Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-08, 17:59   #421

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tjuve Visa inlägg
En väldigt liten detalj i spreadsheetet: Kanske man kunde ordna så att rutan "Bolag" sparar ens tidigare inputs. Så att det räcker med första bokstaven för att förslag ska komma upp. Som sagt bara en detalj som snabbar på infogandet nån sekund om men om det är lätt att ordna kanske det kan vara värt
Jag har requestat detta med, men fick inget svar då. Det är väl ingen big deal men skulle som sagt snabba upp processen lite grann. Och nej Lemasive, det görs inte automatiskt med Firefox (inte för mig i just denna ruta iaf).

Går det att lägga till en bolagsruta för parlays med? Nu är det svårt att få med parlays om man vill kolla filtret för ett specifikt bolag.
Gammal 2011-02-08, 19:12   #422
sox

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1361

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

LIVE-filtret är delvis trasigt, den räknar rätt och visar rätt matcher för ett ögonblick och därefter flippar den över och visar andra matcher. google chrome 9.xx och internet explorer 8 eller vad det nu är i win7. den visar de senast inlagda spelen igen.

Senast redigerad av sox den 2011-02-08 klockan 19:13.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 11:05   #423

dillehals avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1433
Standard

marsimars, istället för att träna aerobics så tycker ja det vore utomordentligt trevligt med ett minusfilter

filtrera fram, filtrera bort
wax on, wax off
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 12:23   #424
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
marsimars, istället för att träna aerobics så tycker ja det vore utomordentligt trevligt med ett minusfilter

filtrera fram, filtrera bort
wax on, wax off
Ett bra sätt att lösa det på är att utropstecken framför varje ska räknas som ett minus.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-10, 12:39   #425

comprendes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tjuve Visa inlägg
En väldigt liten detalj i spreadsheetet: Kanske man kunde ordna så att rutan "Bolag" sparar ens tidigare inputs. Så att det räcker med första bokstaven för att förslag ska komma upp. Som sagt bara en detalj som snabbar på infogandet nån sekund om men om det är lätt att ordna kanske det kan vara värt
jag får fram tre av mina bolag när jag skriver första bokstaven, pinnacle, b365 o lads men alla övriga kommer inte fram när jag skriver dessa.
märkligt att sheetet bara minns vissa bolag o inte alla.
som jämförelse så kommer det ju fram massor av olika oddsförslag när man skrivit i tvåan och kommateckenet.

my2cent som vi säger

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

comprende är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 12:10   #426
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Filtrena up to date!

Filterna ska nu fungera korrekt igen och det går att utesluta sökord samt använda wildcards. För att söka på något som ska exkluderas så påbörja raden med ett utropstecken, för att söka på wildcard använd stjärnor.

Exempel: Man vill söka på allt utom ligor som börjar på "Div", i ligor skriver man då:
!Div*

För att söka på att ett fält ska vara tomt, använd %
Exempel: Alla spel som inte har rekare angedd, i rekare skriver man då:
%

En annan ny sak är att man kan ha små rutor innehållande statistik för sina filter. Skapa först filtret i Hantera filter @ grafrutan. Klicka sedan på plusset som är under beskrivningen av ditt spreadsheet (längst upp) och välj filtret du vill lägga till. Man kan ha upp till 5 rutor samtidigt, rutorna kan tas bort genom att klicka på minuset uppe till höger av rutan.

Tills vidare fungerar dock inte alla filter i ROI grafen men det skall lösas inom kort.

Fler saker på g..
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-14, 22:34   #427

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Förbannat sweet, dock har jag en rätt obetydlig men kanske intressant featurerequest Skulle det vara möjligt att peta in en arkivfunktion på ens spreadsheet så att man kan ha dom kvar och kolla på dom men slippa se dom direkt i spreadsheets listan? Vore kanon när man vill spara gamla säsonger osv men slippa se dom varje dag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-15, 00:04   #428
Webmaster

marss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Förbannat sweet, dock har jag en rätt obetydlig men kanske intressant featurerequest Skulle det vara möjligt att peta in en arkivfunktion på ens spreadsheet så att man kan ha dom kvar och kolla på dom men slippa se dom direkt i spreadsheets listan? Vore kanon när man vill spara gamla säsonger osv men slippa se dom varje dag.
Japp låter som en bra sak! Vet det är en del saker några sidor tillbaka också som behöver fixas, ska ta tag i det asap.
Gammal 2011-02-15, 16:11   #429

gustns avatar

Sharp$: 513

Standard

Får inte det där nya att funka. Har skrivit in handboll i filtreringen men när jag trycker på pluset kan jag inte välja något. Har testat med chrome, firefox och IE. Är det jag som har missuppfattat hur man ska göra lr?
Gammal 2011-02-15, 16:17   #430
Webmaster

marss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av gustn Visa inlägg
Får inte det där nya att funka. Har skrivit in handboll i filtreringen men när jag trycker på pluset kan jag inte välja något. Har testat med chrome, firefox och IE. Är det jag som har missuppfattat hur man ska göra lr?
Gissar att du missat:
Skapa först filtret i Hantera filter @ grafrutan.

Du kan alltså inte bara filtrera vanligt utan måste skapa filtret så det sparas.
Gammal 2011-02-15, 16:26   #431

gustns avatar

Sharp$: 513

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Gissar att du missat:
Skapa först filtret i Hantera filter @ grafrutan.

Du kan alltså inte bara filtrera vanligt utan måste skapa filtret så det sparas.
Haha dum jag är, skyller på en hård dag i skolan

Tack Mars.
Gammal 2011-02-16, 22:43   #432

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Kan man skapa seperata statistikrutor för 1, X respektive 2?
Ex. Jag vill kunna se hur många av mina bets på hemmalaget som gått in.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-16, 23:58   #433
Webmaster

marss avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH Visa inlägg
Kan man skapa seperata statistikrutor för 1, X respektive 2?
Ex. Jag vill kunna se hur många av mina bets på hemmalaget som gått in.
Skapa filter där du anger 1, X eller 2 i "Tecken" (inte tecken2)
Gammal 2011-02-17, 20:19   #434

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 483

AndreasH
Stats: 67 - 64 - 8
ROI: 101.79%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Skapa filter där du anger 1, X eller 2 i "Tecken" (inte tecken2)
Fan, får det inte till att funka.. Filtret visar tot. stats.
Kan det ha att göra med att jag inte har några raka spel, bara hcp?

Ed. Det funkar om jag gör det i "visa/dölj filtrering" men inte i filterrutorna..

Senast redigerad av AndreasH den 2011-02-17 klockan 20:27.
AndreasH är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-02-17, 21:33   #435
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Vad är första rutan när man ska lägga in ett nytt spel som heter "infoga"? Har inte förstått mig på det.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td