Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-05, 21:11   #8521

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Japp, jag ska starta ett Sheet. Handlat mest om lathet att jag inte gjort det de senaste åren.... Det ihop med total teknisk inkompetens. Tyckte det va struligt förr när man satt med en dator. Nu när jag bara använder telefonen lite av ett överjordiskt projekt

Trist med förlust på spelet igår. Får trösta mig med att analysen om utvisningarna stämde iaf.

Tycker ändå inte att Finland imponerar och över 2gg ML på a Ryssland ikväll måste vara ett bra spel. ( dammarna lär väl inte hjälpa dem till en tredje vinst... eller?
Håller du inte vad du lovar menar du? Hoppas inte att det är likadant med alla framtida vinster
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-05, 21:14   #8522

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Xavier: Rekfunktionen är död! Och i en speldagbok får man väl skriva vad man vill?! Det är väl kul om det blir lite aktivitet här på Sharps igen?

Gnällspikar som du håller sakta men säkert döda sidan.
Rekfunktionen fungerar alldeles utmärkt. Om den väl används så slipper SHARPS medlemmar att stötta "utomspårig" influens. Tänk gärna ett steg längre innan du vrålar vid tangentbordet

Med vänlig hälsning,

Gnällspiken
Gammal 2016-01-05, 22:24   #8523

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Håller du inte vad du lovar menar du? Hoppas inte att det är likadant med alla framtida vinster
Förstår inte vad du menar? Håller inte vad jag lovar? Har väl aldrig lovat vinst varje gång, men garanterar vinst över en längre period gör ett sheet med mina spel. Guldläge nu när jag har missat de tre första spelen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-05, 23:12   #8524

Standard

Jag tänker inte göra "ditt jobb", och särskilt inte när du redan har lovat Broder H ett spreadsheet enligt "citat" här ovan. Vi är säkert fler som vill se hur du går med vinst år 2016, och särskilt om du skriker högt om vinster.

Skärpning nu och fram med ett spread innan du gör nästa banala rek-videoklipp
Gammal 2016-01-05, 23:48   #8525

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Xavier. Dagens spel blir Ryssland ML 2,25 och stoke 3.25. Fixar du?
Ett tips är att kolla pinnen, de hade 2.38 på Ryssland världsmästare vid tidpunkten för ditt inlägg. Indexeras ju inte på Oddsportal.

Jag såg också värde på Ryssland, mest för att jag tycker en match likt denna är lite som en coinflip, visst var det fördel Finland men kan lätt bli konstiga resultat när vissa lag skall vara spelförande. Ryssarna kryssade ju mot Danmark eller vilka det nu var när jag antar att de blev tvungna att föra matchen, samtidigt som det passade väldigt bra för dem när USA skulle föra matchen i semin. Satt med Finland till 8x inför turneringen men gick över med risk på Ryssland inför dagens match och tog sedan Finland ML vid 1-0 Ryssland efter första perioden. I hockeymästerskap skall man bara sitta på underdogs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Xavier (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 00:32   #8526

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Jag tänker inte göra "ditt jobb", och särskilt inte när du redan har lovat Broder H ett spreadsheet enligt "citat" här ovan. Vi är säkert fler som vill se hur du går med vinst år 2016, och särskilt om du skriker högt om vinster.

Skärpning nu och fram med ett spread innan du gör nästa banala rek-videoklipp
Haha. Jag gav dig ju bara en möjlighet. Känner inte att jag behöver bevisa någonting för dig om jag ska vara ärlig. Broder H är däremot en capper jag respekterar och skulle gärna hjälpas åt att vinna pengar av bolagen ihop med.

Tycker att om man är på ett forum ska man komma med spel. Vilken är din funktion här?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2016-01-06, 00:37   #8527

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Ett tips är att kolla pinnen, de hade 2.38 på Ryssland världsmästare vid tidpunkten för ditt inlägg. Indexeras ju inte på Oddsportal.

Jag såg också värde på Ryssland, mest för att jag tycker en match likt denna är lite som en coinflip, visst var det fördel Finland men kan lätt bli konstiga resultat när vissa lag skall vara spelförande. Ryssarna kryssade ju mot Danmark eller vilka det nu var när jag antar att de blev tvungna att föra matchen, samtidigt som det passade väldigt bra för dem när USA skulle föra matchen i semin. Satt med Finland till 8x inför turneringen men gick över med risk på Ryssland inför dagens match och tog sedan Finland ML vid 1-0 Ryssland efter första perioden. I hockeymästerskap skall man bara sitta på underdogs.
Fina spel! Jag va nöjd med att få 5gg på Kanada inför slutspelet. Även om de åkte ut direkt ser jag det som turneringens bästa spel. Ja verkligen coinflip idag och med tanke på det låga oddset på Finland hittade jag inget värde där. Trodde även att de faktiskt skulle ha "otur" med domaren idag. Efter alla klagomål som varit tidigare.

Just nu har jag inga pengar på pinnen. Dumt egentligen men trivs inte med den sidan. Mest psykiskt det där. Vägrar tex spela på betsson fast de har samma odds som betsafe som jag älskar

Gammal 2016-01-06, 01:33   #8528
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:

Just nu har jag inga pengar på pinnen. Dumt egentligen men trivs inte med den sidan. Mest psykiskt det där. Vägrar tex spela på betsson fast de har samma odds som betsafe som jag älskar
Personligen skulle jag tycka det vore mer psykiskt (jobbigt) att veta om att man vinner mindre genom att inte försöka spela marknadshögsta oddset. Bara för att kunna "trivas" på en viss sida.

