Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-01, 12:58   #1

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 295

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Merlot: Från vitt till rött, eller tvärtom?

Jag hade egentligen inte tänkt att lägga en dagbok utan bara lägga ut rekar på vad jag tror/vet och kan samt ideer.
Varför jag öppnar dagboken är för att ha en än bättre disciplin i första hand.

Jag har ett stort hockeyintresse och följer Elitserien från nära håll, NHL kollar jag på i stort sett varje natt på, och den ryska KHL ligan som jag följer dagligen. Finska SM-Liigan tycker jag är svårspelad men lägger även ett par spel där också.

Jag har sysslat med sportsbetting ett antal år så detta är inget nytt för min del.

När jag plockar ut matcher så kollar jag i första hand statistik och vad jag egentligen tror om matchen, därefter kollar jag oddsen och om jag finner dess spelvärde. Jag spelar singlar och dubblar, då i system om 3 matcher.

Ni får gärna kommentera och komma med frågor angående mina spel och tankar.

Mina kassa startar på 100 Unit och spelen kommer att ligga på 1-6 Units.

Kan inte komma på något mera matnyttigt ännu, så: lets get ready to rumble!

Lycka till med era spel!

MVH/Merlot
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1)
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 13:08   #2

Standard

Som jag redan lagt ut i hockeytråden kommer jag att får en tuff start på denna dagbok med ett skrällspel. Men inte ute efter att safespela mig till gröna siffror nu i början utan kommer att lägga spel jag känner för och finner spelvärde i.

Salavat UFA-Dynamo Riga X2 2,35 2,5 Units, rak 2a 1 Units. Livebettat

Sålde av raka 2an 4 min in i sista perioden då Salavat är erkänt starka och att jag har X2 spelet kvar.
Vinsten blev +1,15 Units

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 15:41. Anledning: Ändring av insats. Sålt spel!
Gammal 2011-12-01, 16:20   #3

Standard

Kul start på dagboken. Nu sålde jag av raka 2an då det bara stod 0-1. Men skall inte gråta över spilld mjölk..

Om någon kan hjälpa mig, jag vill få så att mitt spreadsheet är synligt, hur gör man det ifrån en okunnig själ...

Var inne på att lägga ett spel på Yugra men missade det..
Gammal 2011-12-01, 16:21   #4

Standard

Kul start på dagboken. Nu sålde jag av raka 2an då det bara stod 0-1. Men skall inte gråta över spilld mjölk..

Om någon kan hjälpa mig, jag vill få så att mitt spreadsheet är synligt, hur gör man det ifrån en okunnig själ...

Var inne på att lägga ett spel på Yugra men missade det..
Gammal 2011-12-01, 16:32   #5

Standard

TPS-Kärpät 1a 2,65 2,5 units på livebetting
TPS har ryckt upp sig rejält nu på slutet och då mestadels spelat på bortaplan.

Kärpät har likvärdig form men då tagit de flesta segrarna på hemmaplan. Kommer återigen att lägga detta spel på livebettingen.
Gillar inte finska ligan speciellt då jag har svårare för den av någon anledning.

Så klart 0-3 efter första perioden.

Flera spel till Elitserien kommer också.

MVH/Merlot

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 18:00. Anledning: Insats.
Gammal 2011-12-01, 16:40   #6

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Hej du!
Hur menar du med synligt? Går man in på din profil hittar man https://www.sharps.se/spreadsheet/11315

Om du menar att du vill ha spreadsheetet under ditt namn/avatar så går du in på "Kontrollpanel" längst upp till höger, sen går du in på "Redigera uppgifter". Längst ned där under info osv så hittar du spreadsheet, då är det bara du skriver in 11315 som är ditt spreadsheet-nummer.
Hoppas det hjälpte dig!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 17:13   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Hej du!
Hur menar du med synligt? Går man in på din profil hittar man https://www.sharps.se/spreadsheet/11315

Om du menar att du vill ha spreadsheetet under ditt namn/avatar så går du in på "Kontrollpanel" längst upp till höger, sen går du in på "Redigera uppgifter". Längst ned där under info osv så hittar du spreadsheet, då är det bara du skriver in 11315 som är ditt spreadsheet-nummer.
Hoppas det hjälpte dig!
Bugar och tackar
Gammal 2011-12-01, 17:57   #8

Standard

Har lagt till ytterligare ett spel:
AIK-Linköping 2a Inc OT
Skellefteå-Luleå 1
Maccabi Tel aviv-Besiktas 2a (rek ifrån forumet.)

