Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-26, 16:22   #8266

Johnte1s avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 146
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Gick du med vinst så ryggdunkartråden

Gick du inte med vinst så låt hunden (eller låna en hund) och skit i varje hörn i huset
Du ska få ett bra tips från en konstruktörs synpunkt. Hundbajs iden är helt klart en bra lösning men ganska kortsiktig och enkel att åtgärda. Vill du göra mer markant skada så ska du helt klart sikta på en dold fukt skada. Det finns verktyg som hittar dolda vatten rör i väggar. Sätt upp lite tavlor där rören går och se till så att du sätter skruven rakt i. De må låta som en marginell skada men du anar inte vad ett droppande rör kan göra med en träregelstomme. När mögellukten väl kommer krypande sitter man stenhårt i skiten, och då har du redan flyttat för länge sedan. Gör det gärna i duch/wc det är jobbigast att vara utan de rummen under renoveringstiden.
Johnte1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 16:27   #8267

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Kan inte du och Djungel ha en Project X fest innan ni lämnar över nycklarna? Borde nog kunna bli några intressanta överraskningar till dit X och killen.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 16:44   #8268

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Redan flyttat ut sedan ett halvår tillbaka så kan bli svårt, men källaren är redan fuktskadad och dessutom så ingick det ju ett stort skadedjur i köpet han fick lägga 300 000 mer än vad budgivare 2 la plus en halvtimmes betänketid, annars hade han inte fått lägga mer bud äns

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 16:46   #8269
one

ones avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7382

one-Bomben vid rullpott
Stats: 45 - 269 - 0
ROI: 147.10%
Vinstprocent: 14.33%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Redan flyttat ut sedan ett halvår tillbaka så kan bli svårt, men källaren är redan fuktskadad och dessutom så ingick det ju ett stort skadedjur i köpet han fick lägga 300 000 mer än vad budgivare 2 la plus en halvtimmes betänketid, annars hade han inte fått lägga mer bud äns
one är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 16:49   #8270

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6677
Standard

Citat:
... dessutom så ingick det ju ett stort skadedjur i köpet ...
De skadedjuren kan inte ens Anticimex rå på...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 18:24   #8271

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 228
Standard

haha ja det där lät ändå som en tröst!
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-26, 18:35   #8272

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Synd om barnen som ska bo i ett mögelskadat hus bara...

Jag släpps gärna lös på allt och alla (vuxna) i det huset men har hindrats av juridiken...men snart kan jag härja fritt

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 12:32   #8273

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Tjena alla.

Funderar på att test köra ett nytt projekt. ska lägga 50 favoritspel , med odds runt 1,20-1,50

får jag ett snitt odds på 1,35 och sätter 40/50 spelen kommer bankrullen öka med 10 %

Vad tror ni om den här iden?

Jag börjar idag med att köra Porto till 1,25

Vissa dagar inga spel andra dagar upp till 10 spel, spelar när jag hittar något bra alltså och 50 spel borde man ju lätt vaska fram på en månad?

Bra eller anus taktik?
Tacksam för olika tankegångar

Gammal 2013-03-08, 12:39   #8274

Standard

ja det vore en intressant mätning! lägger du upp det i ett nytt spreadsheat lr? vore kul å följa, förstår om det kanske kan ta för mkt tid!

har du funderat på att kanske köra dubblar alternativt tripplar ?
Gammal 2013-03-08, 12:56   #8275

Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Citat:
Tjena alla.

Funderar på att test köra ett nytt projekt. ska lägga 50 favoritspel , med odds runt 1,20-1,50

får jag ett snitt odds på 1,35 och sätter 40/50 spelen kommer bankrullen öka med 10 %

Vissa dagar inga spel andra dagar upp till 10 spel, spelar när jag hittar något bra alltså och 50 spel borde man ju lätt vaska fram på en månad?