Det kanske var den där latheten som du pratade om tidigare som kickade in här också.

BOL hur som helst Maija!
Wagner (+10), Xavier (+1), Seebbo (+10), Maijadona (+20), the_mirage (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 01:58   #8529

Standard

Citat:
Haha. Jag gav dig ju bara en möjlighet. Känner inte att jag behöver bevisa någonting för dig om jag ska vara ärlig. Broder H är däremot en capper jag respekterar och skulle gärna hjälpas åt att vinna pengar av bolagen ihop med.

Tycker att om man är på ett forum ska man komma med spel. Vilken är din funktion här?
Just nu att förhindra spridning av ditt nonsens. Jag menar, du motiverar ju knappt dina lir. Endast en inkompetent nybörjare skulle göra misstaget att rygga dina rekar. Nej, det handlar om att synas i ditt fall. Vad har hänt med dig under årens lopp egentligen? Spelet gått så dåligt?

Ser att du kört mejlspel dessutom. Gud nåde den stackaren som eventuellt betalar för dessa Antar att din tanke med din "self-promotion" renderar i någon form av framtida spelservice mot avgift. Jag är dock inte någon som kommer att luras av ditt innehåll. Det håller helt enkelt inte måttet

Det var allt från mig. Nu ska jag inte besvära mer, även om andra kommer att göra bort sig.
Gammal 2016-01-06, 12:34   #8530

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Personligen skulle jag tycka det vore mer psykiskt (jobbigt) att veta om att man vinner mindre genom att inte försöka spela marknadshögsta oddset. Bara för att kunna "trivas" på en viss sida.

Det kanske var den där latheten som du pratade om tidigare som kickade in här också.

BOL hur som helst Maija!
Jo jo du har helt rätt. Jag va nog lite otydlig men det beror även på att jag spelar en hel del ifrån Norge och där kommer jag inte in på pinnen...... Angers betsson står jag dock fast.

Gammal 2016-01-06, 12:38   #8531

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Just nu att förhindra spridning av ditt nonsens. Jag menar, du motiverar ju knappt dina lir. Endast en inkompetent nybörjare skulle göra misstaget att rygga dina rekar. Nej, det handlar om att synas i ditt fall. Vad har hänt med dig under årens lopp egentligen? Spelet gått så dåligt?

Ser att du kört mejlspel dessutom. Gud nåde den stackaren som eventuellt betalar för dessa Antar att din tanke med din "self-promotion" renderar i någon form av framtida spelservice mot avgift. Jag är dock inte någon som kommer att luras av ditt innehåll. Det håller helt enkelt inte måttet

Det var allt från mig. Nu ska jag inte besvära mer, även om andra kommer att göra bort sig.
Hehe. Aldrig tagit betalt av någon och aldrig tänkt göra det heller. Angers mail spelen så blev det för krångligt eftersom till skillnad från dig så var de ganska många som ville "rygga" så löste det på ett smidigare sätt ist.

Måste dock ge dig beröm. Under de 6 år jag varit här har jag inte träffat nån som e så sugen på att provocera. Vad Nickar du på Rok?

Gammal 2016-01-06, 13:53   #8532

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:

Jag tycker att du är lite väl hård nu. Jag är inte alltid intresserad av folks värderingar, det är ofta man kan bli medveten om spelobjekt som man själv inte tänkt på men som man utifrån sina egna kunskaper kan avgöra huruvida det är värde eller ej i. Jag funderade länge på Arsenal gå vidare i CL till 5.50 med två omgångar kvar, jag glömde bort att spela det. Inför sista omgången så råkade jag se att Maijadona hade spelat det till 5x, det fanns då runt 3.30-3.40 på Pinnen vilket jag tyckte var väldigt bra. Ibland kan man få tummen ur och spela ett spel man själv är inne på men kanske inte hade lagt annars, att någon annan ser värde i det är ju en liten bekräftelse i sig. Därför tycker jag att det är kul att se vad folk spelar även om de inte bjuder på motiveringar.

Du kan ju förövrigt lika gärna gå in i maddmax tråd och kräva motiveringar av honom. Han har dock en status som husgud och ingen kräver att han skall motivera spelen.
Maijadona (+25), Xavier (+2), Pettzon2 (+10)
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 20:19   #8533

Lunkans avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 899
Standard

Citat:
Du får gärna ta hand om ett spreadsheet för mig. För som jag sa innan så beror det bara på lathet. Är du intresserad? Jag skickar spelen till dig och du för in dem i ett sheet???
Jag kan fixa detta om du vill. =)
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-06, 20:23   #8534

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan Visa inlägg
Jag kan fixa detta om du vill. =)
Japp gärna, grymt! Ska jag skicka spelen till dig via messenger? Eller bara lägga upp dem här?

Senast redigerad av Maijadona den 2016-01-06 klockan 20:26.
Gammal 2016-01-06, 20:36   #8535

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Wtf driver ni? Lägga upp ett spread klarar precis alla, och föra in 1-2 spel per dag tar 2 minuter.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td