Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-16, 23:08   #7186

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 51

Raffa
Stats: 123 - 159 - 3
ROI: 96.89%
Vinstprocent: 43.62%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jolt92 Visa inlägg
Kostade en del sett till min spelkassa där när Frankrike satte den.
Samma här, och innan när Sweden gjorde detsamma.
Vad tror ni om Chile? har dom någon chans? Vet att det är dumt, men jag vill vinna tillbaka innan det är slut på VM-kvalet
BaneLaden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 23:13   #7187

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Inga tiltspel grabbar ;-) det är i de här lägena som det är så viktigt att hålla huvudet kallt! Dock tror jag att Argentina är ett bra spel inatt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerty125 (+10)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 23:35   #7188

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
En liten fråga, säkrar du upp alla spel eller är det bara de som förloras?

Härlig match av Sverige iaf och BOL i framtiden.
Haha, säkrar upp parlays oftast när det bara handlar om ett mål och oddsen är höga. Men bara lugn, jag bokför dem inte i sheetet om jag inte lagt dem här innan.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Maijadona den 2012-10-16 klockan 23:37.
Gammal 2012-10-16, 23:40   #7189
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt att Özil fick in den tillslut, ännu härligare match!! Gött med Nordirland också gubbar
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 23:49   #7190
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Haha, säkrar upp parlays oftast när det bara handlar om ett mål och oddsen är höga. Men bara lugn, jag bokför dem inte i sheetet om jag inte lagt dem här innan.
Okej, så det va livespel alltså? Nej då det är lugnt, det ringer bara en liten klocka i mitt huvud och många andras med mig när du helt plötsligt i efterhand säger att du spelat emot ett spel som du hade med i båda tripplarna. Framförallt nu när detta i efterhand redovisade spel gick in, bara undrade om du lägger liknande spel på alla de multiplar som går in också men att du inte skriver ut det då. Tror inte du tjänar på att spela emot spelen som du har i dina multiplar i längden men jag är ingen jätte expert på området med multiplar, bara en tanke.

Hur som, grattis till att du drog på dig kondomen och således inte förlorade knappt någonting vad jag kan förstå. Tråkigt för de som ryggade dig och inte hade nå gummi hemma bara och förlorade en hacka!

Nåväl, ha det fint och kör hårt!

Senast redigerad av Lazlo den 2012-10-16 klockan 23:50.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 23:57   #7191

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Aha , nä det är bara live spel jag säkrar upp med och oftast bara med mindre än 10 min kvar av matchen. Därför man inte alltid hinner posta dem heller. Riktigt synd att Fabregas missade straffen i första halvlek

(Förövrigt något jag rekommenderar alla att göra på parlays! Vet att vi hade en stor diskussion om det tidigare i dagboken så det är verkligen inget jag precis har börjat med. Men förstår att det kan sticka i ögonen på folk och därför brukar jag inte lägga ut några spel i efterhand) vill verkligen inte göra någon irriterad och som jag skrev tidigare att jag gick ju trots kondomer miste om över 2000 kr när Frankrike gjorde mål.

Jinx (+1), Jolt92 (+1)

Senast redigerad av Maijadona den 2012-10-17 klockan 00:04.
Gammal 2012-10-17, 00:22   #7192

Raffa

Standard

Tack för svaret!
Nej följ inte med ner i skiten för all del, men jag går all in nu på Argentina, lite småpengar egentligen, men jäklar vad tid det här spelandet har tagit, grymt roligt har det varit ändå! Tack för alla sköna rekar å tips här på Sharps.

Spoiler:
Spelade en del 2005-2007, då gick det bra, men tappade intresset och la ner helt, av olika anledningar. Tog ut 90% och hade det bra ett tag
Har försökt att lära mig lite igen under dom två senaste månaderna ungefär.
Men har inte tid längre känner jag, måste få fart på studierna, sömn, familj och starcraft igen.

Vi ses om ett par månader om Argentina torskar
Då ska jag spela lite mer seriöst och en på en flatline som funkar bättre.
Lycka till alla!
Gammal 2012-10-17, 08:03   #7193

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BaneLaden Visa inlägg
Tack för svaret!
Nej följ inte med ner i skiten för all del, men jag går all in nu på Argentina, lite småpengar egentligen, men jäklar vad tid det här spelandet har tagit, grymt roligt har det varit ändå! Tack för alla sköna rekar å tips här på Sharps.

Spoiler:
Spelade en del 2005-2007, då gick det bra, men tappade intresset och la ner helt, av olika anledningar. Tog ut 90% och hade det bra ett tag
Har försökt att lära mig lite igen under dom två senaste månaderna ungefär.
Men har inte tid längre känner jag, måste få fart på studierna, sömn, familj och starcraft igen.

Vi ses om ett par månader om Argentina torskar
Då ska jag spela lite mer seriöst och en på en flatline som funkar bättre.
Lycka till alla!
Argentina vann med 2-1! Grattis!!! Såg att du först var inte på Chile men ändrade di, hoppas spelboken hjälpte dig med det beslutet med tanke på att de va jag som lobbade för ett Spanien som svek i sista minuten igår.....

Senast redigerad av Maijadona den 2012-10-17 klockan 08:47.
Gammal 2012-10-17, 09:24   #7194

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Ja vad ska man säga om gårdagen?

Hade spanien kunnat hålla undan plus att Fabregas hade suttit sin straff så hade det blivit total jackpott igår. Vill nu be om ursäkt för att jag postade mina livespel i efterhand och hoppas att ingen som ryggade trippeln tog illa vid sig. Ni som följt den här dagboken vet att jag verkligen inte brukar posta några spel i efterhand men igår var spelandet verkligen en anledning till känslomässig bergochdalbana.

