Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Nu fick jag det att funka!
Det där med mellanslagen var felet.
De gjorde även så att det första systemet jag lyckades skapa blev korrupt när jag skulle öppna det i WinGar 2.0 men nu fungerar det hela vägen
Vad menar du? Har du fått WinGar 2.0 av Bosse? Nuvarande heter v0.12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2020-07-24 klockan 08:55.
Finns en steg-för-steg-guide om hur du sätter systemnyckel och garanti på sidan i Forum på rätt sätt?
Jag har en utskrift afv nyckeln för S 3-7-352 redo - men hur går jag in och använder funktionen " Spoiler Visa / Dölj?
Jag vill undvika att 352 rader fyller många sidor på webbplatsen, - har ingen erfarenhet av detta!
Finns en steg-för-steg-guide om hur du sätter systemnyckel och garanti på sidan i Forum på rätt sätt?
Jag har en utskrift afv nyckeln för S 3-7-352 redo - men hur går jag in och använder funktionen " Spoiler Visa / Dölj?
Jag vill undvika att 352 rader fyller många sidor på webbplatsen, - har ingen erfarenhet av detta!
Det finns "knappar" ovanför textrutan, eller så skriver du:
Mange Takk! Tyvärr har det blivit fel någonstans, 10 rader som inte ger 12 rätt. Ska försöka se om jag kan hitta felet. Lyckas jag lägger jag upp systemet här.
Edit:
Jag lyckades hitta felet i systemet som dukisfar skickade mig. S3-7-352.
2 rader hade blivit "fel". Skillnaden mot 312 -raders systemet är bl a :
En extra 10 i det sämsta utfallet.
Det sämsta utfallet inträffar dessutom endast i 4/3456 gånger. (576/3456 i 312-raders systemet)
5% större chans till 2 tolvor.
De 40 extra raderna kan således betala sig. Jag är för dålig tippare för att sätta 3 säkra och 7 halva, men om jag skulle välja mellan S3-7-312 och S3-7-352 skulle jag satsa på det senare.
UME 8-3 3080 kr
Modifierat ett av mina något så att det är 25% chan till 13 rätt vid 3 U-tips så blir ribban lite lägre.
Man kan komma ner i radantal och få tolva från 1 E- / 2 U-tips på det här sättet. Gör man allt till enkelrader kommer man ner ordentligt i pris, men jag tror inte jag har orken att sätta mig in i det just nu.
UME 8-3-2512
WinGar: [EEUUUUUUmmm]
Systemet (138 "strängar", blandat matematiska och enkelrader):
Mer information till S 3-0-5:
Jag har sparat många sidor från den danska tidningen Tipsbladet under perioden 1980 till 1990, i upplagan från januari 1984 nämns systemet för första gången i sektionen tips-brevlåda. En läsare letar efter ett system med 3 helg. - och minst 12 rätt.
Systemet ser ut så här:
123
231
311
332
212
Garanti är som tidigare visats!
Känner du/I till webbplatser från andra länder som Tyskland, Norge, Finland som handlar om tippning och kanske systemkonstruktion?
Det är förmodligen inte bara i de skandinaviska länderna som tippning finns?