Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-17, 12:34   #1351

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Espanyol hemma mot Mirandes. Utan att ha gjort nån djupare analys spelar jag Espanyol -1.0. Mirandes är ju för sjutton ett Segunda B-lag. Om Espanyol vill säkra avancemang ser de till att vinna rejält på hemmaplan idag så de har lite marginal med sig till bortamatchen. Jag såg iofs inte Mirandes spel mot Racing men jag har svårt att se att de fixar en bortamatch mot Espanyol. Plockade -1.0 tidigare till 1.70 @ Bet365 men det verkar som den droppar så vänta inte om ni är sugna. Kanske t o m att -1.5 spelet kan vara motiverat. Tankar? Du såg väl Racing-matchen Maijadona?
Tror det kan vara dagens bästa Jinx. Mirandes huserar runt i tredje div. Riktigt duktig lagkapten. Men resten av laget var verkligen inget vidare. Deras viktigaste "spelare" i matchen mot Santander var utan tve´kan dommaren som gjorde en exstremt dålig match, Jag brukar inte klaga på dommarna men han som dömde förra vecka var en riktig pajas. Santander borde haft tre straffar! i första halvlek. Mirandes spelade riktigt fult och var precis på väg att gå in här och skriva att dommaren hade glömt kortleken hemma , men som svar på denna anklagelse från mig fiskade han upp ett rött kort till en Santander spelare, Ett helt vannsingt beslut ska tilläggas

Jag spelar -1.5 till2.2 tycker det kändes som ett riktigt bra odds.

Kommer nog även att spela Sverige i handbollen idag ( fick ju tillslut in ett handbollslir igår) Men tror jag kommer livea det . räknar med att sverige som vanligt är usla i inledningen av matchen vilket borde få upp oddset en smula
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 12:39   #1352

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Ålrajt. Tackar för input. Plussar på med ett litet spel även på -1.5 då. Får hoppas domaren idag har lite bättre känsla. Tyvärr många domare i spanska fotbollen som har noll spelförståelse och antingen blåser sönder matcherna eller struntar i det mesta som sker. Det senare är nog ännu värre eftersom det blir som en uppmuntran för spelarna att "här måste man ta för sig" och sen blir det mer rugby än fotboll.

Handbollen rör jag inte med radiostyrd tång ens. Verkar vara ett riktigt mörker det där...

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-17 klockan 12:44.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 12:42   #1353

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6072

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ålrajt. Tackar för input. Plussar på med ett litet spel även på -1.5 då. Handbollen rör jag inte med radiostyrd tång ens. Verkar vara ett riktigt mörker det där...
Eller så vänder man på det och köper alla dogs eller kryss i alla matcher ?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 12:50   #1354

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Eller så vänder man på det och köper alla dogs eller kryss i alla matcher ?
Några kronor på 0-0 brukar jag oftast lägga. Mirandes mål lär vara just 0-0 i denna match så man kan vinna hemma sedan. Tror dock inte det kommer sluta 0-0 och än mindre med Mirandes-vinst. Men visst, bollen är ju rund. Pinnen ger riktigt fina odds på X och 2 om du är inne på detta. 2:an är ett riktigt utstick på över 10 i odds. jag har haft fel förr men jag tror ändå det är pengar i sjön faktiskt.
Gammal 2012-01-17, 12:55   #1355

Standard

Citat:
Några kronor på 0-0 brukar jag oftast lägga. Mirandes mål lär vara just 0-0 i denna match så man kan vinna hemma sedan. Tror dock inte det kommer sluta 0-0 och än mindre med Mirandes-vinst. Men visst, bollen är ju rund. Pinnen ger riktigt fina odds på X och 2 om du är inne på detta. 2:an är ett riktigt utstick på över 10 i odds. jag har haft fel förr men jag tror ändå det är pengar i sjön faktiskt.
Fast nu var det handbollen jag tänkte på och om det blir 0-0 där då får du nog ett par miljoner på några kronor

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 13:02   #1356

Jinxs avatar

Standard

Citat:
Fast nu var det handbollen jag tänkte på och om det blir 0-0 där då får du nog ett par miljoner på några kronor
hahaha. LOL. såklart. trög jag är. satsa på underdogsen verkar vara en bra idé. har ju varit mycket skrällar hittills väl? har du hittat några intressanta högoddsare?
Gammal 2012-01-17, 13:13   #1357

Standard

Snabbtips:

Tyska hockeyligan.

Eisbären Berlin (1a) vs Grizzly Adams Wolfsburg (5a)

Skadekris i Berlin, inte mindre än 9 spelare sägs missa dagens match(Dominik Bielke, Stefan Ustorf, Mads Christensen, Constantin Braun, André Rankel, Tyson Mulock, Nick Angell, Denis Pederson injured och Sven Felski är avstängd.) och ytterliggare en är 50/50 (Julian Talbot).

Berlins coach säger följande på deras hemsida(ursäkta google translate):
"I min långa karriär som hockeyspelare, assisterande tränare, coach och manager, jag har aldrig sett så många skadades när ett lag på en gång", säger Peter John Lee av de tio misslyckanden."

