Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-17, 18:31   #5851

MrTilts avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
2-0 till Bolton idag! Motiverar det med en känsla och en bärs

Ryggar på bärsen....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
MrTilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 18:36   #5852

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Godmorgon ! ânnu en härlig lördag framför oss!

Jag ger sporttjänsten en ny chans efter förra helgen totala besvikelse

Oddset
Match/Spelstopp Speltyp Spelalternativ Odds Resultat:
A. Färjestad-HV 71
17 mars 2012 kl. 15:12 1X2
2 3.30 Resultat ej fastställt
B. Kall.-Rby-Sundsvall
17 mars 2012 kl. 14:59 1X2
2 1.73 Resultat ej fastställt

Totalt odds: 5.71
Möjlig vinst: 2 855 kr

Har ni några bra spel idag?
Hoppas verkligen att Sunderland slår ut Everton idag på sin väg mot FA guldet
Cirkus 2800 kr extra i festkassa ikväll/natt. Nu ska jag dricka bort mina sorger ( är inne i en livskris och hellre fly än illa fäkta )

Jinx: Det finns alltid värde traktorpojkarna

Edit: Skönt att n håller igång dagboken medans jag försöker styra upp mitt liv grabbar! Ha en riktigt bra kväll så kanske vi ses i dimman!
fireas (+5)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 18:53   #5853

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Om det är några konstigheter i sheetet så kontakta mig gärna, allt från felrättningar till spel som kommit in i efterhand (detta händer ofta vid livespel), visar gärna printscreens.
Okey, då gör jag det.

Såg att du satt en parlay på livespelet i dag, grattis till det! Visste inte ens att man kunde göra komber på livespel, men uppenbarligen går det.

Du har ju en imponerande statistik på över 2000 spel. Så till själva frågan då. Hur ser statistiken ut på dom spel som läggs i sheetet före matcherna börjar? Att du har dryga 114 % på det totala ser jag. Men har du siffror på "vanliga spel" kontra det som kommer in i efterhand, livespel alltså?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 18:59   #5854

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Okey, då gör jag det.

Såg att du satt en parlay på livespelet i dag, grattis till det! Visste inte ens att man kunde göra komber på livespel, men uppenbarligen går det.

Du har ju en imponerande statistik på över 2000 spel. Så till själva frågan då. Hur ser statistiken ut på dom spel som läggs i sheetet före matcherna börjar? Att du har dryga 114 % på det totala ser jag. Men har du siffror på "vanliga spel" kontra det som kommer in i efterhand, livespel alltså?
Fireas har legat runt 112-115 i sitt sheet sedan jag började här på sharps och det är väl först nu som han har lagt in spel i efterhand.

Summa sumarun: Jag ser fireas som en av de bästa spelarna här på sharps, Vilket ju även betyder bland de bästa i landet!
fireas (+5)
Gammal 2012-03-17, 19:00   #5855

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Missar topptipset med en match:( Fulham svek totalt.

Men stryktipset reducerat system fick jag 13 på. Dock så vet jaginte vilka rader som gått bort så får vänta på vinsten.
Hur många rätt blev det?
Gammal 2012-03-17, 19:02   #5856

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 259
Standard

En fråga bara!

Ser att ni när ni spelar era system använder er av villkor. Kan någon förklara dessa?? Suttit på svenskaspels hemsida och letat men hittar inte hur ni gör dem.

Hur funkar det? Någon skrev att man använder ett program men hur läggs det in på SS?

Känner mig lite dum men det får man väl göra bakis och jävlig

Förresten så vann Brynäs med 0-5 idag mot frölunda BORTA!! 3-1 i matcher och matchboll hemma i Gävle på måndag

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AnkeDD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 19:30   #5857

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Hur många rätt blev det?
Vet inte exakt, några elvor måste det blivit.

Det var jag och ett par kompisar som gick in med en 100kr vardera. Fick ut 500 så helt ok.

Men roligt med 13 rätt dock hehe

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Okey, då gör jag det.

