|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-08-31, 14:04 | #31 | |
Citat:
2013-08-31, 17:55 | #32 | |
Citat:
Det går självfallet att endast spela/förlita sig till stor del på andras tips. Detta är dock inte en strategi jag skulle rekommendera då du i slutändan eftersom du blir tvingad att förlita dig på andra.
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in." Senast redigerad av maddmax den 2013-08-31 klockan 17:56. |
||
2013-08-31, 18:09 | #33 | |
Citat:
Är inget negativt att förlita sig på andra, så länge de är duktiga. |
||
2013-08-31, 18:43 | #34 | |
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-08-31, 18:45 | #35 | |
Citat:
2013-08-31, 18:48 | #36 | |
Citat:
Ett annat exempel är Bryzgalov som sög getpung i majoriteten av matcherna i Philly, dock hade han ett fåtal superprestationer som inte var representativa för hans nivå. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slapshot (+10) Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-08-31 klockan 18:59. |
||
2013-08-31, 19:57 | #37 | |
Citat:
Och där man eventuellt vill spela 5% är på ställen man inte får, eller ens är välkommen hos. Ju mindre pengar man har desto större blir betarna procentuellt sett (dom som påstår något annat ljuger oftast ). Medans man i slutet/toppen på karriären spelar bråkdelen av procenten man startade på. Fast i kronor räknat kan det vara väl så mycket som tidigare. Jag känner absolut inte till någon, med en slant undanstoppat, från dom goda tiderna som började bygga hög med 1-2% flatbet. Det var snarare kör så det ryker som gällde och sket det sig gick det alltid att ta omtag. Fast nu är ju köttbenen magrare och det går inte ens att jämföra med nutid. Så någon heltidskarriär som färsking ska ni nog inte hoppas på. Dom lätta pengarna är redan utdelade, och i allt för många fall förbrukade, så den som inte haft möjlighet att lägga undan från det tidigare livet har små eller inga möjligheter att lyckas på dagens marknad. Tyvärr.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-08-31, 21:55 | #38 | |
Citat:
Minns bara Bologna-matchen i Cupvinnarcupen där Unibet var tokfel på det och inte hade nån annan riskvakt än automatspärren (man fick logga ut och logga in igen då man nått maxinsatsen och kunde vid varje tillfälle lira 600 spänn till...). Då dög ju inga flatbets, men det var ju heller inte aktuellt när man fick 3,60 på nåt som skulle stått i 1,70. "Bröllopsmatchen" i Div. 3 S:a Norrland där vi fick in 36 laxar innan CB stängde butiken efter att först ha sänkt 3,90 i etapper ned till 1,50 är ett annat exempel. Sånt händer ju knappast längre!
2013-08-31, 23:27 | #39 |
För all del. Men det var ändå statliga no limit-listor som stod för det mesta och bästa.
Men med 80 % payback och trippelkrav var det många som inte ens iddes syna korten. Det är man ju tacksam för i dag... Så här uppsluppet var det så sent som 2008. http://oddssattarna.blogspot.se/ Innan man kan bli en vinnare så måste man lära sig att förlora. Dom stackarna som halkade direkt in från skolbänken till pokerboomen fick sig ett bryskt uppvaknande. Det var ju räkmacka från dag ett och ingen som helst beredskap när ett försiktigt duggregn övergick i hagelskurar. En annan har ju många gånger fått kämpa för att hålla näsan ovanför vattenytan och även varit där under. Varje vecka med en kall lista från monopolet, eller uteblivit resultat, så trodde man det var över. Så när det väl var över så var man psykiskt förberedd sen flera år. Till skillnad från dom på räkmackan som varken hade ekonomisk eller mental beredskap. Dom trodde att det alltid skulle vara så här lätt, dom visste ju inget annat. Nåja, risken att någon råkar ut för något liknande är trots allt minimal. Om ni inte klonkar på V-7 eller lotto och tror på en snabb repris.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5) |
|
2013-09-01, 14:00 | #40 | |
Citat:
Nej, men det jag menar är att det inte är realistiskt långsiktigt. De människor jag ryggade när jag började spela har jag inte sett röken av på minst fem år. De jag ryggade för fem år sedan finns inte många kvar heller. Den enda du vet kommer finnas där i framtiden är du själv. Se till att åtminstone en del av dina spel kommer därifrån. Just my 5 cents..
2013-09-07, 01:16 | #41 |
Har det blivit fel i bokföringen idag? Såg inget om att Stuckey köpte ut sig från Reds - Dodgers. Brukar nämligen kolla ditt sheet för att se om jag missat något han skrivit ut
|
|
2013-09-07, 01:27 | #42 | |
Citat:
Haha trodde inte mitt sheet syntes. Men men, samma visa igen. Går åt helvete åter igen trots att jag flattar + ryggar bra cappers. Aja får trösta mig med att sätta på mitt ex nu. Tack och god natt. Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-09-07 klockan 01:29. |
||
2013-09-07, 01:44 | #43 |
Du har ju inte så många spel än Och hade du kört samma insats på Wawrinka, så hade det ju sett betydligt bättre ut Det är väl lite det som är meningen med flatbet? Jag kör samma insats oavsett odds iaf
|
|
2013-09-07, 02:02 | #44 | |
Citat:
Lätt i teorin men nästan omöjligt på spelbordet. Ähh, det där kan ni redan. * Blev en konstig mening det där. Var inte alls meningen.
||
2013-09-07, 02:05 | #45 | |
Citat:
|
||
|