För att första innebörden av dessa skador kan jag då säga att Ustorf är kapten, Pedersen och Felski vicekaptener, Braun är deras näst bästa back offensivt, Christensen är en stabil forward(22 matcher, 12 poäng), Angell är en bra defensiv back, Talbot (om han missar) är en av dem viktigaste offensiva krafterna med sina 25 poäng på 35 matcher.

Om inte det vore nog för att motivera ett spel på Wolfsburg så är laget mest formstarkt i hela ligan med 5 vinster på dem 6 senaste, 27 gjorda mål och 11 insläppta, medans Berlin har torskat 2 i rad, en mot bottenlaget Nuremberg, och sist blev man utspelade av Mannheim borta och torskade med 5-2.

Spelar Wolfsburg rak till 3.50 på gamebookers, även -1 AH 4.75!! på bet365. För den fege finns +0,5 till runt 2.

train TJUU TJUUUUU
Jensw (+5), wLn (+5), Hyper (+5), KONTUR (+1)
Gammal 2012-01-17, 13:15   #1358

Standard

Citat:
hahaha. LOL. såklart. trög jag är. satsa på underdogsen verkar vara en bra idé. har ju varit mycket skrällar hittills väl? har du hittat några intressanta högoddsare?
Är så kass på handboll, men sverige var ju 1.20 favorit och hade stora problem matchen igenom. Frankrike var också rätt stora favoriter och torska. Norge var 2.65 dogs och vann. Kroatien var 1.50 favoriter och man fick svettas in i slutsekundrarna. Känns som att allt kan hända

train TJUU TJUUUUU
Jinx (+2)
Gammal 2012-01-17, 13:20   #1359

Jinxs avatar

Standard

Ryggar dig även på tyska hockeyn. Tackar!
Gammal 2012-01-17, 13:23   #1360

Standard

Citat:
Ryggar dig även på tyska hockeyn. Tackar!
BOL

Har gjort en liten galning också, bägge matcherna -1 AH (Wolfsburg och Liberec) till 18 ggr pengarna @ bet365

Må vara ett långskott men 18 ggr degen är för mycket på dessa matcher

train TJUU TJUUUUU
Gammal 2012-01-17, 13:27   #1361

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Underbart att "studera" igen!
Äntligen tid att reka ordentligt.

Mycket bra fynd i Espanyol, jinx!
Ryggar den direkt

Även tyska hockeymatchen ser intressant ut tompa, ska fundera en stund på den dock.

Återkommer om jag hittar några fler spel av värde idag!
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 13:31   #1362

Jinxs avatar

Standard

Citat:
BOL

Har gjort en liten galning också, bägge matcherna -1 AH (Wolfsburg och Liberec) till 18 ggr pengarna @ bet365

Må vara ett långskott men 18 ggr degen är för mycket på dessa matcher
Ryggar fast med en vanlig dubbel som gav nära 11 i odds på Gamebookers. Fan, var hittar du all den här infon? Guld värt får vi hoppas. GL till oss!
Gammal 2012-01-17, 13:35   #1363

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Vad tror vi om QPR idag? Har visserligen usel form, har bedrövlig statistik på hemmaplan och kan inte sätta bollen i mål. Men, är knappast så att de blivit utspelade i de matcher jag sett. 1-0 förlust mot Coalers i helgen och då hade man två ramträffar första 30.

Trots allt skiljer det 2 divisioner mellan lagen och det är ju inte precis heller så att MK Dons är ett lag man håller i handen då det blåser snålt. Hemmaplan och närmare 2x pengarna mot ett lag två divisioner nedanför. Känns som en rätt ok deal?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-17, 13:47   #1364

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Vad tror vi om QPR idag? Har visserligen usel form, har bedrövlig statistik på hemmaplan och kan inte sätta bollen i mål. Men, är knappast så att de blivit utspelade i de matcher jag sett. 1-0 förlust mot Coalers i helgen och då hade man två ramträffar första 30.

Trots allt skiljer det 2 divisioner mellan lagen och det är ju inte precis heller så att MK Dons är ett lag man håller i handen då det blåser snålt. Hemmaplan och närmare 2x pengarna mot ett lag två divisioner nedanför. Känns som en rätt ok deal?
Har lirat QPR sen tidigare. Dem behöver komma igång och har en rätt bred trupp för att vara ett bottenlag har jag fått för mig? Dags att tända till tror inte det blir sån jäkla rotation idag då det är en match man SKA vinna!

train TJUU TJUUUUU
Semicolon (+3)
Gammal 2012-01-17, 13:49   #1365

Pejssons avatar

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 2814
Standard

Jösses vilken nhl-natt.
5 av 6 matcher sitter som handsken och självklart är det Ottawa i en av "räntematcherna" som inte mäktar med att betvinga Winningpeg. En singel, en dubbel och en sexling åt skogen
Skall det vara så svårt att sätta en dubbel med bara en match av 5 feltippade???????

Inatt har vi 11 matcher på brädan och utan att ha rekat något så tror jag på en dubbel med San Jose och Boston.

Återkommer ikväll med tankar om natten spel
wLn (+2)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td