![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() Fråga
Tjena! Ny här på forumet.
![]() Jag har nog en lite annorlunda fråga och den är lite svår att formulera utan att få den att låta en aning luddig men den lyder i alla fall såhär: Är det någon som kan nämna något som garanterat eller till 95% händer minst 1 av 12 gånger i någon typ av sportevenemang överhuvudtaget, där oddset alltid ligger på minst 2ggr pengarna? Vad som helst funkar, det behöver inte vara en händelse i en enskild match utan det kan t.ex. vara flera matcher som man spelar i samma tipp. Huvudsaken är att oddset blir över 2ggr pengarna och att detta som man spelar går in garanterat eller till 95% minst 1 av 12 gånger. Varför just 12 är så viktigt vill jag inte säga i nuläget men finns det jag söker? ![]() MVH |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8360Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
1 av 12 ???
Varför vill du förlora dina pengar ? QUOTE=Urbanson;351971]Tjena! Ny här på forumet. ![]() Jag har nog en lite annorlunda fråga och den är lite svår att formulera utan att få den att låta en aning luddig men den lyder i alla fall såhär: Är det någon som kan nämna något som garanterat eller till 95% händer minst 1 av 12 gånger i någon typ av sportevenemang överhuvudtaget, där oddset alltid ligger på minst 2ggr pengarna? Vad som helst funkar, det behöver inte vara en händelse i en enskild match utan det kan t.ex. vara flera matcher som man spelar i samma tipp. Huvudsaken är att oddset blir över 2ggr pengarna och att detta som man spelar går in garanterat eller till 95% minst 1 av 12 gånger. Varför just 12 är så viktigt vill jag inte säga i nuläget men finns det jag söker? ![]() MVH[/QUOTE]
![]() |
#3 |
![]()
Finns aldrig någon garanti för någonting, prematch, och absolut inte i 95% utav fallen där bara 1 utav 12 skall gå in - finns bara inte, särskilt inte till 2.0 i odds...
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|