Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Jag brukar hävda att man inte skall lägga på matematiska garderingar på system - det är bättre att spela ett system som är gjort för "garderingsantalet". Det tycker jag fortfarande, men jag vet också att många spelar 4-4-144.
Lägger man på 2 hela & 1 halv på detta kostar det 2592 kronor. Väljer man istället SE 4-4-92 blir priset 1656. Kravet för 12-rättsgaranti är dock att man tippar minst 1 rätt på de 2 E-helgarderingarna. Missar man det har man 25% till 12:a men alltid minst 2 elvor.
Vill man spela dessa system måste man tala om för WinGar att de 2 första matcherna är U-tips eftersom WinGar inte klarar av SE-system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Tord (+50)
Senast redigerad av BrakZen den 2020-08-11 klockan 18:35.
Jag brukar hävda att man inte skall lägga på matematiska garderingar på system - det är bättre att spela ett system som är gjort för "garderingsantalet". Det tycker jag fortfarande, men jag vet också att många spelar 4-4-144.
Lägger man på 2 hela & 1 halv på detta kostar det 2592 kronor. Väljer man istället SE 4-4-92 blir priset 1656. Kravet för 12-rättsgaranti är dock att man tippar minst 1 rätt på de 2 E-helgarderingarna. Missar man det har man 25% till 12:a men alltid minst 2 elvor.
Vill man spela dessa system måste man tala om för WinGar att de 2 första matcherna är U-tips eftersom WinGar inte klarar av SE-system.
Bra pris på båda systemen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2020-08-11 klockan 19:00.
Detta UM 4-4-162 satte jag ihop för ganska länge sedan. Minns bara att jag då förstod poängen med att göra enkelradsvarianter av vissa typer av system.
Skillnaden blev så tydlig mellen dessa 2. Ett i grunden simpelt system som blir mkt mer intressant.
Systemet kan tippas med 6 rader eller 162
U-tips bara på de halvgarderade.
Det är en liten men väsentlig skillnad på dessa 2 g-tabeller...
Garantitabeller:
Detta UM 4-4-162 satte jag ihop för ganska länge sedan. Minns bara att jag då förstod poängen med att göra enkelradsvarianter av vissa typer av system.
Skillnaden blev så tydlig mellen dessa 2. Ett i grunden simpelt system som blir mkt mer intressant.
Systemet kan tippas med 6 rader eller 162
U-tips bara på de halvgarderade.
Det är en liten men väsentlig skillnad på dessa 2 g-tabeller...
Garantitabeller:
Bra med två varianter. Tror man inte man kommer att sätta 13 rätt så tar man den som ger 4st 12:or annars har man versionen som ger 13 rätt + 6st 12:or