Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Slängde ihop ett SE 6-4-120 vid tvåtiden i söndags och hann precis lämna in ett fegspel. Systemet ger 11:a vid 1 & 2 e-halva. Egentligen behövdes bara 108 rader men jag la till 12 rader vid 2 E-tips kanske var det en av dessa som gav resultat.
Systemet SE 6-4-120[eeMMMMMMmm] 2 matematiska & 118 enkelrader:
Eftersom det inte är skapat av en systemguru är det mikroskopiska chanser till fullträff....
....men det har 24% till tolva vid 2 E-tips där jag hamnade och jag har fullträffschans gratis i drygt 5 veckor
Ok, va det ett SE system. Tyckte väl att alla 13 rättarna låg lite högt upp Plus är ju plus och det är ju det viktigaste
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2021-02-05 klockan 19:53.
Ok, va det ett SE system. Tyckte väl att alla 13 rättarna låg lite högt upp Plus är ju plus och det är ju det viktigaste
SE -system, dessa går ju numera att räkna med SharpsGar upptäckte jag i Söndags. Det blev ett spontansystem som inte gör världen vackrare. Sparsystem med 11:a rättsgaranti är väl 144 rader, så besparingen på 24 kronor kanske man kan strunta i. Men som sagt var den här gången gav det plus i kassan och jag spelar gratis ett tag.
Vet inte riktigt om nedanstående system är bra men jag såg att det var lite tunnsått med 7-2 system i excelfilen. Här är ett UE 7-2-400 med tolva från 1 E- och 3 U-tips. Hyffsade chanser till tolva från 4 U-tips vid 0 E-tips.
@interiktigtklok Prova att maila Bosse. Ibland svarar han inte, ibland samma dag ibland efter en vecka när jag har mailat. Oftast har han svarat när jag har kommit med förslag eller frågor angående wingar/sharpsgar. Nu senast ville jag ha en funktion för att kolla vad varje rad ger för antal rätt om man garantiberäknar det mor sig själv. Då la han in det.
SE -system, dessa går ju numera att räkna med SharpsGar upptäckte jag i Söndags. Det blev ett spontansystem som inte gör världen vackrare. Sparsystem med 11:a rättsgaranti är väl 144 rader, så besparingen på 24 kronor kanske man kan strunta i. Men som sagt var den här gången gav det plus i kassan och jag spelar gratis ett tag.
Edit:
En på flashback frågade detta:
"Möjligtvis dum fråga men finns det någon algoritm som jag kan använda för att skapa nyckelrader/nyckeltabell för en 12/11-rätts garanti på ett gäng hel/halv-garderingar?" https://www.flashback.org/sp74570715
Jag har ingen aning vad jag ska svara på det
Senast redigerad av Tord den 2021-02-06 klockan 05:23.
Nu har jag lite funderingar till er systemkonstruktörer om det skulle kunna gå att komma upp till ett liknande vettigt system UM 9-3? (9 U-3M, inga E-tips)
Ett system under tusenlappen som har fokus mot 12 rätt "i mitten"? Ja, alltså helst ingen utdelning överhuvudtaget på 9U eller 8U. Fokus på 3-7U. 13 rätt mindre viktigt.
Nu har jag lite funderingar till er systemkonstruktörer om det skulle kunna gå att komma upp till ett liknande vettigt system UM 9-3? (9 U-3M, inga E-tips)
Ett system under tusenlappen som har fokus mot 12 rätt "i mitten"? Ja, alltså helst ingen utdelning överhuvudtaget på 9U eller 8U. Fokus på 3-7U. 13 rätt mindre viktigt.
Med så många garderingar så är det svårt att få till något bra.
Powerplay har ett UM 8-3 system för 224 kr men 13 chansen är inget vidare stor ca 2,5%
Vill du ha flera garderingar så kan du göra flera system med 224 kr systemet och mixa ihop nåt
Dags igen för tester idag då på uppläggen jag testade tidigare i veckan
Spikarna är inte supernoga idag då det är test, mer att de 11 hela (12 hela på ett av systemen) skall ge full pott, då är reduceringen vettig.
@vr46
Slängde också upp ett större system som test, UME 9-2 6480 kr men fick bara 9 rätt (ynkligt dåligt). Båda spikarna sket sig och en halvgardering.
Ibland undrar man om det är lönt att fortsätta med tips eller om man ska skrota allt. fuckin irriterande
Senast redigerad av Tord den 2021-02-07 klockan 06:05.
@vr46
Slängde också upp ett större system som test, UME 9-2 6480 kr men fick bara 9 rätt (ynkligt dåligt). Båda spikarna sket sig och en halvgardering.
Ibland undrar man om det är lönt att fortsätta med tips eller om man ska skrota allt. fuckin irriterande
Även jag ska testa att köra ett par omgångar med systemet UM 8-3-4056. Lär väl bli fiasko som vanligt...
@vr46
Nej den här helgen blir det inget spel för mig. Såg svårt ut igår och idag finns det "för många säkra tvåor", frågan är vilka som spricker. Förmodligen de man spikar... Kan iofs bli bra utdelning. Jag avvaktar tills jag hittar 2 säkra 1:or och 3st 1x-matcher. Då ska jag köra UM 8-3-224 med u-tips 2:a.
Säkra ettor sitter oftare än tvåor, U-tips 2:a på 8 matcher gör att jag oftast hamnar i spannet 3-5 U-tips men jag väntar in rätt omgång.
Senast redigerad av BrakZen den 2021-02-07 klockan 11:37.