Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tänkarhörnan (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/)
-   -   Doko (https://www.sharps.se/forums/taenkarhoernan/2406-doko/)

perry 2010-04-28 14:51

Doko

Tänkte kolla med er vilken "ryggningsteknik" som är bäst när man ryggar Doko. Själv har jag ryggat spel lite här och var, men vad tror ni funkar bäst? Vad kör ni med?

Rejs 2010-04-28 16:30

Ryggar i stort sett allt som inte rasat i odds och om han satsar på 5 oddsare tar jag kanske dubbelgradering eller dnb osv.

Grezea 2010-04-28 17:28

Ryggar vanligtvis allt som inte är helt slashat men har inte ryggat på nån vecka nu då han är inne i en liten downperiod här i april.

pejo 2010-05-02 22:40

Om man väljer ut ett antal bloggare med bra resultat från blogabet och sedan bara ryggar spel från de kategorier där varje enskild bloggare har bäst resultat, skulle det funka som en vinnande strategi i längden?
Eller måste man välja att rygga allt eller inget?

Rejs 2010-05-03 09:37

Citat:

Ursprungligen postat av pejo (Inlägg 36933)
Om man väljer ut ett antal bloggare med bra resultat från blogabet och sedan bara ryggar spel från de kategorier där varje enskild bloggare har bäst resultat, skulle det funka som en vinnande strategi i längden?

Det skulle kunna funka, testa vet jag :)

Geezer 2010-05-03 10:03

Citat:

Ursprungligen postat av pejo (Inlägg 36933)

Krävs ju att du får samma, eller åtminstonde väldigt lika, odds då. Vilket jag tror kan vara väldigt svårt att få på de bästa rekarnas bästa kategorier..

Men, med konton hos många olika bookies, ett bra RSS-program och stor aktivitet från digsjälv så ska de ju finnas potential på plus, iaf i teorin.

Rejs 2010-05-03 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av Geezer (Inlägg 36976)
Krävs ju att du får samma, eller åtminstonde väldigt lika, odds då. Vilket jag tror kan vara väldigt svårt att få på de bästa rekarnas bästa kategorier..

Varför skulle det vara det? Det finns väl bloggare där som är "okända" och är bra på mer annorlunda ligor, vilket inte kommer slashat så tokmycket för de är bra på dem?

Eller tänker jag fel?

Geezer 2010-05-03 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 36984)
Varför skulle det vara det? Det finns väl bloggare där som är "okända" och är bra på mer annorlunda ligor, vilket inte kommer slashat så tokmycket för de är bra på dem?

Eller tänker jag fel?

Du kan mycket väl ha rätt. Jag har ingen superkoll på blogabet och känner egentligen bara till de som är premium-users där.
Och ska man rygga typ doko, galaxy, profitkanon, jcgros osv så lär man få räkna med ganska slashade odds, antar jag..

Rejs 2010-05-03 11:28

Jo där stämmer det nog en del kan jag tänka mig. På bloggabet kanske man hittar bätter guldkorn.

jaroiten 2010-05-05 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Rejs (Inlägg 35754)
Ryggar i stort sett allt som inte rasat i odds och om han satsar på 5 oddsare tar jag kanske dubbelgradering eller dnb osv.

Problemet med en sån här strategi kan vara att en stor del av en rekares fina ROI bygger på just de spelen som slashas snabbt (som kan antas vara lite bättre än de som inte slashas lika snabbt). Och om man inte är med på de bästa spelen kommer man inte heller ha samma ROI.

Rio de janeiro 2010-05-09 10:23

Har ni någon gräns för hur slashade spel ni kör eller beror det på hur bra spelet verkar?
T.ex om dokos odds är 2.00. Hur långt ner är acceptabelt att spela?

RobinD 2010-05-09 10:38

Citat:

Ursprungligen postat av Rio de janeiro (Inlägg 38549)
Har ni någon gräns för hur slashade spel ni kör eller beror det på hur bra spelet verkar?
T.ex om dokos odds är 2.00. Hur långt ner är acceptabelt att spela?

Skulle aldrig spela lägre än att man förlorar 5% av nettot. Men det är ju upp till var och än.