Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-24, 18:14   #8566

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 297
Standard

Tack för svar Lunkan.

Men varför läggs "en överväldigande majoritet av spelen via chatmess på FB"??????????????????????????????????????????????? ??????????????????

Är det inte här på SHARPS vi hör hemma?

Som många har påtalat tidigare finns en oro att engagemanget dör ut helt och hållet vid kritik. Är det inte så att affilliate verksamhet utanför Sharps ramar är den drivkraft som verkligen dödar engagemanget här. Det kan väl inte bara vara jag som ser detta, och vad som egentligen rör sig under ytan hos den här s k sponsorpodden. Det är inte att leverera genuina speltips i alla fall!

Är jag nog tydlig nu?
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 18:22   #8567

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Tack för svar Lunkan.

Men varför läggs "en överväldigande majoritet av spelen via chatmess på FB"??????????????????????????????????????????????? ??????????????????

Är det inte här på SHARPS vi hör hemma?

Som många har påtalat tidigare finns en oro att engagemanget dör ut helt och hållet vid kritik. Är det inte så att affilliate verksamhet utanför Sharps ramar är den drivkraft som verkligen dödar engagemanget här. Det kan väl inte bara vara jag som ser detta, och vad som egentligen rör sig under ytan hos den här s k sponsorpodden. Det är inte att leverera genuina speltips i alla fall!

Är jag nog tydlig nu?
Det som verkligen dödar engagemanget är folk som kommer in och går bananas utan något positivt att säga..

Ingenting tvingar dig att klicka dig in på sponsorpodden om du nu ändå tycker att spelen som Maijadona lägger upp är dåliga och det är väl bara skönt för dig att slippa ha alla spelen här på Sharps om du nu ändå tycker att dom är det sämsta som finns i hela denna världen.

Jag ryggar sällan spelen som läggs upp på Sharps utan använder den främst till att lägga in mina egna spel i spreadsheets och se på fan, jag avlider inte för att folk lägger/inte lägger in spel här. Använd sharps som du vill, skriv inlägg eller skit i att skriva inlägg. Klanka inte ner på folk som faktiskt skriver inlägg vare sig du tycker att spelen i fråga är dåliga eller inte.
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 19:02   #8568

Standard

Ännu en dåre i maskopi (Hur många från samma ort vid västkusten är ni egentligen?)

Det är förbannat tydligt att ni inte bemöter mig i sakfrågan, för att ni inte önskar något nedsvärtande över er egotrippade produkt. Besvara mina frågor om sponsorpodden, istället för att svartmåla mig

Att admin på Sharps inte nyttjar möjligheten att förhindra reklam och inviter av "konkurrerande" verksamhet förbluffar mig. Nästan allt som skrivs i sportdelen nu är just marknadsföring av podkanaler, youtube-kanaler, spelbolag med personliga avtal eller betaltjänster för serviceplays (det sista berörs inte för tillfället sponsorpodden av, men vem vet..)
Gammal 2016-01-24, 19:10   #8569

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Ditt sheet känns inte längre trovärdigt trots svagt resultat. Vet inte var du har publicerat alla de spel som finns med där? Det är inte här på Sharps i alla fall! Känns mer som du manipulerar allt och alla som en lögnaktig marknadsförare, försäljare och politiker.

Att du och dina "kollegor" inte skäms?

Det jag vet är att allt du visat i spelform här är blekt, och att din förmåga att förneka och vinkla är både patetisk och skamfilad. Jag menar, det finns dessvärre de medlemmar som faktiskt går på det du producerar från ditt hem och jobb. Jag har tyvärr väldigt svårt för att hylla hyckleri

Svara mig, hur mycket drar ni in i kosing på er affiliate verksamhet? (det är ju den som driver er..)
Du ville ha ett sheet. Du fick ett. Alla spel finns på andra ställen. Vad jag minns så var det väl statsen du ville ha? Kan föresten påpeka att jag skickade ett livespel till Lunkan som satt till 19gg som jag ändå sa att det är bäst att inte föra in i shette för att slippa "bråk" om du tycker att sheet är oseriöst så har jag ju givit dig möjligheten att ta hand om det men det vill du ju inte. Sen förstår jag inte vad det är för fel på spelen i sig även om jag är den första att erkänna att jag hade önskat ett bättre resultat.

Du har ännu inte svarat på vad du menar med att jag börjar bli desperat?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-24, 19:14   #8570

Standard

Varför finns alla spel på andra ställen och bara några få Youtube-klipp här?

Vad är det för mening med att föra in live-spel i efterhand? Klart som fan du lägger in en 19-taggare och skiter i övriga förlustspel i så fall!

Just det ovanstående är tecken på desperation efter bedrövligt rekande här i din tråd. Om du istället för att enbart sopa förlusterna under mattan och tokberömma dig själv för ett enstaka vinstlir, hade varit ödmjuk med att säga hur tokback du egentligen ligger hade jag respekterat dig.

Senast redigerad av Xavier den 2016-01-24 klockan 19:18.
Gammal 2016-01-24, 19:26   #8571

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Jag sa väl i förra filmen att det har gått riktigt dåligt. Speciellt på handbollen. Ja men nu fördes ju inte det live spelet in i sheetet så förstår inte hur du tom kan få det att låta negativt. Jag har rekat här tidigare, men när forumet dog ut kändes det inget skoj att sitta och skriva utan respons så jag sökte mig till något annat. Och ja självklart vill jag att folk ska höra på poddarna.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2016-01-24, 19:30   #8572

Standard

Tack, äntligen en liten framgång i vår konversation!

Vill du berätta om vad ni får ut av att marknadsföra "lite udda" spelbolag, istället för att med enkla medel leta fram och reka spelförslag till marknadshögsta odds?
Gammal 2016-01-24, 19:34   #8573

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Är mobilbet ett udda spelbolag??? Dessutom rekar jag alltid till marknadshögsta "av de bolagen jag har"

Gammal 2016-01-24, 20:20   #8574

Standard

Skojar du nu?

Mobilbet är inte bolag som jag behöver för att täcka högsta odds på marknaden. Tror ärligt talat en klar majoritet av seriösa svenska spelrisktagare inte har behov av dem.

Vill du berätta om vad ni får ut av att marknadsföra "lite udda" spelbolag, istället för att med enkla medel leta fram och reka spelförslag till marknadshögsta odds?

Senast redigerad av Xavier den 2016-01-24 klockan 20:21.
Gammal 2016-01-24, 20:28   #8575

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Gissar på att du inte har comeon heller då? Tycker det är de två bolagen med absolut bäst bonusar.

Gammal 2016-01-24, 20:34   #8576

Standard

Nej, har aldrig haft behov det bolaget heller.

Gammal 2016-01-24, 20:42   #8577

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Otroligt bra bonusar ju. Kan man spela med 3000 extra på varje konto äter det snabbt upp någrapunkter i odds

Gammal 2016-01-24, 20:47   #8578

Standard

Sluta att ducka för den här frågan:

Svara nu!
Gammal 2016-01-24, 20:51   #8579

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Har svarat på det nu. Kan du berätta vad som är så otroligt dåligt med mina spel?

Gammal 2016-01-24, 20:57   #8580

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Inget fel på varken mobilbet eller comeon, grym bonus och seriös sida ur alla aspekter.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td