Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-17, 13:49   #1366

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Ryggar fast med en vanlig dubbel som gav nära 11 i odds på Gamebookers. Fan, var hittar du all den här infon? Guld värt får vi hoppas. GL till oss!
Har så jävla mycket fritid, så detta är vad jag gör på dagarna hehe arbetslös och boende i en ny stad där jag endast känner flickvännen, blir mkt tid att leta information på.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 13:52   #1367

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Vad tror vi om QPR idag? Har visserligen usel form, har bedrövlig statistik på hemmaplan och kan inte sätta bollen i mål. Men, är knappast så att de blivit utspelade i de matcher jag sett. 1-0 förlust mot Coalers i helgen och då hade man två ramträffar första 30.

Trots allt skiljer det 2 divisioner mellan lagen och det är ju inte precis heller så att MK Dons är ett lag man håller i handen då det blåser snålt. Hemmaplan och närmare 2x pengarna mot ett lag två divisioner nedanför. Känns som en rätt ok deal?
Håller med, känns som en bra deal. Lirar också QPR idag. Matchen mot Newcastle tycker jag man genomförde väldigt bra och ett kryss hade känts mer rättvist där.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 13:54   #1368

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Har så jävla mycket fritid, så detta är vad jag gör på dagarna hehe arbetslös och boende i en ny stad där jag endast känner flickvännen, blir mkt tid att leta information på.

Haha låter exakt som mig!
Vilken stad måntro?

Jag och tjejen flyttade till östersund nu i veckan, skrev upp mig på några strö kurser bara för att få bidraget =)
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 14:00   #1369

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Haha låter exakt som mig!
Vilken stad måntro?

Jag och tjejen flyttade till östersund nu i veckan, skrev upp mig på några strö kurser bara för att få bidraget =)
hähä, nja, en aning mer söderut då... i Norrköping bor jag, nyinflyttad ifrån Gävle

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 14:21   #1370

Standard

Speltips:

Europa cup basket:

Banvitspor - Krka

Banvit -10,5 @ 1.85 på betsafe (medelinsats)

Banvit är ett utpräglat hemmalag, man har bl.a. spöat duktiga Fenerbahce hemma i ligan. Krka har fått byta ut halva laget sedan lockouten i NBA tog slut och är inte på samma nivå längre.

Borde bli en blowout, Banvit har vunnit 10 matcher i rad hemma, Krka förlorade senast emot ett sämre hemmalag i Lietuvos Rytas.

Banvit har täckt detta HCP hemma i 5 av dem 10 gångerna men då har bortalaget varit mer ihopspelat och bättre.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 14:50   #1371

Standard

Ett till oddsutstick ifrån Europa cup basket;

Budocnost vs Spartak St. Petersburg.

Betsafe har 1.85 på under 143,5. Att jämföra med t.ex. bet365 som har 1.57! på samma spel!

Spelas med låg insats.

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 15:20   #1372

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ett till oddsutstick ifrån Europa cup basket;

Budocnost vs Spartak St. Petersburg.

Betsafe har 1.85 på under 143,5. Att jämföra med t.ex. bet365 som har 1.57! på samma spel!

Spelas med låg insats.
Ryggar den. Känns skitbra att man håller sig till sånt man har koll på hehe Tack!
Gammal 2012-01-17, 15:32   #1373

Standard

Citat:
Ryggar den. Känns skitbra att man håller sig till sånt man har koll på hehe Tack!
Visst fan gör det väl det... känns åxå skönt att om jag har en dålig dag så drar jag med dig i fallet :P

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 15:44   #1374

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Visst fan gör det väl det... känns åxå skönt att om jag har en dålig dag så drar jag med dig i fallet :P
haha, bjuder på den!
Gammal 2012-01-17, 15:51   #1375

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Detta är kanske fel ställe att komma med nedanstående förslag men jag tänkte jag skulle höra med alla duktiga "cappers" här på Sharps om det finns något intresse av att samla ihop alla kvällens spelförslag till någon form av "Kvällens bästa spel" i en separat tråd?
Jag tänker mej då att man fram till kl 18 tex skriver in max 3 av sina bästa spelförslag i tråden, helst åtföljda av en kortare motivering.
Innan kl 19 (vanligaste svenska spelstarten) kommer sen en sammanställning och ranking av dagens 10-20 mest föreslagna matcher.

Jag skulle också kunna tänka mej ett liknande system inför nattens alla spel på andra sidan atlanten med ett förslags-stopp vid 21-tiden och redovisning vid 22.

Finns det något intresse?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+4), fireas (+10), Trabanja (+4), wLn (+10), puffra (+3)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 15:56   #1376

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

Pejsson

Jag tycker att det låter intressant. Om det går att ordna ett bra upplägg på det, så att det blir seriöst. Så att det inte bara rasar in massor av oseriösa tips.
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 15:57   #1377

Standard

skönt att dagens största spel, atlant, ser ut att kuka sig. Bra start, sånt gillas.. :/

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 16:01   #1378

Standard

alltid det största spelet... varje dag, alltid dem större spelen.. fattar inte :/

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 16:02   #1379
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Gillar iden Pejsson!
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 16:17   #1380

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ålrajt. Tackar för input. Plussar på med ett litet spel även på -1.5 då. Får hoppas domaren idag har lite bättre känsla. Tyvärr många domare i spanska fotbollen som har noll spelförståelse och antingen blåser sönder matcherna eller struntar i det mesta som sker. Det senare är nog ännu värre eftersom det blir som en uppmuntran för spelarna att "här måste man ta för sig" och sen blir det mer rugby än fotboll.

Handbollen rör jag inte med radiostyrd tång ens. Verkar vara ett riktigt mörker det där...
Den Spanska dommarstandarden är helt klart undermålig! Känns inte som att standarden i de andra "stora" ligorna i Europa ens kan jämnforas med de spanska "dommartabbarna"

Men snart börjar Afrikanska Mästerskapen en turnering som till och med brukar få "knattefotbolls" dommare att framstå som fullblodsproffs
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td