Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Jag tror jag håller mig till U-systemen.
Det intresserar mig mera. Rena sparsystem är inte min grej. Men lycka till 'dukisfar', det där är en tuff utmaning.
Bara därför satte jag för skojs skull ihop detta UM 6-3-12
Detta är väl så långt man kan nå med endast 12 rader...alltid vinstrader vid 3 U och mer.
System:
Jag tror jag håller mig till U-systemen.
Det intresserar mig mera. Rena sparsystem är inte min grej. Men lycka till 'dukisfar', det där är en tuff utmaning.
Bara därför satte jag för skojs skull ihop detta UM 6-3-12
Detta är väl så långt man kan nå med endast 12 rader...alltid vinstrader vid 3 U och mer.
Håller med om att U-system är oändligt mycket lättare att skapa. Det här tillexempel UM 6-3-8 med 10:a från 3 U-tips Ett oerhört kompakt system med kort garantitabell. Det fyller således alla krav utom ett på ett bra system
Enda kravet som inte uppfylls är allarättschanser i mitten där man ju alltid hamnar men det är bara 8 rader så man kan ju kosta på sig några rader vid 3 U-tips så blir systemet perfekt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Tord (+50)
Senast redigerad av BrakZen den 2020-07-02 klockan 19:20.
Tackar. Senast jag tippade på min födelsedag vann jag 57000 kr på 1!! tolva och några undervinster 2015. Systemet var UM103 8-3 1152 kr som inte är speciellt bra och hög ribba till 13 rätt
8st chanser till 13 men spiken Chelsea kommer sabba utdelningen totalt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Tord den 2020-07-04 klockan 18:20.
Grattis !
Blir det nu bara X2 på de 2 sista matcherna så...
inte mycket att skryta med direkt, men 13 är 13 om det nu sitter. Är mest orolig för att WestHam förlorar och då blir det rejält back istället. Ligger på 3524 kr just nu med två X i sista matcherna
Fulham sabba utdelningen i 90+4 minuten
Hade 2852 kr som sjönk till 706 kr på det plinget
UME 6-4 360 kr
Modifierat Jonas 77's UM 6-4 240 kr system.
Nu har systemet 50% chans (25% på originalet) till 13 rätt vid 4 U tecken om minst ett E tecken sitter
inte mycket att skryta med direkt, men 13 är 13 om det nu sitter. Är mest orolig för att WestHam förlorar och då blir det rejält back istället. Ligger på 3524 kr just nu med två X i sista matcherna
Fulham sabba utdelningen i 90+4 minuten
Hade 2852 kr som sjönk till 706 kr på det plinget