![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#61 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#62 |
![]()
Nu skriver jag kanske ut en självklarhet för en majoritet av oss som väljer att endast rygga; men pga att jag själv inte besitter tillräckliga kunskaper för att vara vinnande på just hockey så litar jag till fullo på att dem jag väljer att rygga vet när det är läge att köra FT och när det är bättre med ML. Jag väger således aldrig in egna värderingar när jag ryggar andra (har gjort detta tidigare med negativt resultat och lärt mig en läxa), utan följer dem blint så att säga.
I övrigt tror jag din frågeställning passar i en egen tråd så att Deadbolts speldb inte går för mkt OT. Senast redigerad av Soap den 2011-11-16 klockan 10:54. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#63 | |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#64 |
![]()
Jag upptäckte precis att jag förlorade på Coyotes pga det som precis diskuterats, lirade inte ML. Problemet är att jag inte har jättelätt att avgöra när det finns mer värde i att lira ML, om ett lag är på en heater och jag tror att de kommer måla på ordentligt eller bli coolered så brukar jag köra full tid. Känner jag att det blir tight så kör jag nog inte alls istället. Jag skyller på okunskap.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#65 |
![]()
Nu vet jag bättre. Sitter i ryggmärgen att spela mot England. Gillar inte att spela den här typen av matcher alls egentligen, misstag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#66 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#67 |
![]()
Vill komplettera med att påpeka att jag är väldigt färsk på NHL, det jag tittat mest på är fotboll i premier league egentligen, och lite Serie A, B, La Liga och Allsvenskan.
Jag lär mig steg för steg vilka parametrar som talar när det gäller hockeyn. Min första observation är väl att matcherna är öppnare, det är inga 1.5 oddsare till favoriter, utan favoriter kan bli slagna av ett mycket sämre lag som är på en heater. Sen känns det som att hemma och bortaplan inte har riktigt lika stort inflytande som i fotboll. Min nuvarande strategi är väl att försöka hitta lag som varit heta ur underläge i ett par matcher men fortfarande ger bra odds. Färska trender. Jag påstår ingenstans att jag kan det här, att jag spelar med 9:- som unit är också för att jag ofta har fel. Så ingen ryggar blint och tror att jag ligger grönt pga skicklighet, över 43 spel är det troligtvis mest tur, som bäst tror jag att jag spelar +-0 i längden just nu, är jag rädd. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|