Bra eller anus taktik?
Jag tycker det låter som ett kul projekt, frågan är bara hur lång tid det tar innan väntevärdepoliserna skjuter ner idén med "hur man än spelar är det en värdelös (pun intended) idé om man inte har positivt väntevärde i sina spel."

Det stämmer ju iofs, men du har ett GO från mig!

Edit: I slutändan är det ju såklart ändå så att man ska ha EV+ för att gå plus, men att ha olika projekt kan ju göra bettingen (som hos de flesta är en hobby) lite roligare.

Senast redigerad av slindoffer den 2013-03-08 klockan 12:58.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:07   #8276

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Jag tycker det låter som ett kul projekt, frågan är bara hur lång tid det tar innan väntevärdepoliserna skjuter ner idén med "hur man än spelar är det en värdelös (pun intended) idé om man inte har positivt väntevärde i sina spel."

Det stämmer ju iofs, men du har ett GO från mig!

Edit: I slutändan är det ju såklart ändå så att man ska ha EV+ för att gå plus, men att ha olika projekt kan ju göra bettingen (som hos de flesta är en hobby) lite roligare.
Ja precis det jag menar , blir nog en och annan liknelse till Holms gamla kända citat men jag tänker ge det en chans.

Hade egentligen tänkt att göra det i ett exel ark men kan ju lika gärna lägga det i ett sheet. dock kan de komma in en del efterhands spel för kommer nog använda mig en del av livespel. ska bort ikväll annars hade jag nog tex "väntat ut" Porto oddset lite.

Gör ett förenklat sheet får bli lösningen och samtidigt posta så många spel här i boken som möjligt.

Kan mycket väl bli dubblar oxå, huvudsaken är att det hamnar mellan 1,2-1,5 och att jag tycker att det är bra spel. kommer bli mycket "dubbelchanser" och över 1,5 mål/ under 3,5mål spel tror jag.

slindoffer (+1)
Gammal 2013-03-08, 13:17   #8277

Johnte1s avatar

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 146
Standard

Citat:
Tjena alla.

Bra eller anus taktik?
Låter ju onekligen bra med en 10% ökning. Känns som en lite otydligt beräkning bara. Antar att det är flatbets på 2,5%som är tanken eller?
Johnte1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:17   #8278

Standard

personligen gör det inte mig nått om du lägger ut spelen efteråt, tycker det bara skulle vara kul å följa detta test! så jag hoppas på att du lägger till ett sheat här

edit:

såg nu att du skapat ett sådant sheat :P
Gammal 2013-03-08, 13:34   #8279

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ja precis det jag menar , blir nog en och annan liknelse till Holms gamla kända citat men jag tänker ge det en chans.

Hade egentligen tänkt att göra det i ett exel ark men kan ju lika gärna lägga det i ett sheet. dock kan de komma in en del efterhands spel för kommer nog använda mig en del av livespel. ska bort ikväll annars hade jag nog tex "väntat ut" Porto oddset lite.

Gör ett förenklat sheet får bli lösningen och samtidigt posta så många spel här i boken som möjligt.

Kan mycket väl bli dubblar oxå, huvudsaken är att det hamnar mellan 1,2-1,5 och att jag tycker att det är bra spel. kommer bli mycket "dubbelchanser" och över 1,5 mål/ under 3,5mål spel tror jag.
Så länge det finns värde i oddsen så ser jag inga problem.

Ett objekt till 1.20 är lika mycket värdeodds som det till 5 ggr förutsatt att man spelar då oddsen har värde. Men det där har folk lite svårt att förstå.
pittaluga (+25)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 13:56   #8280

oggeborrehs avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1027

2013 oggeborreh
Stats: 251 - 271 - 41
ROI: 100.13%
Vinstprocent: 48.08%

Standard

De tycker jag du ska köra på!

Om du lyckas plussa så antar jag att du kör en ny 50-period? Vore en rolig spelmodell om du kan hitta värde i längden och det antar jag att vi får svar på efter ett par sånna perioder.

oggeborreh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td