|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-05-28, 17:01 | #1 |
Zero risk system, tjäna pengar via affiliate länk via kompanjonar
Jag har laddat systemet "Zero risk method" på följande adress
http://www.fildump.se/?file=pub_kvhp...5b9gggn8q3u1as Det hela går ut på man spelar ihop med en person man litar på. Det finns ett excelark som räknar ut hur mycket man ska satsa. Den ena personen sätter upp en affiliatelänk som den andra personer öppnar konto med. Sedan räknar excelarket hur mycket man ska satsa på spelbolaget och betfair. Det hela fungerar ungefär som när man kör matchingbet mot Betfair. Vinsten blir densamma. Antingen vinner du eller den du spelar ihop. Rekommenderas att göras med spelbolag som nollställer sina räkneverk varje månad och inte för över negativa siffror till nästa månad. Det är mycket viktigt att man är försiktig. Skulle spelbolaget komma på att man "fuskar" kommer det att bli nersläckt fort som fan.
2012-05-28, 19:14 | #2 |
Helt klart ett skönt sätt. Spelbolagen tjänar ju också pengar så dom gnäller ju inte så mycket heller
2012-05-28, 19:58 | #3 |
Kan någon förklara lite om detta på svenska? då engelskan inte är den bästa..
2012-05-29, 01:39 | #4 |
Byter du partner varje månad? Hur gör ni annars med nyöppnade konton?
|
|
2012-05-29, 09:00 | #5 |
Byter du partner varje månad? Hur gör ni annars med nyöppnade konton?
Man behöver inte byta partner. Detta fungerar om och om igen. Det handlar inte om någon startbonus eller liknande. Men som jag skrev tidigare så måste spelbolaget tillhöra de som nollställer räkneverket varje månad
2012-05-29, 20:51 | #6 |
Hur vet man vilka bolag som nollställer varje månad? Var slänger man upp affe-länken? Läste på bet365 att de har som krav att man genom sin affiliate värvar minst 5 personer under en tremånadersperiod, hur ser setta ut hos andra bolag? Hur länge har du själv kört detta?
Många frågor, hoppas på svar. Skål! |
|
2012-05-30, 20:59 | #7 |
Jag har inte använt systemet själv. Därför kan jag inte svara på dina frågor.
Det är upp till var och en som är intresserad att söka vidare.
2012-05-31, 00:57 | #8 | |
Citat:
2012-05-31, 01:22 | #9 |
kan man läsa mer någonstans... hittar inte på googel. vad kan man tjäna på en månad?
|
|
|