|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-17, 12:34 | #1351 | |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
Citat:
Jag spelar -1.5 till2.2 tycker det kändes som ett riktigt bra odds. Kommer nog även att spela Sverige i handbollen idag ( fick ju tillslut in ett handbollslir igår) Men tror jag kommer livea det . räknar med att sverige som vanligt är usla i inledningen av matchen vilket borde få upp oddset en smula Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3) |
|
2012-01-17, 12:39 | #1352 |
Ålrajt. Tackar för input. Plussar på med ett litet spel även på -1.5 då. Får hoppas domaren idag har lite bättre känsla. Tyvärr många domare i spanska fotbollen som har noll spelförståelse och antingen blåser sönder matcherna eller struntar i det mesta som sker. Det senare är nog ännu värre eftersom det blir som en uppmuntran för spelarna att "här måste man ta för sig" och sen blir det mer rugby än fotboll.
Handbollen rör jag inte med radiostyrd tång ens. Verkar vara ett riktigt mörker det där... Senast redigerad av Jinx den 2012-01-17 klockan 12:44. |
|
2012-01-17, 12:42 | #1353 |
Eller så vänder man på det och köper alla dogs eller kryss i alla matcher ?
2012-01-17, 12:50 | #1354 |
Några kronor på 0-0 brukar jag oftast lägga. Mirandes mål lär vara just 0-0 i denna match så man kan vinna hemma sedan. Tror dock inte det kommer sluta 0-0 och än mindre med Mirandes-vinst. Men visst, bollen är ju rund. Pinnen ger riktigt fina odds på X och 2 om du är inne på detta. 2:an är ett riktigt utstick på över 10 i odds. jag har haft fel förr men jag tror ändå det är pengar i sjön faktiskt.
|
|
2012-01-17, 12:55 | #1355 | |
Citat:
2012-01-17, 13:02 | #1356 |
hahaha. LOL. såklart. trög jag är. satsa på underdogsen verkar vara en bra idé. har ju varit mycket skrällar hittills väl? har du hittat några intressanta högoddsare?
|
|
2012-01-17, 13:13 | #1357 |
Snabbtips:
Tyska hockeyligan. Eisbären Berlin (1a) vs Grizzly Adams Wolfsburg (5a) Skadekris i Berlin, inte mindre än 9 spelare sägs missa dagens match(Dominik Bielke, Stefan Ustorf, Mads Christensen, Constantin Braun, André Rankel, Tyson Mulock, Nick Angell, Denis Pederson injured och Sven Felski är avstängd.) och ytterliggare en är 50/50 (Julian Talbot). Berlins coach säger följande på deras hemsida(ursäkta google translate): "I min långa karriär som hockeyspelare, assisterande tränare, coach och manager, jag har aldrig sett så många skadades när ett lag på en gång", säger Peter John Lee av de tio misslyckanden." För att första innebörden av dessa skador kan jag då säga att Ustorf är kapten, Pedersen och Felski vicekaptener, Braun är deras näst bästa back offensivt, Christensen är en stabil forward(22 matcher, 12 poäng), Angell är en bra defensiv back, Talbot (om han missar) är en av dem viktigaste offensiva krafterna med sina 25 poäng på 35 matcher. Om inte det vore nog för att motivera ett spel på Wolfsburg så är laget mest formstarkt i hela ligan med 5 vinster på dem 6 senaste, 27 gjorda mål och 11 insläppta, medans Berlin har torskat 2 i rad, en mot bottenlaget Nuremberg, och sist blev man utspelade av Mannheim borta och torskade med 5-2. Spelar Wolfsburg rak till 3.50 på gamebookers, även -1 AH 4.75!! på bet365. För den fege finns +0,5 till runt 2.
2012-01-17, 13:15 | #1358 |
Är så kass på handboll, men sverige var ju 1.20 favorit och hade stora problem matchen igenom. Frankrike var också rätt stora favoriter och torska. Norge var 2.65 dogs och vann. Kroatien var 1.50 favoriter och man fick svettas in i slutsekundrarna. Känns som att allt kan hända
2012-01-17, 13:20 | #1359 |
Ryggar dig även på tyska hockeyn. Tackar!
|
|
2012-01-17, 13:23 | #1360 |
BOL
Har gjort en liten galning också, bägge matcherna -1 AH (Wolfsburg och Liberec) till 18 ggr pengarna @ bet365 Må vara ett långskott men 18 ggr degen är för mycket på dessa matcher
2012-01-17, 13:27 | #1361 |
Underbart att "studera" igen!
Äntligen tid att reka ordentligt. Mycket bra fynd i Espanyol, jinx! Ryggar den direkt Även tyska hockeymatchen ser intressant ut tompa, ska fundera en stund på den dock. Återkommer om jag hittar några fler spel av värde idag! |
|
2012-01-17, 13:31 | #1362 |
Ryggar fast med en vanlig dubbel som gav nära 11 i odds på Gamebookers. Fan, var hittar du all den här infon? Guld värt får vi hoppas. GL till oss!
|
|
2012-01-17, 13:35 | #1363 |
Vad tror vi om QPR idag? Har visserligen usel form, har bedrövlig statistik på hemmaplan och kan inte sätta bollen i mål. Men, är knappast så att de blivit utspelade i de matcher jag sett. 1-0 förlust mot Coalers i helgen och då hade man två ramträffar första 30.
Trots allt skiljer det 2 divisioner mellan lagen och det är ju inte precis heller så att MK Dons är ett lag man håller i handen då det blåser snålt. Hemmaplan och närmare 2x pengarna mot ett lag två divisioner nedanför. Känns som en rätt ok deal? |
|
2012-01-17, 13:47 | #1364 | |
Citat:
2012-01-17, 13:49 | #1365 |
Jösses vilken nhl-natt.
5 av 6 matcher sitter som handsken och självklart är det Ottawa i en av "räntematcherna" som inte mäktar med att betvinga Winningpeg. En singel, en dubbel och en sexling åt skogen Skall det vara så svårt att sätta en dubbel med bara en match av 5 feltippade??????? Inatt har vi 11 matcher på brädan och utan att ha rekat något så tror jag på en dubbel med San Jose och Boston. Återkommer ikväll med tankar om natten spel Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+2) |
|
|