Började ju med att jag var glad över att fått förtroende att starta en spelfond för ett stort spelbolag plus att fått en riktig bra bonus och chansen att dela den med mina vänner/kompanjoner här inne i dagboken. Tråkigt då när inlägget tas bort.

Sedan total lycka när sverige gör kanske de sjukaste 30 minutrarna fotbollsmagi någonsin och hämtar upp 4 mål i Berlin....... Kan knappt fortfarande tro det.

För att 10 minuter senare få ett Franskt mål i röven ( Spanien har hörna i 93 minuten och ändå lyckas Frankrike göra mål i 94)

Dock hoppas jag att det ska komma något bra ut av de som hände igår.

Jag hoppas att det kan komma igång en ny diskussion angående att säkra upp spel ( något jag är stor förespråkare för, Extremt knäckande att tappa ett spel på övertid, plus att jag även tror att det är lönande i längden att göra på det här sättet. Säg att du oftast får runt 10-15 gånger pengarna för att säkra upp en match i minut 85-87. Då räcker det ju att vårat lag tappar poäng 1 gång var 10 för att man ska plussa, ingen tillförlitlig statestik att plocka fram här men en känsla säger att det händer ganska ofta.
Många som förlorade pengar på Spanien och Tyskland igår tex.

Något annat jag hoppas på är att jag ska kunna komma överens med moderatorerna att kunna starta upp "rädda hästen" fonden. Skule man kunna göra så att jag har den fonden här i min spelbok men att jag inte skriver ut något om bonusar/tävlingar mm som kommer ordnas utan att de som är inntreserade av det får pma mig. Jag kommer inte spamm PMa några medlemmar med erbjudande utan där gäller den berömda "egna viljan" dock måste jag säga att det ju trots allt är den bästa bonusen jag kan hitta nu på nätet, Inte äns gamle Holms har ju en bättre deal med något bolag..... och det är ju ändå det enda han är bra på att fixa fram

Gammal 2012-10-17, 10:36   #7195

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Dagens bästa spel tycker jag är att wernblom blir varnad
Han tar i snitt ett kort varannan match och mot tyskland kommer han att få jobba.

Fanns till 2.55 tidigare idag (unibet)
Usch va kallt det spelet var.
Wernblom var alldeles för dålig för att ens kunna ta det gula kortet, hamnade för långt efter i alla situationer.
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 11:45   #7196

Raffa

Standard

Citat:
Argentina vann med 2-1! Grattis!!! Såg att du först var inte på Chile men ändrade di, hoppas spelboken hjälpte dig med det beslutet med tanke på att de va jag som lobbade för ett Spanien som svek i sista minuten igår.....
Tackar! Nu är man med ett tag till
Den satt skönt, men vågade knappt titta när Chile slog sista hörnan med tanke på tidigare händelser under kvällen. Chile hade ett bra spel men det kändes som att domarna var på Argentinas sida, iaf dom situationerna som jag såg. Kollade inte på hela matchen, bara lite då och då och då fick dom mycket med sig. Missade tyvärr Messi's båda mål.

Spel är spel, följer dig (och några andra) för att du är med i matchen och har bra koll tycker jag. Sen är ju inte ditt fel att Spanien eller Tyskland... ja vad ska man säga. Helt sjukt var det.
Igår kändes det som att man bara ville ge upp, har varit lite för mycket "stolpe ut". Har tänkt att lira 500 eller 1000 spel på lite allt möjligt för småpengar, samt kolla på många matcher, läsa rekar, lära mig om spelare och lag. Sen utvärdera och se vad som är värt att spela på och höja insatsen, och köra på flera bolag för bättre odds. Vore ju najs att kunna spela regelbundet och plussa år efter år. Det är ju jäkligt kul att spela och kolla matcher, främst fotboll men dom här småspelen är inte så spännande men det är något som måste göras för att nå framgång tror jag. Det är målet, får se hur långt man kommer, har redan tappat tålamodet ett par gånger

Du får gärna dra ett PM till mig med info om fonden, det låter intressant!
Maijadona (+10)
Gammal 2012-10-17, 12:46   #7197
DD

Standard

Vad tror vi om Polen-England ikväll? Polen saknar kaptenen Blaszczykowski och målvakten Szczesny. I England saknas Walcott och Lampard men Gerrard kommer tillbaka från avstängning. Lite sugen på England ändå på grund av Polens avbräck. Oddsen ligger på strax över 2 för tillfället men får se hur jag gör. Vad säger ni?
Gammal 2012-10-17, 13:13   #7198

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Är inte planen bedrövlig efter allt regnande? Vädret lär väl bli helkass också?

0-0...

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 13:18   #7199
DD

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Är inte planen bedrövlig efter allt regnande? Vädret lär väl bli helkass också?

0-0...
Vädret idag och ikväll ska vara lugnt iaf med 0 mm regn. Ska se om jag kan hitta något angående planens skick.

Edit: Det enda jag hittade var detta på Guardians hemsida: "The game will be played instead on Wednesday afternoon, with the pitch having spent a night drying out under a closed stadium roof."

Jag går in på 2.05 iallafall. OBS: matchstart 17:00!

Senast redigerad av DD den 2012-10-17 klockan 13:33.
Gammal 2012-10-17, 13:32   #7200

Raffa

Standard

Jag la en DnB på England igår till oddset 1.44 men såg att det har sjunkit nu till 1.36 på b365. Kanske inte är så mycket att hurra för men oddset kan ju vara högre någon annanstans.
Btw hur funkar DnB i en parlay om det blir oavgjort, och vi säger vinst i den andra som inte är DnB? Eller det kanske inte ens går att kombinera DnB med andra spel?
Svara

td