jag förstod Bosses program rätt och att randantalet inte stämde med texten (85 rader blev 81 i programmet vilket också stämde). Men jag tar tacksamt mot hjälp.
Eller göra ett U 3-6-000. Rimligt är 12 rätt från 3 / 9. 13-rättschans, cirka 20 %, vid 4 & 5 U-rätt.
Om du vill ha 20% vid både 4 & 5 U-rätt blir radantalet 163.8 rader.
Det är 456 rader vid 4 Utips och 363 vid 5. 456+363=819. 20% av 819 = 163.8. Det kan vara svårt att övertyga Svenskaspel att spela 8/13-dels rad, så radantalet blir 164 Huruvida det går att får 12 vid 3 genom att spela 91 rader (20% av 456) vid 4 U-tips lämnar jag åt kollektivet i detta forum att lösa.
Senast redigerad av spekulerarn den 2018-11-20 klockan 14:14.
Om du vill ha 20% vide både 4 & 5 U-rätt blir radantalet 163.8 rader.
Det är 456 rader vid 4 Utips och 363 vid 5. 456+363=819. 20% av 819 = 163.8. Det kan vara svårt att övertyga Svenskaspel att spela 8/13-dels rad, så radantalet blir 164 Huruvida det går att får 12 vid 3 genom att spela 91 rader (20% av 456) vid 4 U-tips lämnar jag åt kollektivet i detta forum att lösa.
8 kan vara 8 enkelrader också men samtidigt gardering
Exempel:
1 1
x 2
x 2
1 1
eller om det finns
1 x2
x 1
2 2
Man får räkna och testa lite så att det blir 20%. Skulle det bli tex 163.82 så är det kört
Senast redigerad av Tord den 2018-11-20 klockan 14:16.