Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spreadsheet (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/)
-   -   Spreadsheet Feedback & Frågor (arkiverad) (https://www.sharps.se/forums/spreadsheet/2516-spreadsheet-feedback-fragor-arkiverad/)

mars 2010-07-28 19:49

Citat:

Ursprungligen postat av zimzelen (Inlägg 51132)
En funktion som hade varit enorm är att kunna söka på matcher och se vad som är lirat på dem av andra medlemmar. Nu finns ju de mest spelade matcherna på förstasidan, hade varit superbra om man kunde se "strecken" på de matcherna också.

Vore helt fantastiskt om man ska leta efter ryggar.

Mm det kommer komma en sida där man kan se mer detaljerat vad "populäraste spelen" är.

Citat:

Ursprungligen postat av Pacman (Inlägg 51911)
Man kan fortfarande inte ta bort vm sheetet, när var det meningen att det skulle vara möjligt?

soon

Gb 2010-07-29 04:47

Importera från spreadsheet.se?

Thore10 2010-08-01 18:11

När man ska trycka i halv förlust i spreaden händer det ingenting för mig? Trycker på levande sen -1/2 sen ändra men inget händer utan spelet står fortfarande som levande.

DamageINC 2010-08-01 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av Thore10 (Inlägg 52519)
När man ska trycka i halv förlust i spreaden händer det ingenting för mig? Trycker på levande sen -1/2 sen ändra men inget händer utan spelet står fortfarande som levande.

Tryck på matchen i själva sheetet så du får fram rullgardinsmenyn som heter verktyg. Där trycker du bara på "-1/2" så ska det bli rätt. Du ska alltså inte trycka på "ändra".

Thore10 2010-08-01 18:57

Citat:

Ursprungligen postat av DamageINC (Inlägg 52521)
Tryck på matchen i själva sheetet så du får fram rullgardinsmenyn som heter verktyg. Där trycker du bara på "-1/2" så ska det bli rätt. Du ska alltså inte trycka på "ändra".

Så enkelt var det. Thanks man.

O12 2010-08-02 22:10

Hur går det med synkning mellan spreadsheet.se och spreaden här under mitt Nick?
orkar ju inte ha 2 st olika sheetar?

Sl4mp4 2010-08-03 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av Oskarsson12 (Inlägg 52664)
Hur går det med synkning mellan spreadsheet.se och spreaden här under mitt Nick?
orkar ju inte ha 2 st olika sheetar?

Du kan ha länken till spreadsheet.se sheeten i signaturen :evilgrin39:

mars 2010-08-03 22:52

import från spreadsheet.se kommer som sagt, finns på todo, mer eller mindre asap..

Man kan nu ta bort sina VM-tävlings spreadsheet.

papak 2010-08-04 02:01

mars, när man använder sig utav BB-koden för att posta spel och sen rättar dom varför är bara vissa gröna/röda i tråden?

Lemasive 2010-08-04 09:34

Mars när det gäller Sharps.se - Spreadsheetlista , går det att lägga in så man tar bort inaktiva sheets. Gränsen kanske bör ligga på en månad? Dessa inaktiva kan förpassas till arkivet eller liknande om man vill titta igenom senare i livet?

Väldigt bra jobb hursomhelst.

mars 2010-08-04 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av papak (Inlägg 52871)
mars, när man använder sig utav BB-koden för att posta spel och sen rättar dom varför är bara vissa gröna/röda i tråden?

Spelen uppdateras tyvärr inte automatiskt i tråden utan man måste först rätta spelen i sitt spreadsheet och sedan redigera inlägget för att färgen ska ändras.

Citat:

Ursprungligen postat av Lemasive (Inlägg 52889)
Mars när det gäller Sharps.se - Spreadsheetlista , går det att lägga in så man tar bort inaktiva sheets. Gränsen kanske bör ligga på en månad? Dessa inaktiva kan förpassas till arkivet eller liknande om man vill titta igenom senare i livet?

Väldigt bra jobb hursomhelst.

Ska överväga det, hamnar en bit ner på todolistan dock :sweatdrop: :)

bokis29 2010-08-05 17:28

Möjlig jag gör bort mig men hur döljer man, lägg till spel lägg till parlay
efter man lagt spelen eller syns det bara för mig när jag är inloggad ?

mars 2010-08-05 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av bokis29 (Inlägg 53210)
Möjlig jag gör bort mig men hur döljer man, lägg till spel lägg till parlay
efter man lagt spelen eller syns det bara för mig när jag är inloggad ?

syns bara för dig när du är inloggad på dina egna sheets :)

laban1982 2010-08-07 20:46

Hur är det med att ändra info på låsta parlays?

KP 2010-08-07 22:50

edit: flyttar över det till todo istället