Visa resultat för omröstning: Hur mycket kan du tänka dig att lägga per vecka? | |||
50 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 21.57% |
100 |
25 | 49.02% |
150 |
4 | 7.84% |
200 |
8 | 15.69% |
300 |
6 | 11.76% |
500+ |
4 | 7.84% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 51. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]()
Blir det stor skillnad om man sätter x2 på newcastle och 1x på preston-watford?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Satt in 100 till bolaget nu. 19.00 ikväll var deadline va? Sen kickas alla som inte pytsat!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Jag kan bidra med 100kr - har försökt få tag på fyllot hela dagen men han svarar inte i PM. Är det försent än eller?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
nej då har skickat svar till dig nu,
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
kom hem precis nu, och hittade en del PM att svara på, så ger alla en timme till
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
alla som skickat ett PM med sin e-mail i ska ha fått en inbjudan till bolaget nu
och tror dom flesta har stoppat in pengar i bolaget likaledes kollar till PM boxen igen om 15 minuter (19:00) skickar svar om det behövs , så kolla till din inkorg om du väntar svar vid 7 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
och vårat första spel är lagt
900 kr satsade kolla till forum delen på svenska spel oxå, |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Detta är det svåraste stryktipset på år och dar så vi får inte hänga med huvet om det går kasst.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
jag kan satsa en 50 lapp för söndagen!
jag har skickat PM till KP om PF till vårt SB jag var även snabb o rensa mina PM, så behöver allas användarnamn igen, bästa är om ni postar dom på SvS forumet , hur värdelöst det än är, skriv in ett svar så ser ni vad alla andra skrivit, |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
Kan jag lägga upp spel fyllot? Går jag in på europatips där på framsidan bara eller?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|