Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Någon som sitter på mall för 13 helgarderingar med 12-rättsgaranti?
Försöker bygga det själv i Excel men det går mycket slött. Inga E eller U, dessa önskar jag knepa med själv. Ren och skär 13-0 med 12 rättsgaranti.
-OldSport
Tror BrakZen hade ett system 13 hela med 12 rättsgaranti som kostade 59000 kr på sidan 105. Tror ingen vill satsa så mycket om det kommer att skita sig
eller bli för låg utdelning. Tar en jäkla tid att räkna ut garantin då det är 1,5 milj rader
Imorgon kommer jag spela på riktigt då det är bland de sista omgångarna för i år. Brukar ju vinna lite mer varannan omgång
Matcherna ser dock inte så kul ut. En del lag har jag ingen som helst koll på
Edit:
Vart fel fil på TippX 2000 systemet fick lägga upp en ny
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2020-12-26 klockan 08:08.
Gillar du Europatipset bättre än Stryktipset?
Denna vecka var det ju mkt extra i potten på det vanliga stryket.
---------------------------------------------------------------
Detta U 12-0-59136 skulle jag nog hellre köra.
För att ta bort slumpfaktorn. Oreducerat. Alltid 13 vid 6 av 12.
Bara en endaste liten ogarderad...
Gillar du Europatipset bättre än Stryktipset?
Denna vecka var det ju mkt extra i potten på det vanliga stryket.
---------------------------------------------------------------
Detta U 12-0-59136 skulle jag nog hellre köra.
För att ta bort slumpfaktorn. Oreducerat. Alltid 13 vid 6 av 12.
Bara en endaste liten ogarderad...
Det där gjorde du i program? Jag tror inte du orkade slå in alla raderna manuell
Jag skulle nog också kört U tecken före R system
Gör man om det där systemet till UE system så sparar man in 18816 kr Systemet kostar då 40320 kr
Försökte minska ner radantalet i Copema men i båda fallen så kraschade Copema. Vart väl för mycket för programmet
Om det va mig du menade om jag gillade EU bättre än Stryktipset så är svaret nej. Av en anledning så blir det bra varannan gång och skit varannan gång
Det där gjorde du i program? Jag tror inte du orkade slå in alla raderna manuell
Jag skulle nog också kört U tecken före R system
Gör man om det där systemet till UE system så sparar man in 18816 kr Systemet kostar då 40320 kr
Försökte minska ner radantalet i Copema men i båda fallen så kraschade Copema. Vart väl för mycket för programmet
Om det va mig du menade om jag gillade EU bättre än Stryktipset så är svaret nej. Av en anledning så blir det bra varannan gång och skit varannan gång
Fan nu hinner jag inte lämna in nåt system Vaknade 14:45 efter att ha suttit uppe hela natten igen Finns en chans till innan årsskiftet
Edit:
Ödet räddade mig trots allt. Pool tappade poäng mot ett skitlag. Jag hade säkert spikat Liverpool
Ja, risken är stor att man valt Liverpool som spik, om man kört system med 12 helg.
Men det kommer en ny chans imorrn. Match 13 dock inte kul.
Men kan pool undvika vinst så kan väl Barca göra desamma. Vem vet vad dom gjort under juldagarna.
"Det där gjorde du i program? Jag tror inte du orkade slå in alla raderna manuellt"
Jag trodde du också använde WinGar för att plocka fram såna här rader
Är ju bara köra på en tom sida och välja ett U-tips och högerklicka på garantieditorn och lägga till alla raderna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av powerplay den 2020-12-28 klockan 19:08.
Ja, risken är stor att man valt Liverpool som spik, om man kört system med 12 helg.
Men det kommer en ny chans imorrn. Match 13 dock inte kul.
Men kan pool undvika vinst så kan väl Barca göra desamma. Vem vet vad dom gjort under juldagarna.
"Det där gjorde du i program? Jag tror inte du orkade slå in alla raderna manuellt"
Jag trodde du också använde WinGar för att plocka fram såna här rader
Är ju bara köra på en tom sida och välja ett U-tips och högerklicka på garantieditorn och lägga till alla raderna
Ok, tror inte jag gjort det någon gång faktiskt haha
På sidan 85 finns U10-0-4412 och U9-0-1343, upplagda 21/8-2019.
Jag har 2 system på min hårddisk daterade 22/8-2019, förmodligen blev jag inte nöjd med dessa och visade dem inte då, U11-0-4280 och U11-0-3328.
Nu har jag glömt vad som var dåligt och skickar upp dem
U11-0-3328. Samtliga rader ligger vid 6 U-tips och ger tolva vid 5 & 7.
Garantitabell:
Systemet består av 84 matematiska kuponger och 792 enkelrader . Lägger därför upp en länk för nedladdning i WinGar-format: https://www.mediafire.com/file/p27e4...-4280.wga/file
För den som hellre scrollar, U11-0-4280:
Skulle ha tippat idag men det blev inget. Ögonläkaren sabbade min dag genom att fixa en injektion till i båda ögonen och efter det så ser man inte ett skit
Nya tag nästa år och förhoppningsvis ett bra tipsår. Jag lyckades i alla fall fixa 30000 kr i knazigs bolag i somras. Två 13 rättare totalt i år trots att jag inte spelat speciellt mycket i år