![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() Citat:
Visst är det så. Starten har varit kanon och jag hoppas så klart det håller i sig men det kan vända snabbt med lite stolpe ut men jag kommer kämpa för att det ska växa. Jag tackar och ska göra mitt bästa även i fortsättningen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arch (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6835Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Skeelz, bro
![]()
![]() |
#33 |
![]()
Vad tycker du om dagens matcher i Elitserien?
Växjö - Djurgården Brynäs - Färjestad Frölunda - Skellefteå |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
Banned
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]()
Kommer leta odds över 2.30 som villkoren är vad gäller elitserien typ. Har du övriga mer specifika så ge mig riktlinjerna. Det är för mycket jobb om jag ska gå igenom hela ligor för att hitta bästa spelet.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
Banned
![]()
Studerar oddsen över 2.30 vad gäller kvällens Elitserie just nu. Det mest intressanta är seger för Djurgården igen enligt mitt tycke. Det som är lite problematiskt är att de enbart har två segrar under ordinarie tid på bortais den här säsongen. Den raka får vi 2.80 för men jag vill hellre spela AH+0 för att få push på ett oavgjort resultat men det ger enbart 2.10 och då missar jag villkoren. Så av allt att döma blir det ett rakt spel på Djurgården.
Brynäs att leda efter första perioden till 2.80 blir det troligen också. Vill egentligen ha Brynäs som segrare efter full tid men även där sviker oddsen mig. Suger även på ytterligare ett spel för att försöka få med samtliga matcher även om riskerna att förlora ökar markant. Återkommer inom kort med mina förslag för kvällen inom Elitserien Så är spelen lagda och jag ser med spänning fram emot matcherna för att se om sviten håller i sig då ishockey inte är mitt gebit som sagt. Först ut blir som ovan nämnt Brynäs att leda efter första perioden. Brynäs har på sistone klar majoritet att leda efter en period - vilket både kan ses som positivt eller negativt för förr eller senare bryts ju sviter men deras PP får ordna in biffen efter 20 minuter. Ogiltigt spel-ID: 619827 Jag går även på seger för Djurgården då jag tror de tagit sig samman ordentligt efter det förnedrande resultatet mot AIK. Visserligen var det enbart ett formsvagt Färjestad som slogs tillbaka senast och det kan nog bli tuffare mot ett Växjö på hemmabana. Men Växjö har levt mycket på nyhetens behag även om jag tycker de rent resultatmässigt står sig bra i övre botten och risken finns för en dipp hos dessa. Oavsett vilket känns Djurgården som det klart starkare laget, åtminstone när de inte befinner sig i Hardy-kris. Min känsla är att laget seglar uppåt i tabellen de närmaste omgångarna. Ogiltigt spel-ID: 619828 Min spontana tanke i sista spelet var under i två matcher, men jag vägrar släppa Brynäs att de ska över då jag förlorade på dem senast. Kanske en mindre smart motivering men oddset på 2.45 är lockande och jag väljer bort matchen mellan Växjö och Djurgården - pga att jag har en feeling att om DIF börjar briljera kan det bli mycket mål. Så det blir över i Brynäs samt väljer jag det enligt mig självklara underspelet mellan Frölunda och Skellefteå. Dock är oddset tråkigt men hos Betsson hittar vi "höga" 1.59 faktiskt. Ogiltigt spel-ID: 619831 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob10 (+27) Senast redigerad av Maverick den 2011-11-18 klockan 20:13. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Banned
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Lycka till ikväll.
Blev till slut Brynäs och under 5 på Frölunda - Skellefteå. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
Banned
![]()
Red red wine or red red lines kan jag ju sitta och sjunga i kväll. En bedrövlig dag spelmässigt och att inte Djurgården kan hålla 3-1 sista tio minuterna visar väl på att det inte var meningen att det skulle bli grönt i dag. Brynäs vinner inte första perioden som jag tror de gjort de senaste fem eller sex matcherna. Trots sju (tror jag) PP i matchen går de mållösa av isen, hur ska man då kunna vinna ens?
Överspelet var ju lika dåligt som förväntat men då jag ansåg att underspelet mellan Frölunda och Skellefteå var bergsäkert så blev det sistnämnda mer en oddshöjare till ett eventuellt målkalas i Gävle. Så istället för minus tio riksdaler så blev det 150 svidande piskrapp bak istället! Gör om och gör rätt! Stolpe ut i dag, eller rättare sagt så kom vi aldrig ut på isen ens utan fastnade i omklädningsrummet och gjorde något helt annat. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
![]()
Varför riskera ett, enligt dig, bergssäkert spel med en oddshöjare? :( Du hade ju kunnat gått all-in på U5 och rättat direkt?
![]() |
#40 | |
Banned
![]() Citat:
![]() Annars hade jag spelat Djurgården OT eller push vid oavgjort full tid som du också kan läsa! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
får man ändra inriktning? då tycker jag att du ska lira valfri sport, ahcp 0+ eller DNB med ett odds mellan 1.90-2.10. Du ska ta fram tre spel och sätta dem i dubbelsystem.
Funka? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
Banned
![]()
Inte valfria sporter. Välj åtminstone liga typ. Men resten funkar! Kan behålla Elitserien också och köra det parallellt, det funkar!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
då begränsar vi det till första och andraligan i alla europeiska fotbollserier utom de fyra största tysk/eng/spa/ita
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
Banned
![]()
Det är för mycket att gå igenom. För tidskrävande. Jag vill nämligen lägga så lite tid som möjligt att välja ut match, därav så mycket direktiv som som möjligt så jag begränsas och sen kan jobba med att uppnå bra spel på det lilla jag har att jobba med typ
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|