Jag började med att livespela när året började då jag ansåg att det nog genererar mer pengar än vad jag förlorar. Dock så är det många P.M's där folk vill ha bevis på om jag verkligen spelat det. Vilket jag gladeligen delar med mig av. Som sagt, hade varit lika skeptisk

Men till din fråga: Efter 1000-1200 spel, där i krokarna började jag livespela tror jag. Då hade jag 111-112 % i ROI. Då hade jag ca 20-25 spel per dag som lades på morgonen.

Nu när jag har lite färre spel men fler livespel så har jag istället 114% men som sagt, det har blivit lite mer jobb pga av alla prnt screens som skickas ut Dock så klagar jag inte, får många PM's och känner mig populär hehe

För att se det konkret då:

Om du testar filtrera spel fram t.o.m 2011-11-20 så tror jag inga spel lagts i efterhand, jag hittar inget på ett par sidor iaf.. Jag brukade lägga alla spel på morgonen då alla mina kurser brukade börja vid 10-12.

då ser det ut så här:

Hoppas jag svarade på frågan Kul för intresset, speciellt av dig Wagner, läser dina inlägg respektfullt

Senast redigerad av fireas den 2012-03-17 klockan 19:43.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 19:39   #5858

Jinxs avatar

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 150
Standard

Citat:

Summa sumarun: Jag ser fireas som en av de bästa spelarna här på sharps, Vilket ju även betyder bland de bästa i landet!
+1 som håller med här. ofta har jag velat spela på en match men inte kunnat sätta fingret riktigt på hur jag velat spela. En kik i fireas ark och vips så ramlar pusselbitarna på plats. fireas, riktigt smart spelare är du.
fireas (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-17, 19:48   #5859

fireass avatar

Standard

Ok, nu måste vi sluta hehe.. Kul med lovord men blir generad. tack dock!

Denna dagboken (som jag läste nånstans på forumet var sharps egna RoK tråd, ???) har faktiskt gjort spel roligare och kollar alltid upp statistik och nyheter angående matcher som tas upp här.

Har många sheets i favvo, jinx, jensw, djungelhjul, maijadonna (som fått in mig på parlays. Fantastisk grej!!) m.fl

har betalspelen efter poker-spelen men följer inte de alls. Killarna här ger mig så mycket mer med sina diskussioner.

Stort tack till er alla här inne, har inte sagt det innan, men hjälper otroligt och tack till Maijadona som startade det hela
Jinx (+5), Jensw (+5), Pejsson (+5), drickamicke (+5)
Gammal 2012-03-17, 20:01   #5860

fireass avatar

Standard

Då har jag 2 parlays kvar.

i den ena får braga och barca vinna.

i andra så får betismatchen gå över 1.5 mål

sedan kommer det bli en bra bra bra dag

Drar ut med flickvännen nu. Lycka till med era spel ikv och om Barca förlorar och förstör min parlay (snälla gud låt detta jinxa matchen

Så tar mitt blancos ledningen med 13p imorgon (snälla gud låt mig iNTE jinxa denna matchen).

ha det!

EDIT:

Glömde att jag har mackys och Pejssons sheet också i favvo

Senast redigerad av fireas den 2012-03-18 klockan 00:03.
Gammal 2012-03-18, 03:49   #5861

Maijadonas avatar

Maijadona sponsorpodden

Standard

Tjena grabbar! rygg dunka mig ! försökte skriva varför men bleb bara jidder så jag raderade det , men nu ska jag gå n poå FB i alla fall! Sov Gott!
Boone (+5)
Gammal 2012-03-18, 07:53   #5862

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag sätter mig och börjar jobba så smått på EU-tipset. Vi får se när Maijadona vaknar idag...om han vaknar

djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-18, 07:57   #5863

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Ni som är medlemmar i EU-Sharps och ska vara med idag. Se till att sätta in 200 kr snarast.

Gammal 2012-03-18, 08:09   #5864

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Rullpott på Bomben idag så jag har funderingar på ett liten Bombenbolag idag.

10 andelar - 101 kr per andel!

PM till mig om ni vill hänga på!!

Gammal 2012-03-18, 08:47   #5865

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Har funderat lite på morgonen här och kommit fram till att inget lag kommer före MFF i Allsvenskan i år.

MFF 5.50 lägger jag in pengar på!

Svara

td