|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-10, 20:04 | #61 |
Tack för svaren Robin och Henke! Då var ett ilandsproblem löst iallafall
Och sen en till mig själv, detta borde man ha begripit Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5) |
|
2013-04-24, 20:06 | #62 |
jag vill filtrera mina totals efter den spelade totalen dvs ett filter för över 2.25 etc.
Går det och i så fall hur gör jag? |
|
2013-04-24, 20:10 | #63 |
Är väl samma princip som med när man samma sak med AH spel.
Du får skriva OVER i Tecken rutan och sen 2.25 i Tecken2 rutan |
|
2013-04-29, 14:13 | #64 |
Hur får jag mina spel att hamna i filtret? Vill ha ett filter för varje liga. Tex Serie A, Allsvenskan osv. Vad gör jag för fel?
|
|
2013-04-29, 14:22 | #65 |
Om du vill ha ett för Premier League hade jag skrivit Premier League som namn på filtret, Fotboll i sport rutan, England i landrutan och Premier League i liga rutan. Skriver med sport och land då det finns fler olika Premier League likadant finns det flera olika Allsvenskan (Fotboll, Hockey, Handboll osv)
|
|
2013-04-29, 14:41 | #66 | |
i hate bunnies
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
Citat:
Beror ju sedan på lite hur du fyllt i, har du tex serie A matcher i listan som "Seria A" och "SeriaA" så måste du lägga båda i filtret. Har du land skrivet på två olika vis, tex "Suomi" och "Finland" så måste du ha båda i filtret
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
|
|
2013-05-13, 02:08 | #67 |
Hei.
Prøver å få mitt filter til å fungere, men får det ikke til. Her er link: sharps.se/spreadsheet/nevovegzii (Måtte ta bort linken, da jeg ikke har tre innlegg enda) Når jeg legger ut et spill, f.eks fra Tippeligaen så oppdateres ikke mitt filter "Tippeligaen". Vet noen hvorfor? Har laget et eget filter med Tippeligaen der Liga: *Tippeligaen*. Denne krysses også av når jeg skal legge til spillet, i ligaen *Tippeligaen* men likevel så vil ikke filteret oppdatere seg. Om dere har problem med å forstå norsken, si gjerne i fra, så kan jeg prøve å skrive på svensk det jeg klarer. |
|
2013-05-13, 02:30 | #68 | |
i hate bunnies
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
Citat:
Så ser ditt filter ut så inte så konstigt du inte hittar nåt : att börja med om du ska hitta en sport som som heter "Fotball" måste du också skriva det i matcherna du matar in, nu står det "Fotboll" och redan därför kan inte filtret hitta nån träff. Att fylla i "Alle" betyder att filtret endast tar lag/bookmaker osv som heter "Alle" Lämna de tomt så får du samtliga lag/bookies. Så vet jag inte va du har för siffror andra rutor, rensa dom.
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
|
|
2013-05-13, 10:46 | #69 |
Nå funket det, boored. Tack så mycket! Lykke til med spillene fremover.
Edit av KP. Offtopic bortredigerad. |
|
2013-05-13, 17:44 | #70 |
Siste spørsmål. Er det noe spesielt man må gjøre for å få det til å funke med Parlays? Prøvde å få min tennis-dobbel inn i "Tennis-filteret", men den vil bare oppdatere seg om jeg spiller singel og ikke dobbel.
|
|
2013-05-22, 18:43 | #71 |
Någon som kan hjälpa mig med vad som är fel här? På något vänster så är det endast Europa league matcherna som visas? När jag lagt in Champions League matcherna i sheeten så heter dom Champions League också.
http://www.n0.se/v/f/8bd46_namnls.jpg |
|
2013-05-22, 19:57 | #72 | ||
i hate bunnies
Citat:
Spoiler:
Citat:
om de nu var liga- eller land-kolumen den texten hamnar i vid parlayande
Senast redigerad av boored den 2013-05-22 klockan 20:03. |
||
2013-09-11, 17:25 | #73 |
Hejsan! Jag undrar om här finns nån klok själ som skulle vilja hjälpa mig med en sak. Jag undrar om man kan få in 2 eller flera rekare i exempelvis en Trilling, men sedan att dom olika Rekarna kommer in i olika filter.
Vi är tre personer i ett hockeylag som tänkte oddsa lite under säsongen. Så t.ex, om jag skulle hitta en match och en av dom andra en annan och vi väljer att gör det till en dubbel så skulle jag gärna vilja få in att vi 2 som valde matcherna att det skulle visas på Mitt respektive den andres persons Filter. Som tävlingsmänniskor vore det ju bedrövligt att inte kunna jämföra oss med varandra och lite lätt berätta för "förloraren" hur dålig han är, eller komma till träningen o slänga i ansiktet hur bra man är Hoppas ni förstår vad jag menar
Här hade jag velat att det skulle stått något väldigt vist Senast redigerad av Whemme1 den 2013-09-11 klockan 17:29. |
|
2013-10-18, 15:19 | #74 |
Är väl medveten om hur man för in filter osv men i mitt nya sheet verkar "+"-tecknet ha sprungit iväg och gömt sig. Har försökt rensa kakor och tömt cache utan lycka. Vad kan problemet vara?
|
|
|