Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Det går inte att trolla med matte. Ju längre ner i tabellen man vill komma ju dyrare blir det, ganska mycket också om man vill behålla garantin
Det finns två system hos Sv.Sp. som väl visar det du säger: U8-2,253 och U8-3,598. Chanserna med dem till 12 ligger visserligen i mittenskiktet men är avsevärt lägre och när det gäller 13 rätt är de knappt synbara. Bättre än så går kanske inte att få i den prisklassen...
UME 9-1 720 kr
Baserat på andra system jag gjort men två matcher måste sluta olika för att få ner priset
Garantin är beräknad efter att matcherna slutar olika med Beräkna med begränsningar som filtrerar bort alla radera som är samma på två matcher
SharpsGar: [EEUUUUUMMm]
Spoiler:
Kod:
OBS!!!!
Följande matcher får ej sluta med samma tecken:
8
9
7166116434
7111661434
1616166434
1661611434
7166116524
7111661524
1616166524
1661611524
7166116614
7111661614
1616166614
1661611614
Jag gjorde ett "rent" U-system U 7-3-1056 med tolva mellan 4-7 U-tips.
Efter en snabb koll i excel-filen visade det sig att just det garderingsantalet var väldigt "populärt", det finns 46st! Kan knappast behövas ett till. U 8-2 var det färre av så jag gjorde om U 7-3-1056 till U 8-2-1432
Efter en snabb koll i excel-filen visade det sig att just det garderingsantalet var väldigt "populärt", det finns 46st! Kan knappast behövas ett till. U 8-2 var det färre av så jag gjorde om U 7-3-1056 till U 8-2-1432
Håller med, dock 8 U hade jag velat ha så här. Ser ut som du inte orkade göra färdigt utan bara slängde ihop alla utfall på en rad Tur att Excel har en bra sorteringsfunktion
Block 1 består av 3 E-hela där fullträffschanserna ligger vid 1-2 E-tips
Block 2 består av 5 U-hel där kraven är 2-3 rätta
Block 3 består av 2 U-halv, 1-2 måste sitta
Block 1 består av 3 E-hela där fullträffschanserna ligger vid 1-2 E-tips
Block 2 består av 5 U-hel där kraven är 2-3 rätta
Block 3 består av 2 U-halv, 1-2 måste sitta
Tycker inte det är lätt att se med block överhuvud taget faktiskt och har inte fattat vitsen med blocksystem. Fördelen är väl att garantitabellen inte blir så lång som med 3 E tecken
Här är ett system som vid första anblick kan tyckas onödigt. Vem sätter 4 säkra 6 halva & 1 E-tips?
Det låga radantalet innebär att de ogarderade kan garderas matematiskt utan att priset springer iväg. Kan exempelvis ge UME 4-6-318, ett system som inte kräver ett bolag där eventuell vinst skall delas med 10 andra.
Tolvrättsgaranti från 1 E-tips, utan krav på U-tipsen. Bred fördelning av 13 rättschanserna - man behöver inte sätta 3-4 U-tips av 7.
Garanti:
Här är ett system som vid första anblick kan tyckas onödigt. Vem sätter 4 säkra 6 halva & 1 E-tips?
Det låga radantalet innebär att de ogarderade kan garderas matematiskt utan att priset springer iväg. Kan exempelvis ge UME 4-6-318, ett system som inte kräver ett bolag där eventuell vinst skall delas med 10 andra.
Tolvrättsgaranti från 1 E-tips, utan krav på U-tipsen. Bred fördelning av 13 rättschanserna - man behöver inte sätta 3-4 U-tips av 7.
Garanti:
Hmm, du har inte av en händelse varit inne på Twitter eller Discord och sett att jag också lagt upp ett 3-6 system som kostade 320 kr och som du ville förbättra?
Undrar vart Powerplay tagit vägen förresten. Han har väl inte blivit sjuk i corona? det ökar ju igen
Hmm, du har inte av en händelse varit inne på Twitter eller Discord och sett att jag också lagt upp ett 3-6 system som kostade 320 kr och som du ville förbättra?
Undrar vart Powerplay tagit vägen förresten. Han har väl inte blivit sjuk i corona? det ökar ju igen
Japp Discord Saknar behov av twitter och har därför inte det.
Jag har varken Discord eller Twitter. Men Discord kanske vore idé att använda.
---------------------------------------------------------------------------
Jag är lite kluven till att använda U-rader utan krav med chanserna spridda över hela linjen. Känns mera som ett R-system-upplägg.
Å andra sidan kan det ha sina nackdelar med väldigt koncentrerad vinst-placering, visst, men här är ett mellanting.
UM 3-6-150
Detta är 44 rader dyrare än BrakZens, mest pga 3 helg. som ej har några krav.
13 - chanserna helt jämt fördelade vid 2-3-4 av 6 halvg. vilket är mkt rimligt tycker jag.
(Även detta system har 4-0-9 som mall som jag skrev om tidigare. Vilket skulle göra det enkelt att byta en av de helgarderade mot 2 st E-matcher.
Istället för 1,X,2 bli det 11, 1X 21, 12 X1.
Det skulle ge en ökning med 100 rader till 4-6-250. Ganska spelbart faktiskt när man nu vill ha 13 på eget tippande.....)
Jag har varken Discord eller Twitter. Men Discord kanske vore idé att använda.
---------------------------------------------------------------------------
Jag är lite kluven till att använda U-rader utan krav med chanserna spridda över hela linjen. Känns mera som ett R-system-upplägg.
Å andra sidan kan det ha sina nackdelar med väldigt koncentrerad vinst-placering, visst, men här är ett mellanting.
UM 3-6-150
Detta är 44 rader dyrare än BrakZens, mest pga 3 helg. som ej har några krav.
13 - chanserna helt jämt fördelade vid 2-3-4 av 6 halvg. vilket är mkt rimligt tycker jag.
(Även detta system har 4-0-9 som mall som jag skrev om tidigare. Vilket skulle göra det enkelt att byta en av de helgarderade mot 2 st E-matcher.
Istället för 1,X,2 bli det 11, 1X 21, 12 X1.
Det skulle ge en ökning med 100 rader till 4-6-250. Ganska spelbart faktiskt när man nu vill ha 13 på eget tippande.....)
Om man till skillnad från mig är superduktig tippare och med regelbundenhet sätter 4 säkra och 6 halva kan man väl också lägga till krav på antal u-tips.
För bara 9 kronor till och ökad variation bland de spelade raderna får man ett bättre system, chanserna till tolv rätt ökar ganska dramatiskt vid 1 och 5 U-tips:
Om man till skillnad från mig är superduktig tippare och med regelbundenhet sätter 4 säkra och 6 halva kan man väl också lägga till krav på antal u-tips.
För bara 9 kronor till och ökad variation bland de spelade raderna får man ett bättre system, chanserna till tolv rätt ökar ganska dramatiskt vid 1 och 5 U-tips: