Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-02, 09:21   #16

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 295

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En bedrövlig NHL natt.
Att San Jose inte kan hålla emot ett klent Montreal ser jag som en riktig skräll.

Vancouver vet jag inte vad de sysslade med, men att släppa in 6 mål emot Nashville!!

Floridas spel är jag nöjd med även om de förlorade men då enbart med ett mål och var som jag misstänkte en mkt målsnål match. (kunde ju iofs spelat underspelet i den matchen.)

Bara att ta nya tag och då snart då KHL matcher är runt hörnet..
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-02, 12:01   #17

Standard

Lägger ett första KHL spel för dagen:

Ogiltigt spel-ID: 643618

Lycka till med alla spelen idag MVH/Merlot
Gammal 2011-12-02, 15:30   #18

Standard

Ogiltigt spel-ID: 643884

Ogiltigt spel-ID: 643886

Ett av de absolut bästa hemmalagen vs emot det bästa bortalaget.
Moskva har spelat spelat 3 raka bortamatcher där de förlorat de 2 senaste, bla efter att ha tappat en 1-3 ledning i sista perioden vs botten laget lev Poprad.

Minsk har en mycket bra offensiv men kan svikta en del bakåt utan att vara dålig.
Tror att denna match slutar med 3-2. 4-2 och väljer att vikta in spelen så att jag breakar even om jag "bara" sätter ena.

MVH/Merlot

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-02 klockan 15:32.
Svara

td