![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
![]() The chefs NHL
Hej!
Tänkte dra igång en speldagbok här md mina NHL spel hitills iår är jag minus, jag har dock gått plus de senaste åren. Spelen ikväll Chicago Blackhawks ML 5 u 1.8 Washington Capitals vs St. Louis Blues ö 2.5 ML 8 1.775 Washington Capitals vs St. Louis Blues 1 ML 5 1.850 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Har redan själv spelat Hawks och Caps, tar rygg på ditt andra spel som jag tycker ser mycket bra ut.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Dålig natt och minus 18 u. Bara ta nya tag. Kommer oftast inte komma med några motiveringar på spelen då jag jobbar på kvällarna och skriver ut spelen på mina raster. Förra året hade jag en ROI på 115% hade statistiken på en gammal data så inga bevis men ni får lita på mig eller inte. Började förra säsongen dåligt men kom igång efter all star breaket.
Har även ett spread för finsk hockey som ni kan kolla in om ni vill här på sharps, ikväll har jag spelat på Leki mot Sport till 2.5 5 u LeKi har haft problem med defensiven men har nu tagit in Atte Pentikainen från Tappara med över 300 matcher i FM-ligan samt en säsong i Färjestad och Elitserien lär han tillbringa defensiv kvalité i anfallet är det Lassi Mattila och Tomi Peltonen som är de största hoten. Sport har haft en dalande form på slutet och Puurela har varit ojämn dessutom saknas erik riska som jag anser är en viktig kugge i Sport som alltid jobbar hårt. När dessutom LeKi har hemmaplan anser jag att 2.5 är ett överodds (spelbart ned till 2.20) enligt mig. LeKi förlorade en jämn match med 0-3 och minus 5 u till Senast redigerad av the chef den 2011-11-30 klockan 19:12. Anledning: Resultat i matchen |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Spelen inatt
BOS/TOR Over 5.5 1.99 3u Det -0.5 2u 1.87 Anaheim ML 1.909 2u |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
tack, men fortfarande en bra bit efter mitt mål
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Tre spel hitills:
Van -0.5 2.00 3u Sharks -0.5 1.8 2u Car ML 2.05 1u Senast redigerad av the chef den 2011-12-01 klockan 23:23. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Usel natt igen men bara att ta nya tag
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Nattens spel:
Ogiltigt spel-ID: 644679 Ogiltigt spel-ID: 644676 Ogiltigt spel-ID: 644674 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
1-2 och minus igen...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
Första spelet
Ogiltigt spel-ID: 646350 Nähä, finns fler spel att fadea dock Senast redigerad av the chef den 2011-12-03 klockan 23:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Lite plus natten som gick
Spelen ikväll Ogiltigt spel-ID: 648222 Ogiltigt spel-ID: 648443 Senast redigerad av the chef den 2011-12-11 klockan 20:25. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|