Brukas sällan lägga fotbollsspel men ryggar ibland om jag finner något av intresse.

Detta är ett dubbel system och kostar mig 6 Units. 2 Måste sitta för att gå plus.

Singel På Brynäs kommer spelas senare.

MVH/Merlot
Gammal 2011-12-01, 19:07   #9

Standard

Kul start, håller på att korrigera mitt spreadsheet och hinner inte lägga in Att Brynäs skall vinna första perioden och att vinna matchen.
Får avvakta o se om jag lägger spel på denna match senare..

Hann precis lägga in nästa lag att göra mål, när Brynäs fick pp.
Lite svårt att hinna bokföra när man live bettar då det kan bli mål väldigt snart..

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 20:09.
Gammal 2011-12-01, 21:27   #10

Standard

Ingen vidare flyt då man missar att lägga spel på Brynäs att vinna första perioden och matchen då de gör mål efter dryga minuten. Sedan tappar Linköping i slutminuterna till 2-2 för att förlora in OT. Skellefteå släpper in ett onödigt 2-2 mål strax innan period paus inför tredje.

Får hoppas att Besiktas lägger lite plåster på såren så att jag kan somna skönt inför natten.

Besiktas ryggas ifrån forumet (vem kommer jag inte ihåg )

Lycka till med er spel så länge.

MVH/Merlot
Gammal 2011-12-01, 21:44   #11

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Hoppas det går bra för dig här.

För att göra det lite lättare att överskåda så hade jag rekommenderat att du går in i ditt spreadsheet och väljer i "rull-listan" BB-KOD.

Sedan kommer du in hit och kopierar in koden här. Ser ut t.ex [ spel] 6658472[/spel].

Testa det så kommer spelen in här snyggt och rättas
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 23:08   #12

Standard

Ogiltigt spel-ID: 642808

Phoenix imponerar på mig och spelas borta emot ett svajigt Winnipeg. Winnipeg har flera försvare borta, men har ändock lyckats knipa några vinster nu på slutet, men inte inatt..

Florida borta emot ett LA Kings som jag aldrig blir klok på, deras första lina är kanon, men verkar göra lite som de känner för, vinna eller försvinna om bra eller dålig dag. Florida gör allt rätt i mina ögon, spelar en bra och rolig hockey, men en pånyttfödd Theodore i kassen.

San Jose - Montreal, kan inte se att Montreal som fortfarande inte fått tillbaka Markov, och Pacioretty är avtsängd ytterligare 2 matcher kan vinna detta, de var usla emot Anaheim inatt, då de med en 0-1 ledning hade 3 raka ppn som överlappade varndra inte kunde avgöra matchen. San Jose har problem med målskyttet men räknar kallt med att de vinner inatt ändå.

Lycka till inatt. MVH/Merlot

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-01 klockan 23:14.
Gammal 2011-12-02, 01:37   #13

Standard

Ogiltigt spel-ID: 643242

Washington spelade upp sig i slutet av första perioden, får se hur den andra perioden ser ut då det kan bli långa anfall, och svårt att få till bytena..

Hann precis få igenom att Caps skulle göra nästa mål på sekunden, men kommer inte bokföra det spelet här (kan inte för trovärdighetens skull) men fin "gratis" vinst

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-02 klockan 02:04. Anledning: text tillägg
Gammal 2011-12-02, 02:23   #14

Standard

Ogiltigt spel-ID: 643280

Lägger detta vid Washingtons första pp..Säljer av det vid avvaktande Washington utv. går minus 0,5 Units

Senast redigerad av Merlot den 2011-12-02 klockan 02:34.
Gammal 2011-12-02, 03:39   #15

Standard

Ogiltigt spel-ID: 643298

Svara

td