|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-06-22, 06:30 | #1 |
Sharpest
|
Efterlyser professionella fotboll punters
Jag ämnar att för privat bruk bygga på min rygglista. Söker därför efter "professionella" fotbollstjänster att köpa in och rygga inför säsongstart på flera ligor (eller om de redan pågår). Små begränsade marknader eller stora spelar ingen roll för mig så länge personen kan uppvisa en stadig positiv historisk ROI till odds som finns hos pinny/asien och inga utstickande linor/odds hos nöjesbolag. Kommer endast att användas för privat bruk!
Inga statistiknissar som bygger sina spel efter en massa stats/tendenser och siffror inbördes och som släpper 10spel om dagen. Utan det ska vara riktiga cappers som följer ligorna och ser matcherna. Kostnaden för tjänsten får helst inte överstiga 100€ per månad så länge den inte är berättigad det. Helst ska det ju vara någon som följer 1-3 ligor bara men gör det ordentligt. Två krav har jag bara, inga sydamerikanska tjänster! och inga specialspel. Utan det är endast AHCP/totals som gäller. Även inofficiella och privata tjänster är av intresse om ni kan ordna en inbjudan till mig eller dela på kostnaden för er tjänst. Så känner ni till någon bra får ni hojta till i PM. De bästa tjänsterna är trots allt de minst kända och som spelas av större syndikat och dessa skymlar folk ogärna med. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
surrelito (+1) |
2012-06-22, 11:45 | #2 |
Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1627chaplins spel Stats: 125 - 85 - 7 ROI: 101.11% Vinstprocent: 59.52% |
Bra svarat KP. Ang betaltjänster så är det upp till var och en hur man vill använda sig av dem och hur man utvärderar tjänstens värde. Själv skulle jag vilja ha tips på någon som vet en bra tjänst inom tennis betting, som du beskriver ovan med en stark ROI %. Insatser oväsentligt bara det finns en skala ex mellan 1-5 units hur starkt/spelvärt oddset är
|
2012-09-10, 10:44 | #3 |
Bumpar denna tråd och återanknyter till KP:s första fråga.
Jag ämnar att för privat bruk bygga på min rygglista. Söker därför efter "professionella" fotbollstjänster att köpa in och rygga inför säsongstart på flera ligor (eller om de redan pågår). Små begränsade marknader eller stora spelar ingen roll för mig så länge personen kan uppvisa en stadig positiv historisk ROI till odds som finns hos pinny/asien och inga utstickande linor/odds hos nöjesbolag. Kommer endast att användas för privat bruk! Tips mottages tacksamt i PM, eller här om man så önskar. |
|
2012-09-10, 17:28 | #4 |
http://footballutd.com/
Verkar vara en ganska ny service. De presenterar resultaten annorlunda. Barber som leder har följande stats. Net P/L per $: 1.18 Tror att 1.18 är samma som ROI 118 % men har inte hunnit kolla upp det. |
|
2012-09-12, 00:35 | #5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Det ni söker finns och dom flesta är antingen helt okända på nätet eller har sidor som ser ut som fuffel och båg. Dom har begränsade antal platser, ofta mellan 10-20, vilket gör det väldigt svårt att komma in. Får man tag i dom som driver tjänsterna kan man, om man har tur eller känner någon som redan har en plats, bli uppskriven på en väntelista. Väl där kan man få vänta i flera år utan att få en plats.
Karaktärerna på tjänsterna kan också skilja sig åt. Vissa drivs av personer som inte kan eller är intresserade av fotboll i vardaglig bemärkelse, men har doktorerat i statistisk analys och skrivit examensarbeten om utfall av fotbollsresultat. Dessa cappar ofta flera olika ligor och har många spel på en säsong. Lägre ROI men hög omsättning. Andra drivs av väldigt insatta och fotbollsanalytiska människor som koncentrerar sig på en liga som dom följer på nära håll. Högre ROI men färre antal spel och mindre omsättning. Båda sorterna är bra, även om jag föredrar 600 spel på en säsong och 5% avkastning, än 60 spel och 18%. |
2012-09-12, 01:00 | #6 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Han sökte ju efter sidor med långtgående historik...
2012-09-12, 13:12 | #7 |
Sharpest
|
Och så håller vi oss ontopic, flertalet inlägg raderade. Lets move on. /MOD
|
2012-09-12, 14:01 | #8 |
|
|
2012-09-12, 17:46 | #9 |
dåliga limits skulle jag tippa. dom allra flesta ligor i sydamerika får du max igenom 4000-5000 på asian.
2012-09-12, 18:01 | #10 |
|
|
2012-09-12, 20:43 | #11 |
För det finns ju inte i Europa eller Asien..
2012-09-12, 22:54 | #12 |
Kanske inte i samma omfattning.
Men jag vet vilka som har björnkoll på det där och kan anpassa kostymstorleken.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2012-09-13, 00:42 | #13 |
Asien är väl rätt så uppgjort?
2012-09-13, 00:53 | #14 |
Jag vet inte. Fråga dom som sitter med böckerna.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2012-09-13, 01:53 | #15 |
Vet att något lag blev utkastat ur ligan och spelare blev dömda till fängelse för att ha tagit emot pengar för massor av uppgjorda matcher i Singapore-Ligan för ett antal år sedan iaf men skulle tro att de flesta riggade matcher inte "upptäcks"
Det är som det brukar vara med organiserad brottslighet. De som verkligen vet pratar inte högt om det och de som pratar om det vet inget |
|
|