|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-10, 09:47 | #16 |
Vad är då skillnaden på relaterad och ko-relaterad parlay, och hur kan en relaterad parlay se ut etc?
2010-03-10, 12:54 | #17 |
Tror inte det uttrycket finns. Jag och BenStommen använde no uttrycket relaterad till ko-rellaterade parlays....
Och jag tror inte du behöver undersöka det noggrannare, verkar vara snålt med bolag som accepterar sådana: av en speciell anledning: det ger förluster för spelbolagen. Tänk själv att lägga bets på att Chelsea vinner mot Hull med -1.5 i handicap, de gör första mål, vinner första halvlek, det blir över 2.5 mål, Hull får första kortet och Chelsea vinner först till tre hörnor. Skulle kanske ge runt 10 i odds totalt (slänger bara ur mig en siffra) och den skulle ju gå in mer än var 10:e gång på grund av att det ena av bettet påverkar det andra och det tredje etc... |
|
2010-03-10, 12:57 | #18 |
Rätta mig gärna om jag har fel, är själv nyfiken på detta sätt att spela..
Edit: Läste lite mer av texten nu. Alltså, det är precis som att läsa en text om arbitrage, låter fantastiskt på pappret men fungerar inte i verkligheten, i allafall inte i någon utsträckning så att kan man systematisera det. Exempel: VILKEN bookie 2010 tillåter en First team to score med en vinnare? Senast redigerad av Portugisen den 2010-03-10 klockan 13:04. |
|
2010-03-10, 13:20 | #19 |
Det fungerade ju ett tag för de som använde GolfandBet att köra ML + RAK + -1.5 i NHL
Vilket jävla tattarbolag. Konstigt att de kraschar. |
|
|