Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-29, 14:35   #7381

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
2-0 till 2-3 Roma förlust
Haha Tilt
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 11:18   #7382

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Slickar fortfarande såren efter söndagens katastrofer, Men riktigt laddad till helgen när "sponsorfonden" kommer dra igång. Tänkte värma upp med 13 rätt på Eu-tipset imorgon. Så in med pengar i bolaget ni som vill va med.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 11:58   #7383

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Slickar fortfarande såren efter söndagens katastrofer, Men riktigt laddad till helgen när "sponsorfonden" kommer dra igång. Tänkte värma upp med 13 rätt på Eu-tipset imorgon. Så in med pengar i bolaget ni som vill va med.
Helgen? Är ju ligacup i dag och i morgon för fasiken.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 12:32   #7384

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Helgen? Är ju ligacup i dag och i morgon för fasiken.
Några bra drag idag? Hcp spel på Wigan kan vara bra tror jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2012-10-30, 14:13   #7385

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Några bra drag idag? Hcp spel på Wigan kan vara bra tror jag.
Jag har spelat under 2.5 i Sunderland vs Boro.

Sunderland har usel form i största allmänhet och usel målform i synnerhet. På de senaste fem matcherna har man mäktat med 4 mål, två av dessa kom dessutom mot League one laget MK Dons. I ligaspelet mot mer kvalificerat motstånd har man varit hopplöst uddlöst och endast gjort 6 mål på 8 matcher. Lägg där till att man inför förra omgången bara haft 11 avslut på mål.

Spelet är inte heller mycket att hurra för, uddlöst och totalt i avsaknad av kreativitet. krisen hade varit total om det inte varit för värvningen av Steven Fletcher i somras. Fletchers betydelse går knappast att överdriva då han gjort fem av lagets sex ligamål. Bakom Fletcher är det dock tunt och framförallt förra årets succé, Stephane Sessegnon, har varit en stor besvikelse hittils.

Bakåt har man dock lyckats hålla tätt och på de senaste 5 kamperna har man endast släppt in 5 mål, då bör man tänka på att tre av dessa kom på bortaplan mot Man C.

Nordöstgrannen Middlesborough har gått över förväntan i år och parkerar på en tredjeplats i championship och visar till skillnad från rivalen god form. De här lagen har redan mötts i två tävlingsmatcher i år, båda de mötena slutade 1-1.

jag förväntar mig en jämn och målsnål kamp i ett prestigefyllt derby där ingen vill vika ner sig. U 2.5 finns fortfarande på 188 till 1.90
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)
Gammal 2012-10-30, 14:19   #7386

Semicolons avatar

Standard

Jag kommer förmodligen också spela något livespel på Reading vs Arsenal. Oddsen har dock droppat ganska så raskt på både Arsenalvinst och O 2.5. Jag avvaktar därför spel här tills jag ser hur matchen utvecklar sig.
Maijadona (+5)
Gammal 2012-10-30, 22:41   #7387

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 741
Standard

Arsenal....
zabroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-30, 22:50   #7388

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 228
Standard

haha jag vet! helt sjukt!
barbarbengt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 09:14   #7389

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Kan alla ni som är med i EU-Bolaget kolla så att ni har rätt mail adress kopplad till ert Svs konto. Två som har fel , en är upphitad men skulle behöva hjälp med den andra.

Gammal 2012-10-31, 09:15   #7390

Gimlis avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1844
Standard

Citat:
Hur går tankarna inför kvällens tips?

Gimli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-31, 09:20   #7391

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gimli Visa inlägg
Hur går tankarna inför kvällens tips?
Riktigt svår omgång. Vilket märks eftersom favoriterna har blivit totalt överstreckade. riktigt svårt att hitta spika tycker jag. Har du ( eller någon annan) Någon bra ide? Känns som att Chelsea kommer ta revanch för rånet i söndags....

Gammal 2012-10-31, 09:36   #7392

Gimlis avatar

Standard

Citat:
Riktigt svår omgång. Vilket märks eftersom favoriterna har blivit totalt överstreckade. riktigt svårt att hitta spika tycker jag. Har du ( eller någon annan) Någon bra ide? Känns som att Chelsea kommer ta revanch för rånet i söndags....
Jag tycker det känns som Sundsvall väntar på kvalmatcherna. Man fick stordäng av Norrköping, mot Syrianska var man helt utspelade men lyckades ändå få med sig en poäng. Jag tror inte man har mycket att hämta i åtvid. Även om de har allt i världen att spela för.

hardballs (+1)
Gammal 2012-10-31, 09:42   #7393

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Jag tycker det känns som Sundsvall väntar på kvalmatcherna. Man fick stordäng av Norrköping, mot Syrianska var man helt utspelade men lyckades ändå få med sig en poäng. Jag tror inte man har mycket att hämta i åtvid. Även om de har allt i världen att spela för.
Också tänkt så Gimli, Samtidigt är ju 27% på ett lag som har allt att spela för ordentligt bra betalt och känns nästan som tjänstefel att plocka bort ett sådant streck. I match 13 skulle jag nog vilja chansa med en X2 men kan nog mycket väl bli en helgardering. Är Kalmar en bra spik idag ?

Gammal 2012-10-31, 09:48   #7394

Gimlis avatar

Standard

Citat:
Också tänkt så Gimli, Samtidigt är ju 27% på ett lag som har allt att spela för ordentligt bra betalt och känns nästan som tjänstefel att plocka bort ett sådant streck. I match 13 skulle jag nog vilja chansa med en X2 men kan nog mycket väl bli en helgardering. Är Kalmar en bra spik idag ?
Jag såg Udinese spela mot Young Boys i torsdagens EL och det var något av de sämsta jag sett, mot Roma fick de en billigt straff. Helgardering känns nog bäst. Kalmar - Norrköping kan för mig sluta hur som helst.

Gammal 2012-10-31, 09:50   #7395

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Jag såg Udinese spela mot Young Boys i torsdagens EL och det var något av de sämsta jag sett, mot Roma fick de en billigt straff. Helgardering känns nog bäst. Kalmar - Norrköping kan för mig sluta hur som helst.
Det fina med kalmar är att det är streckade till 45%

Svara

td